Melissa Etheridge

Napra pontos

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

:-(

2008.04.11. 20:52 - Doris, a komisz

Címkék: blog család gyerek szerelem gondolatok napló életem


Szar kedvem van.
És van is rá okom.

Most aztán jól beduzzogtam.

Jó lenne, ha beérném a tévével, és nem érdekelne a blog, a net, a stb.
Akkor talán nem lenne olyan gyanú, hogy függő vagyok, vagy flörtölök, vagy ilyesmi.
Dehát engem ez érdekel.
Más búvárkodik, horgászik, vitorlázik, újságot olvas, tévézik, bicajozik, focizni jár, tangózni tanul, motorozik, utazgat, olvasgat, énekel a tus alatt, üvegfestékezik, horgol, festeget, úszni jár, fotózik, swingerezik, 3D- s angyalokat gyárt baromi nehézségek árán, rádiót hallgat, fejeket farag ki fából, gipszet önt, telefonokat gyűjt, takarítgat, kertet művel, tábortüzet gyújt és gitározik a fényében, tüntet és csúnya szavakat kiabál, moziba jár.....

Én írok.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr59421770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.04.11. 21:00:05

Könnyen érheti szó a házelejét, de a blog - és egyáltalán a net - ilyen műfaj: az ember(lánya) ír, a kommentek meg jönnek, van köztük ilyen is, meg olyan is, eldurran pár bók is, de az nem baj.
Aki mást állít, próbálja ki, aztán beszéljen. Lehet, hogy ő hamarabb beflörtöl, mint Te. Lehet, hogy magából indul ki. Ki tudja?

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.04.12. 06:16:25

a netfüggéssel minket mindíg a digitális analfabéták vádolnak..mert irígyek ne törődj vele..ami meg az utcán megy..no comment...

Elf 2008.04.12. 07:57:41

Kérjél csibikétől tablettát :)

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.04.12. 10:12:38

Mindegy, hogy mit csinálsz, a fő, hogy jól érezd magad. És ha téged ez boldogít (különben engem is) akkor ezt tedd. Magadért, nem másokért.
Én, hogy bevaljam neked, egyenesen imádom ezt a kis társaságot ami itt a te kávézódban összegyült. Pedig személyesen egyiket sem ismerem......na és?

Enable · http://myenable.freeblog.hu/ 2008.04.12. 10:16:58


Kell, hogy legyen valami az életben, amit szeretettel, és teljes odaadással csinál az ember...
Ne foglalkozz ezekkel a kritikákkal...
Ha valaki ilyenekkel vádol, vidd el egy kocsma ajtóba...
Ott nézegesse az onnan kijövőket, és akkor lesz összehasonlítási alapja... :D

Impression · http://impression.freeblog.hu 2008.04.12. 12:13:56

Szerintem azért ez nem olyan, mintha valaki órákon át játszik a gépen, vagy feleslegesen chatel, vagy tudom is én mit lehet még a neten művelni... Ez itt kérem alkotó tevákenység... :-P Vagy nem?
Végül is pasizhatnál is a neten, vagy akár vásárolgathatnál agyba-főbe...
És pl. én nem egy emberrel találkoztam, aki a blogszférából vált jó barátommá... Hát akkor meg?

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.04.12. 13:34:06

kelgyo: Nem a kommentekkel van (volt) gond. Ez egy kicsit az én világom ( az én kávézóm), és ő egy kicsit kívül van rajta. És mivel volt már rá példa, hogy...szóval ahogy már írtam is, a bizalmat egyszer már eljátszottam, és hiába igyekszem helyre hozni a dolgokat. Még gyakran előjön benne a bizalmatlanság.
Talán egyszer majd elmúlik.

ruszkibaka: Nem tudok nem törődni vele. :-) Jelen esetben túl közeli az érintettség. Szerencsére azóta megoldódni látszik.

Elf: Milyen tablettát?

Kata, Enable, Impression: Így van minden, ahogy mondjátok. Jó sok szart csináltam már a neten- bár ha a blogra időben rátaláltam volna, lehet, hogy most jobb pozícióban lennék. Minden eddigi netes tevékenységem közül ez az igazi. Csetelést, fórumozást befejeztem.
Remélem, egyszer mr. Darcy is elhiszi, hogy tényleg csak ez van, és ez meg nem veszélyezteti a dolgainkat.
Nahát.

Elf 2008.04.13. 07:38:53

Leszarom tablettát :D
Foglalkozz a bloggal bátran, hobbi mindenkinek kell, és itt még embereket is megismersz. Véleményeket hallhatsz, kicserélsz, ilyesmi. Mr Darcynak nincs hobbija?


süti beállítások módosítása