Melissa Etheridge

Napra pontos

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Iskolai horror

2008.02.06. 08:52 - Doris, a komisz

Címkék: blog család gyerek erőszak szerelem gondolatok napló iskola életem


Sokkot kaptam.

Ma reggeli hír:
Iskolánkban 3 nyolcadikos elkapott egy alattuk járót (még kétséges, hogy hatodikost, vagy 6 évest), kényszerítették, hogy orálisan kielégítse egyikőjüket, közben ezt mobilon rögzítették, majd egymás közt terjesztették.
Ennek köszönhetően lebuktak.
A hír egyik osztálytársuktól származik....tehát nagy valószínűséggel igaz.

Több dolog cikázik bennem.

1,  Nekem is van ott gyerekem, és bár tudom, hogy állati állapotok vannak a felső tagozatban, de valahogy ezt azért mégse nem gondoltam.
Innét már tényleg csak a lövöldözést látom újabb lépésnek.

2, Rémálmaimban már látom magam előtt halvérű, lányarcú fiamat ilyenfajta attrocitásoknak kitéve, én pedig nem vagyok ott, hogy megvédjem, és kitépjem a szívét annak az agyalágyult, perverz, mocsok, szarházi, söpredék, elhanyagolt, lelkisérült, szánnivaló, szerencsétlen gengszternek gyereknek, aki ezt megteszi bárki emberfiával.

3, Nincs mentség. 14 évesen nincs mentség erre. Nincs elkúrt nevelés, mert bármilyen elhanyagolt egy gyerek, az agyával TUDNIA KELL, hogy ez már nem játék, ez már bűncselekmény.
Nincs bennem szánalom, bármi lesz a büntetés.
Túl kevésnek fogom találni.

4, Külön felháborít, hogy az egyik elkövető ugyanazt a nevet viseli, amit az én fiaim, így nemcsak önmagát taposta a sárba, hanem az unokatestvéreit, mert nem tudnak ők mostantól olyan jót tenni, hogy a nevükhöz így vagy úgy ne tapadjon mocsok.

5, Tisztelem és imádom a fiaimat, mert bár nem túl nagyok, de a legnagyobb viharban is emberként álltak helyt, míg más gyerek vihar nélkül is szarrá válik.

6, Dühös vagyok már megint a kölykök irányította világra, ahol otthon és iskolában CSAK jogokról beszélünk, így a ferde hajlamú agyalágyult, neveletlen suhancok kezükbe veszik a kormányrudat és mindenféle vezetés feje fölött mérgezik a levegőt és más gyerekek életét.

DÜHÖS VAGYOK!!!!

 Mostantól az SS bőrkabátomban fogok járni és a sildes sapkámban, és a homlokomra oda lesz jegyezve:

Ha élni akarsz, tartsd távol magad a családomtól!




A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr38327422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyhaj.blogspot.com · http://aranyhaj.blogspot.com 2008.02.06. 09:11:00


Szörnyű, amit leírtál.

Amondó vagyok, nem feltétlenül jelentene megoldást a nagyobb szigor - itt nem diákcsínyről van szó, ezek kirívó esetek, deviáns (esetleg beteg) fiatalkorúak bűncselekményei.

movhu 2008.02.06. 12:10:35

Erre mondta Csernus, hogy a jó szülő dolog nem ott válik el, hogy a gyerek rendetlen-e vagy sem nagycsoportosként, hanem majd amikor 30 éves korában megnézzük milyen családja van. Ezeknek nemigen lesz normális.
Azt gondolom, hogy ugyan a gyereknek van agya, de nyilván nem megfelelően lett képezve. Valószínűleg a kedves szülő nem fektetett megfellő hangsúlyt arra, hogy ezek a dolgok nem jók. Elékpzelhető, hogy amikor hasonló, eseteket tárgyalt a TV vagy más média, akkor nem megfelelően nyilvánultak meg róla, és a gyerekben nem tudatosult eléggé, hogy ez egy kvára rossz dolog.
Egyszóval nem zárnám ki a szülő felelősségét az esetben, még ha az csupán annyi, hogy nem beszélgetett eleget a gyerekeivel.

Tyria · http://tyria.freeblog.hu 2008.02.06. 12:14:57

Nem csodálom, hogy sokkot kaptál! Arra nem is merek gondolni, hogy mit érez az a gyerek és annak a szülei, akinek a sérelmére történt mindez.

Kíváncsi lennék, mit csinálnak majd a tanárok és egyéb szervek? Merthogy ez nem maradhat az iskola falai között!

Legelőször is mindent meg kell tenni, hogy a gyerek valahogy átvészelje ezt az "élményét". Soha senki ott ezért őt ne gúnyolja majd ezután. És meg kell tudni nyugtatni a gyerekeket, szülőket, hogy soha többet ilyen nem fog előfordulni senkivel.
Ez pedig nem fog menni egy ejnye-bejnyével, amit a nyolcadikosnak elrebegnek! Ha ő tényleg beteg, akkor azonnal kivenni a többi közül és megfelelő orvosi ellátásban, kezelésben kell részesíteni. De ezt nem hiszem. Megmutatta a kölök, hogy egy nagyobb, esetleg erősebb srác ezt is meg tudja csinálni. Amilyen híreket mostanában hallunk innen-onnan az iskolákból ez is várható volt.
Egy ilyen cselekedetért nem csak büntetni kell, hanem úgy, hogy a többi még álmában se gondoljon arra, hogy esetleg én is megteszem majd. És a "normálisaknak" ne kelljen félniük! Az első reakció ne az legyen, hogy lehet,hogy beteg az elkövető. Hanem az, hogy a sértettből múljon el nyomtalanul ez az emlék, és a többinek eszébe se jusson ilyesmit tenni!!!

Azért nem bánnám, hogy ha kiderülne, hogy valamilyen "trükkös felvétellel "csapták be egymást a diákok.

Doris 2008.02.06. 12:37:52

aranyhaj: Azt gondolom, megoldást jelentene a nagyobb szigor. A felső tagozat kb. fele semmivel nem fegyelmezhető, a tanár képébe röhögnek, megmérgezik a levegőt, és akadályozzák a tanítást. Sem otthon, sem az iskolában nem ismernek tiszteletet, kötelességtudatot. Az a gyerek, aki otthon is tudja, "hol a helye", az el tudja fogadni a fegyelmet, mert tudja, hogy mindennek megvan a mikéntje. Ebben nőttünk fel mi is, nem lettünk defektesek. Én pl. sose kaptam kokit Varró tanár úrtól. Vajon miért nem? Ne kapjon most se senki, nem azt mondom, de hogy még a tanóráról sem lehet kiküldeni, az azért abszurd. Mindenkinek tűrni kell, és néhány barom irányítja az iskola életét.

movhu: Ezt már én Csernus előtt megmondtam. :-) Csak én úgy, hogy próbálkozunk mindannyian, de majd akkor derül ki, hogy jól csináltuk- e, mikor már semmit nem tehetünk.

Tyria: Igazad van mindenben. A szerencsétlenül járt gyereket meg kell valahogy védeni- bár én a szülei helyében elvinném ebből az iskolából.
És PÉLDÁS BÜNTETÉS az elkövetőknek. Nem egy igazgatói, amin aztán röhögnek szokás szerint, hanem akár pártfogói felügyelet, vagy javító- nevelés, vagy nem tudom mi.

Doris 2008.02.06. 12:49:00

Ja, és még egy. Nem vagyok büszke rá, de megírom.
Mikor elsős volt a fiam, volt az osztályukban egy kis vadállat. Megvert bárkit. Szóltak a tanárnak, szóltak anyukának, nem történt semmi.
Én erről egy ideig nem tudtam, de egy véletlen elszólása volt a fiamnak, ebből megtudtam, hogy őt is rendszeresen veri. De mondjuk úgy, hogy a földre taszított gyereket rugdosta, ha a fején, akkor ott, vagy ahol érte.
Egyszer aztán felszívtam magam, mikor mentem érte, és kérdésemre újra azt a választ adta, hogy igen, ma is.
Az ominózus kiccsávó épp mögöttem ült a cipősszekrényen. Megfordultam, lehajoltam hozzá, és halkan a fülébe búgtam: Ha még egyszer hozzányúlsz a B- hez, letépem a füleidet. Ezt jól jegyezd meg.
Hogy ennyitől, vagy az ss kabát is benne volt, de attól kezdve nemhogy az én fiamat, de mást sem bántott.
És jéééé! az osztály is befogadta, pedig addig az volt anyuka fő védekezése, hogy senki nem játszik a gyerekkel, és így próbál kapcsolatot teremteni.
Gané dolog volt halálra rémíteni, aztán az anyjával vitázni egyet a módszereimről, de elvesztettem a fejem, mert a tanító néni (akit tisztelek, szeretek) NEM TUDTA MEGOLDANI a helyzetet. Nem volt eszköze, nem volt módja. Mert a gyerek emberi jogait kellett szem előtt tartania.

Tyria · http://tyria.freeblog.hu 2008.02.06. 14:00:39

Hát igen. Az a legcélszerűbb,ha a sértett gyereket elviszik másik iskolába. Ez így van. Viszont a lelki sokk után ez még egy rúgás neki. Ha szereti az osztályát, jól érzi ott magát, még tőlük is el kell szakadni. De miért ő menjen el?
Én is azt mondom, hogy a verés, a vasszigor nem megoldás a gyereknevelésben - egy bizonyos határig. Ha őkelme átlép ezen a határon és úgy viselkedik, mint egy mezei bűnöző, akkor az eszközök is változzanak meg vele szemben! Az ilyennel szemben nem szabad várni, hogy majd saját magától megváltozik. Azonnal lépni kell!
Ez például egy olyan eset, amikor az iskolának ki kellene csapni a diákot. Magyarul: el kell hagynia azt a közösséget, ahol ezt művelte. Persze nem világgá küldeni, hanem mondjuk a pedagógiai központ kijelöl neki egy másik iskolát, ahol - magába szállva - jó útra térhet. Kap egy esélyt még. De ott semmiképpen sem hagyni, ahol talán már van is egy kis "sleppje". Ez is ám nagy visszatartó erő lehetne a "forrófejűeknél". Régen ez jól működött. Minden iskola kapott időnként ilyen - máshonnan eltanácsolt diákot. Persze nyilván nem egy kéttannyelvű osztályba tették, amihez nem is volt előzménye. De ha ott már nem járhatott olyan szakkörbe, mint az előzőben, akkor sorry, ez is a bünti része!
Doris, Te nagyon jól tetted, amit tettél. Nem rémítetted halálra! Azért mert beigértél valamit neki a jövőre nézve? Hát ő mit csinált? Ő nem csak rémített, de fizikai fájdalmat is okozott. Az anyjának csak annyit mondtam volna, hogy magyarázza meg a fiának, mit jelent az a közmondás, hogy : "ki kardot ránt, kard által vész el!"

Doris 2008.02.06. 15:00:38

Nos, 6 éves gyerekről van szó, és ismerem. Most hívott az anyukája.
Semmi nem fog történnei, a kis mocskok megússzák- ezt megmondták a szülőknek a rendőrségen. A gyerek otthon, fél, kint volt a suli gyerekvédelmise, azt mondta, ne is beszéljenek róla, amíg a fiú le nem nyugszik, egyébként pedig nem lett volna szabad kiengedni biciklizni.
Most nagyon bőgök.
Mert ismerem.
És így még sokkal szarabb.
Mert még Okoska is lehetett volna.

És én széttépném őket, és ízekre szaggatnám, és kis p*ket a kutyámnak tálalnám fel vacsorára.

movhu 2008.02.06. 15:12:03

Önbíráskodás...én nyugodt típus vagyok, de jelen esetben lennének ismeretlen tettesek, akik elpáholnák a gyerekeket, még akkor is, ha ez nem igazán a megoldás lenne.

Daoine 2008.02.06. 22:39:52

Hát ettöl teljesen kész vagyok. :( Amikor az ember ilyet hall tvben vagy olvas neten, fuu nem nálunk történik ilyen. Erre de. Nem is tudom mit mondjak. Teljesen megértem a dühödet. :(( Hogy képes ilyenre egy gyerek.

Nyica · https://tarkabarka.blog.hu/ 2008.02.07. 09:20:05

Utcán, séta közben tini pár megy el mellettem.A kislány,fennhangon:Ha ki mer rúgatni a tanár a suliból,anyám kitépi az összes haját.

Talán a kedves csemetékkel kellene kezdeni,de legalábbis odafigyelni rájuk.Ha valami gond van a gyerekkel,rögtön az iskolát hibáztatják,a kedves szülő pedig mossa kezeit.Igenis büntetni kellene a 14 éven aluliakat is!És a szülőket sem ártana felelősségre vonni.

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.02.07. 13:03:07

azért az ss ruhát ne vedd fel.és nem is biztos,hogy ferdehajlamú.ezt a szót különben sem szeretem,mert semmi értelme.a hajlam:tulajdonság/állapot..és semmiképpen nem ferde.gyalázatos büncselekmény,amiben nem a szexualitás,mindinkább az uralkodás,a megalázás vágya,a kegyetlenkedés játszik főszerepet.egy meleg fiú ilyet nem csinál.ez büncselekmény.el kell ítélni.megbüntetni.de ebből ki kell hagyni a meleg gyerekeket,fiatalokat,mert azok nem tesznek ilyet..ati

Doris 2008.02.07. 13:37:15

Rabótnyica: Egyet értünk teljesen. Nem hibáztatom az iskolát, elsősorban nyilván a családot hibáztatom, bár épp az ominózus unokatestvér körülményeit ismerve nem gondolom, hogy ennek így kellett volna történni. Nála sokkal- sokkal szörnyűbb környezetben élő gyerekek emberek tudnak maradni.
Ruszkibaba: Szerintem Te tudod, hogy a "ferde hajlamot" nem a melegségre értem. Ez eszembe sem jutott.
A "ferde hajlam" jelen esetben a nálam gyengébb megalázása és megrontása, valamint ennek filmre vétele, majd kéjes nézegetése, és továbbküldése.
Ez romlott lélekre utal. Beteg és ferde hajlamú lélekre, amely abban nyer kielégülést, ha ártatlan gyereket mocskol össze.

aranyhaj.blogspot.com · http://aranyhaj.blogspot.com 2008.02.07. 14:02:44


Azért fura lenne azt állítani, hogy az iskolarendszer úgy jó, ahogy van, hogy leköti és megfelelő módon tanítja (és az életre készíti fel) a gyerekeket...

Devianciák - sajnos - mindig is akadtak, akkor is lennének, ha a gyerekeket vasszigorral fogná az iskola és pisszenni se mernének. Lehetetlen a huszonnégy óra minden egyes percére egy felügyelőt állítani minden gyerek mellé. Valamikor úgyis kiszabadulnak a kontroll alól... az az érdekes, hogy olyankor hogyan viselkednek!

Doris 2008.02.07. 21:18:38

aranyhaj: Nem is mondott senki olyat, hogy jó az iskolarendszer.
Olyat se, hogy "vasszigor" kellene.
Határok kellenének, fegyelem kellene és természetesen érdekes, izgalmas oktatás kellene leginkább (nem győzöm hangsúlyozni, hogy képzett drámapedagógus vagyok).
Az eset kirívó (még eddig és szerencsére), de sem szülő, sem iskola, sem rendőrség nem intézheti el annyival, hogy "elsimítjuk".
Ne simítsák el!
De el fogják.

Angel · http://thefallenangelofthedeepness.blog.hu 2008.02.08. 12:44:32

Kedves Doris!

Először is engedd meg, hogy gratuláljak a blogodhoz, mert nagyon tetszik a stílus amiban írsz, és úgy érzem, hogy valahol nem csak a saját gondolataid tisztázasa miatt írod ezeket a bejegyzéseket... Én ezt profizmusnak és veleszületett tehettségnek hívom . :)
Aztán, én is hozzá szólnék az alábbi bloghoz. Sajnos nem egyedi ez az eset. Anyukám is tanítóként dolgozik. Ő mesélte, hogy a tavalyi osztályában, ami az iskola élbrigádja volt, egy alsós negyedikes osztályban történt hasonló. Szintén felvették mobilra, ahogy az egyik gyerek, a másikéba adja a nemi szervét, és még internetre is feltették. Saját mobiltelefonnal nem rendelkeztek, így az egyik szöülőét kérték el vagy emelték el kölcsönbe. Utána az iskolában is reklámozták. A szülő elintézte annyival Anyukámat, mikor szóvátette, hogy talán erről nem ártana elbeszélgetni neki is a kedves gyermekével, hogy: ugyan ő semmiről nem tud, és biztos csak játszottak, ez milyen jó poén.
Hát én csak pislogtam ennek hallatán, és kicsit aggódva pillantottam a saját jövőmbe, hogy nekem ezeket a gyerekeket kellene majd pár év múlval középiskolában a mygar irodalom és a történelem szépségeibe beavatnom, és motiválnom, hogy tanuljanak a saját fejlődésük és gyarapodásuk érdekében.
Ha végre kezembe kapom a közeljövőben a diplomát ezek után lehet párszor átgondolom, hogy tanítsak-e, ha egyáltalán akad munkalehetőség.

Üdvözlettel: Angel.

Angel · http://thefallenangelofthedeepness.blog.hu 2008.02.08. 12:50:38

Oppá, most nézem néhol kimaradt egy-két szó, és helyesírási hibát is ejtettem, hát elnézést érte. remélem azért érthető voltam.

csibike · http://csibike.blogol.hu 2008.02.08. 20:53:33

Azt gondolom, hogy bár nem vagyok a verés híve, ott ütném az ilyen gyereket, ahol érném, ha az enyémet bántaná...

Doris 2008.02.09. 08:20:58

Angel: Köszönöm a bejegyzésed. Olyan jó érzés, mikor valaki így felbukkan a statisztikából, és már nemcsak, mint "látogatószám" szerepel az életemben.
Én azt gondolom, alaposan fontold meg, hogy akarsz- e tanítani, mert a történéseken túl ezt csak úgy jó csinálni, ha az egész életed ráteszed. Nem véletlen, hogy régen apácák és papok tanítottak leginkább. Minden ellenére azt mondom, a teljes elhivatottság, a tanulás, az új módszerek felkutatása, alkalmazása még mindig ad sikerélményt tanárnak, gyereknek egyaránt.
Mikor én még tanítottam, egyedülálló voltam. Az egész életem erről szólt- azok a tanítványaim a mai napig felhívnak olykor, és azt mondják, az egész életüket meghatározta az a 4 év, amit velem töltöttek.
Ha valaki félgőzzel csinálja, vagy könnyen feladja, akkor teljes kiégés a vége.
Egyébként is meggyőződésem, hogy ez nem nyugdíjas állás. Időben váltani kell, mert az idegrendszere elfárad az embernek.
Nálunk a nyugdíj előtt álló kollágák fele már rég "nem normális".

A blogról annyit, hogy egyrészt nagyon jó arra, hogy rendszerezzem a gondolataimat és az érzéseimet - "ráncba szedjem" magamat, másrész mióta nemcsak a saját sirámaimat írom meg, tényleg jobban szólhat más embereknek is.
Örülök, ha örömet okoz az olvasása.

Csibi: No. Akkor örülök, hogy egyet értünk. Mert ütnék én is.

fityesz 2008.02.13. 19:39:53

Azt hiszem az ilyen és ehhez hasonló gyerekekre ráférne hogy habár nem büntethetőek a bíróság á lá agyonszídott amerikai példára szépen beutalja őket egy katonai iskolába ahol reggel 4kor kirúgja őket az ágyból az őrmester. Megnézném hogy egy kedves 90 kilós katonatisztnek aki az oktatást tartja mikor nyitna a gyerek nagypofát és mikor próbálkozna hasonlóval az iskolában... És itt nem kell azzal védekezni hogy a gyerek jogai stb. ha a tisztelt család ahol a gyereket a szülőknek neveleni kellett volna erre képtelen volt akkor majd egy ilyen szigorú iskola "kényszer szocializálja" a gyereket és megtanulja hol van az a bizonyos határ. Lehet példálódzni a gyerekvédelmi jogszabályokkal stb. de ha a gyerek nem tanulja meg hogy ezt szabad akkor mit fog csinálni 18-20 évesen ? Nőket erőszakol majd meg és gyilkol ?

__franky__ 2008.02.13. 19:42:04

betont az elkövetők lába köré

Szert 2008.02.13. 19:42:52

Valami bizonyítékszerűség jó volna ám, mert így ez csak egy adrenalinlöket, semmi több.

egy anya 2008.02.13. 19:42:55

felfogadnék embereket: a szart is verjék ki belőlük!
és akkor még enyhe voltam!!

--elnézést, hogy belerondítottam a blogodba!!--

dr. Erika Zangolna 2008.02.13. 19:53:48

"Az ominózus kiccsávó épp mögöttem ült a cipősszekrényen. Megfordultam, lehajoltam hozzá, és halkan a fülébe búgtam: Ha még egyszer hozzányúlsz a B- hez, letépem a füleidet. Ezt jól jegyezd meg."

az agresszív gyerek nem véletlenül olyan, amilyen. gondold el, mi a jelentése és oka annak, hogy a nyomorult gyerek csak abból ért, hogy fizikai erőszakkal fenyegetik.

az eredeti bejegyzésre pedig: magam részt vettem egy hasonló botrány utáni pszichés romeltakarításban, a dolog legmegdöbbentőbb része az volt, amilyen (primitív, erőszakos, férfiközpontú) kép a gyerekek (beleértve a lányokat is) fejében a szexualitásról élt.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.02.13. 19:57:22

Doris: csak egy megjegyzés a megfélemlítéshez. Egyáltalán nem tartom túlkapásnak, vagy szörnyűségnek, sőt. Ha az én gyerekemet bántalmazná szisztematikusan egy kis köcsög én tuti nem állnék meg a füleinél.
Mondjuk én a tekintetemmel is ölni vagyok képes, rikattam már meg agresszív kisköcsögöt a játszótéren, csak úgy, hogy néztem a buta arcát. Nem hiszek abban, hogy "gyerek", persze először a szülőt kéne elkapni egy körre, de mégis meddig adunk egy gyereknek felmentést csak azért mert gyerek, és mert a szülei szarok, stb? Amikor sorozatgyilkolni kezd, akkor már lehet hibáztatni?
Asszem kicsit túllihegtem, de ez mindig kihozza belőlem a rossz oldalamat....

NémethMarcell 2008.02.13. 20:02:31

Bocs, de miért kell a rendőrséget hibáztatni, ha egyszer nincs meg a törvényi alapja annak, hogy bármit is tegyenek? Az iskola vezetését kell fenyegetni Blikkel, Borssal, Naplóval meg a többi agyszívó sajtótermékkel, ezeknek nem kell nekik kétszer szólni, hogy még aznap a helyszínen teremjenek.

Egyébként meg láttam én olyat nem is egyszer, hogy valakit 6 éven keresztül szopattak (képletesen) az osztálytársai, és meglehet, hogy ő például szívesen beváltotta volna azt egy egyszeri fellációra.

d.hardman 2008.02.13. 20:39:36

érdekes, a saját gyereke mindenkinek makulátlanul jólnevelt, tisztességes, csak felsőfokban lehet beszélni róla, de tényleg.

Mi a gond? 2008.02.13. 21:02:58

B@aszd jól pofán, eccerűbb, mint írogatni!
Asszem itten cigányokról van szó!

wadember 2008.02.13. 21:17:45

Khhmm!!! Asszem túl sokat hezitáltál a dolog mikéntje felett, ideje lenne a bizonyítékokat és a szereplők nevét, képét elküldeni valamelyik szervkereskedelmi csatorna bélfeltáró műsorába és a szennyforgató média írott formáihoz is!

Ja, még valami! Az Oktatásügynél szintén vannak erre szakosodott osztályok ahol kivizsgálják az esetet, az Igazgató Úr/Nő pedig azon nyomban repül ha kiderül hogy igaz és nem tett bejelentést a Fenntartónál. Megmondom őszintén a 20-as évek oktatási rendszerét kéne visszahozni, a jó kis porosz modellt. Lehet hogy szigora és nyersessége példátlan, voltak hátrányai igaz. De a kor nagyjai mind abban a rendszerben kaptak életreszóló alapokat és tartást. Csak a miheztartás végett nézd meg a Fasori Gimnázium tablóit vagy a Piaristák végzőseinek jegyzékét...

Szebb jövőt!

Taurusz 2008.02.13. 21:21:12

Nos, egyszer mindenki pofára esik. Remélem az ilyenek minél előbb.
De nem emiatta írok, hanem az egyik nagyarcú kiskorú egyszer emberére talált. Nem bennem, egyik haverom egy iskolában dolgozik. Ő mesélte, hogy a kedves gyerek nekiállt beszólogatni neki. Ő közölte, hogy talán fel kéne mérni a kor, és egyéb különbségeket. Gyerek értelmes válasza: ugysem bánthatsz, tanár vagy. No comment. Csak ott rontotta el, hogy a srác nem tanár volt. Nem verte el (pedig én biztos, az elbeszélése alapján) hanem szépen elmagyarázta, hogy ha nem húzza meg magát, rosszul fog járni. Azóta szépen be van idomítva. Van aki csak ebből ért.

ig 2008.02.13. 21:34:07

Ha valaki az én lányommal tenne ilyent azt még aznap a saját belére akasztanám fel.

antiglobe 2008.02.14. 01:38:46

Az egyetlen jó megoldás a szabad fegyvertartás.
Ilyenformán ha jön a kisköcsög hogy szopjam le pofánlövöm gumilövedékessel vagy gázpityuval.
És mivel tudja a gyökér hogy számíthat erre nem is fog odajönni hogy engem alázzon, inkább egy kutyát fog ütni-verni ami egy másik szép történet, de legalább én megúszom.

Megdobbent 2008.02.14. 02:45:20

wadember: szivembol szolsz, alig multam 30, de csak nezek mi megy itt. Kadar alatt nem csak hallani nem lehetett ilyenrol, nem is volt.

zsg 2008.02.14. 07:28:56

Emberek, nyugtasson meg valaki, hogy a T. blogíró nem csak itt háborog magában, hanem azonnal elment a rendőrségre, feljelentést tenni. Ugye így van? Ugye nem gondolja, hogy majd ő ezt elrendezi, meg megírja a médiának, meg majd ő kiborítja a bilit? Ugyen nem magában dünnyög egy hete, várva arra, hogy majd valaki más megoldja? Ugye?

Öreg, akárki vagy, ha ez komoly, az utad azonnal a rendőrségre vezessen. Ne hezitálj, ne gondolkozz, csináld. Biztos lehetsz benne, hogy ezt komolyan fogják venni, akármilyen kisvárosban is élsz.

real_life 2008.02.14. 07:56:30

Nem egyedi eset, sajnos.
logout.hu/bejegyzes/real_life/gyerekkent_meg_gy_alazva/friss.html

Megdobbent: Kádár alatt i slétezett ilyesmi, csak befogta midnenki a száját.

punyi 2008.02.14. 10:11:25

szia, amennyiben megoldható -és szeretném, hogy az legyen- kérlek küldj nekem egy elérhetőséget. Nagyon érdekelne az eset.

real_life 2008.02.14. 10:31:22

punyi: ezt nekem írtad?

punyi 2008.02.14. 12:53:17

Na ja :) engem a 3 fiú és a kislány esete érdekelne ami most történt. Ha lehet, Doris, veled szeretnék kontaktot. előre is köszi

Kata 2008.02.14. 14:00:04

Én 86-ban mentem általánosba, és volt egy fiú az osztályban, aki engem pécézett ki magának, hogy zrikáljon. 3 éven keresztül tette tönkre az életemet, úgy, hogy állandóan rugdosott, vert, szidott az osztálytársaimnak, megutáltatott, kitaszítottak, kiközösítettek, és a végén már mindenki engem basztatott, és senki nem volt hajlandó mellém ülni a padban... És ezt képes voltam kibírni egészen nyolcadikig... 3-ban a kis gyökeret a szülei átvitték egy másik iskolába, mindenki örült és boldog volt, hogy megszabadultunk tőle, MEGTAPSOLTÁK A BEJELENTÉST! de ettől függetlenül engem továbbra is kiközösítettek... Anyám annyit tudott csinálni, hogy kétszer adott neki taslit, amikor panaszkodtam, aztán a kis rohadék azt mondta másnap nekem, hogy bezzeg most nincs itt az anyukád, és újra megvert. És azt mondta, hogy ha megint szólok anyunak, hogy megvert, akkor holnap még jobban el fog verni... és én nem szóltam többet, hagytam, hogy minden tesiórán megrugdosson...

Aprócska káröröm a dologban: a kis geciláda drogozni kezdett, és öngyilkos akart lenni, sajnos nem sikerült neki, ha jól tudom, pszichiátrián van. De ez nem adja vissza a terrorizált 3 évemet, vagy a megfelelő általános iskolás szociális kapcsolataimat, amik egész egyszerűen nem alakulhattak ki, mert aki barátságos volt velem, azt megverte.

Szexuális zaklatás: engem anyukám már 5 évesen felvilágosított, hogyan lesznek a gyerekek, és valami hihetetlen kisgyerek voltam, még pelenkás, amikor már azzal kondicionált, hogy senki, azaz SENKI, tehát sem apám, sem egyéb más ember, még ha családbeli, vagy nő, vagy akármi kapcsolat fűz hozzájuk, nem csókolhat szájon, nem veheti le a bugyimat, nem nyúlhat a puncimhoz, ne engedjem, hogy a fejemen és a karomon kívül mást megsimogassanak rajtam, ha bárki bármilyen ételt-italt-cukrot-csokit akar adni, azonnal fussak el, és kiáltsak segítségért, és ha bárki azzal jönne hozzám, hogy anyu vagy apu kéri, hogy menjek vele, azonnal fussak el és kiáltsak segítségért...

Sajnálom a kisgyereket, remélem, túlteszi magát a dolgon, bár kétlem, hiszen nekem pelenkás koromból is vannak kristálytiszta emlékeim, valószínűleg ezzel a memóriaképességgel nem állok egyedül a világon.

A 3 kis rohadékot, mert nem tudok rájuk szebbet mondani, pedig valóban meg kellene büntetni, és nem a redvás személyiségi jogaikat nézegetni. Legelőször is azonnali kiemelés a családból, hiszen a szülők teljesen nyilvánvalóan megbuktak, és ezáltal a 3 gyerek elveszítené azt a biztonságérzetet, ami esetleg táplálhatja az erőszakot. Azonnali kiemelés az iskolából, a többi gyerek feje felül a veszélyhelyzet elhárítása, ugyanis ez a 3 gyerek VESZÉLYT jelent a többi gyerekre nézve. Azonnali pszichiátriai kezelés mindhárom számára, és én részemről támogatom a bentlakásos javítóiskolákat szigorú napirenddel, büntetéssel (plusz feladatokkal, tehát nem testi fenyítés) ilyen esetekre. Ez nem szórakozás, viccelődés, amit csináltak, ez köztörvényes bűncselekmény, amihez úgy is kell hozzáállni. Ahogy az egyik beíró említette: és mi lesz, ha 18 évesek lesznek, megerőszakolnak, rabolnak, gyilkolnak? Nem szeretnék az áldozatuk lenni, és több mint valószínű, hogy nem csak az én vérem folyna, mert biztosan megpróbálnám önvédelemből megölni legalább az egyiket. Jó lenne, ha nem olyan fiatalságot nevelnénk, ahol potenciálisan minden 18 év alattinál attól kell félni, hogy mikor ránt kést, erőszakol meg, rabol ki.

Doris 2008.02.14. 19:29:54

Már válaszoltál is. És én is fogok.

Dr. Panasz Muki 2008.02.16. 13:40:29

Egyetértek Dorissal, szerintem az ilyen kis minipszichopatákat nem állítja meg senki, azért (is) ilyenek.
Onnantól kezdve, hogy jelzed nekik, hogy észrevetted hogy mit művelnek, jelzed hogy az neked nem tetszik, és azt is, hogy meg fogod torolni a következő tettüket, már lesz bennük egy korlát.
Egyedül nevelem a gyerekem, és őt is megtalálták, én is odamentem a másik gyerekhez, és elmondtam neki, hogy ő is meg lesz találva. Vagy volt hogy a szülővel beszéltem nagyon határozottan.
De sajnos az iskola is olyan, hogy könnyebb találni egy bűnbakot, és arra fogni a dolgokat, hogy ő eleve kiprovokálja a támadásokat, mint bármiféle erőfeszítést tenni ennek megakadályozására.
A tantónénikkel és az igazgatónővel is volt néhány beszélgetésem - kifejezetten meglepődtek, hogy egy szülő egyáltalán ki meri magát húzni
előttük, hát még hogy határozott kérései is voltak.
Az a Csernus ki a tököm, hány gyereket nevelt fel, hogy így megmonnya? Nem igaz, hogy 30 éves korban látszik meg az eredmény - már kiskorban meg kell tanítani a gyereknek, hogy legyen tekintettel a körülötte élőkre, és egyre több felelősséget kell pakolni a vállára.

Torzonborz 2008.02.17. 00:40:11

De jó szar cikk volt ez hallod, csak felbasztam az agyamat rajta, konkrétum meg egy szál se. Figyi, ha ez a sok kis geci tényleg a rokonod, akik ezt a szopatást csinálták, miért nincs benned annyi gerinc, hogy előszedd a családi fotóalbumot oszt felbaszd ide a nevüket meg a képüket, hogy mindenki leköpdöshesse őket az utcán!

Doris 2008.02.17. 07:43:29

Torzonborz: Már leírtam a kommentekben, miért nem tartom jó ötletnek az ajánlatodat. Azóta volt még egy bejegyzés, amit törölni voltam kénytelen az ilyen hozzáállások miatt. Nem hiszem, hogy egy ilyen dolognak a blog a megfelelő nyilvánosság, és bár szerinted nincs bennem gerinc, de én sem szeretném, ha én vagy a gyerekeim kerülnénk egy blogbejegyzés miatt szar helyzetbe.
Ahogy írtam a már törölt poston, az elkövetők (és nem aprócska szüleik) nyugodtan grasszálnak itt továbbra is, és nekem is van 3 fiam, akiket el lehet kapni.
Szóval, jelenleg rendőrségi vizsgálódás, ami reméljük eredményt hoz (minimum egy javító intézeti kezelést), ha nem, akkor lépünk.
Meg azért azt is bírom nagyon, hogy a velem együtt háborgó szülők igencsak visszább vettek, mikor elmondtam nekik, hogy az újságírók alig várják, hogy jöhessenek....hiába, szar kis hely ez, mindenki félti maghát, és a gyerekét.

tv 2008.02.18. 14:38:03

és a tv? az nagyot dobna rajta...az üygön!


süti beállítások módosítása