Melissa Etheridge

Napra pontos

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Fontos- nem fontos

2009.01.19. 21:57 - Doris, a komisz

Címkék: gyerek életem


Ülök a kocsiban.
Elégedett vagyok. A napnak hamarosan vége, ma is tettem egy csomó fontos dolgot. Még a gyereket hazaviszem az edzésről, vacsora, fekvés. Jó nap volt. Tevékeny nap. Fontos nap. Felhangosítom a rádiót. Szól a Without You. Imádom, imádom!... üvöltve éneklem, az autó pulzál a hangfalaktól, és tőlem. Figyelem a hangom: Még csak három nap cigi nélkül, de már tisztul kifelé. Milyen kár! Tetszik a dohányfüstös rekedtsége. Van benne egy olyan romlott zizegés... olyan "bármire képes" kicsengés; bár lehet, hogy ez is csak sztereotípia. A rekedt nő sztereotípiája. Hisz nem több az, csak hang...

Jöhetne a gyerek. Már jön mindenki. Nem volt edzésen két hónapja. Amíg nem mehettek a csarnokba, nem engedtem, mert nem akarom, hogy kint focizzon a hidegben. Utoljára is annyira megfázott, hogy három hétig betegeskedett. Nem, akkor inkább megy az edzés a levesbe tavaszig, hisz nem annyira fontos az. Most viszont fűtött terembe kerültek, így járhat ő is újra. Így már engedem. Hozom, jövök érte, hadd mozogjon... de be nem megyek. Intézze csak el egyedül az öltözést, a kijövést, amíg én itt éneklek. Nem pesztrálom, nem lógok rajta, ez az ő ügye. Neki fontos, nem nekem.
Végre meglátom. Milyen kis tétova így magában. Néz körbe, de nem lát, pedig mondtam, hol leszek. Mindenkivel ott az anyja, csak ő van egyedül. Talán mégis be kellett volna menni, lehet, hogy szomorú, mert őt nem pátyolgatja senki. Megnyomom a dudát. Hirtelen felém fordul, én reflektort villantok, a fényben látom, már nevet. Fut felém, és ugrik a kocsiba.
- Jaj, anya, isteni volt az edzés!
- Nem fáradtál el?
- Elfáradni?! Nem, dehogy! És képzeld el, Gyula bácsi vagy nyolcszor elmondta, hogy felnőtt koromban fantasztikus tehetséges focista leszek.
- Azt mondta, tehetséges vagy?
- Azt. Nagyon tehetséges vagyok. Azt is gondoltam, hogy mostantól minden nap futni szeretnék. Vagy edzésre jövök, a többi napon futok. Lehet szerinted?
- Persze, ha ez fontos.
- Nagyon fontos. Tudod, a tehetség miatt.
- Tudom persze. Ez tényleg fontos... 


Discover Nilsson!

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr85889768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.



süti beállítások módosítása