Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Pasik

2008.04.18. 09:20 - Doris, a komisz

Címkék: blog gondolatok napló életem pasik


Húúú, de milyen remek dolog egy este elmenni sörözni 5 (öt) egész pasival!!!
Nagggyon jó, ki ne hagyjátok. :-)

Elmondhatom, hogy nagyon szeretek férfiakkal dumálni.


-
Nagyon szeretem, ahogy lényegretörően fogalmaznak (a nők gyakran "elfolynak", és egyik témából lavíroznak a másikba).
- Nagyon szeretem, ahogy húzzák egymást (a nők ezt nem szokták, sőt elég kíméletesek egymással. A megjegyzéseiket másnak mondják el az érintett háta mögött).
- Szeretem, mikor elfeledkeznek magukról (és rólam), kissé közönségesek lesznek, aztán elnézést kérnek tőlem.

- Szeretem, mikor kikérik a véleményemet, és meglepődve néznek, hogy egy nő mennyire másként lát dolgokat.
- Szeretek rácsodálkozni, hogy mennyire tisztán és érzelemmentesen tudnak látni szituációkat és lehetséges megoldásokat.

 Hiába, no. Szeretem a pasikat- ez van.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr89431060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Impression · http://impression.freeblog.hu 2008.04.18. 09:44:57

Én is szeretek velük lenni... beszélgetni is jó velük... érdekes módon, több férfi barátom is van, vagy nevezzük őket inkább jó ismerősnek, de a legjobb barátom is férfi pl...

Enable · http://myenable.freeblog.hu/ 2008.04.18. 10:18:52

Nemhiába, énis pasikkal járok sörözni...
Merugye énis az lennék, vagymi... :D
Csajokkal olyan snassz lenne, szerintem...
Hogy néznék ki a "Kispöttyös" teraszán egy halom nő közt, vigyorogva, hangoskodva, mámorosan... :-P

Elf 2008.04.18. 10:51:34

Én világéletemben csak pasikkal voltam körülvéve, és hálát adok a sorsnak, hogy a gyerekeim is fiúk. A lányokkal nem tudok mit kezdeni. 2 éve van 2 barátnőm, csodaszámba megy, de ők sem azok a tipikus nők :)

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.04.18. 12:04:31

persze neked abból a szempontból jó,hogy nő vagy..és úgy is gondolkodol..és el is nézik neked..én ugyanúgy női ésszel gondolkodom.és megrónak érte..meg felszabadúltan sem tudok,örülni a férfiaknak..vagy mert tudják..azért ,vagy mert nem..azért nem..mindazonáltal én is szeretem,ha a férfiak egymásközt beszélgetnek..hallgatni..egy olyan távoli idegen világ..mégis egyben közeli..és ismerős..furcsa helyzet..nagyszerü dolog a jóistentől.hogy vannak igazi férfiak..mi lenne velünk nélkülük...

pokbibi · http://pokbibi.blog.hu 2008.04.18. 12:11:31

én is mindig inkább a srácokkal voltam igazán jóban,sosem volt"legjobbbarátnőm":)no de nem is baj.mostan már több éve van egy kis baráti kör,jó összeszokott bagázs,vegyesen fiúk-lányok,azóta van barátnőm is..
meg minden félét meg bírunk dumálni.szülinapon pl.egy szál fiú volt épp jelen,de nem zavarta igazán:)meg vele amúgy is mindent jól meg lehet beszélni,kegyetlenül az ember szemébe bírja mondani az őszintét(mondjuk barátnők is,de mégis más az ő szájából,nem finomítja a dolgokat sosem).no meg a nyaralás is elképzelhetetlen nélkülük.és csodásan el tudják viselni a nőcis dolgokat,már csak mosolyognak rajta,ha az ember lánya 4nap nyaralásra 25féle kenceficét visz magával.:))

2008.04.18. 13:45:38

Én dettó így vagyok a lányokkal. Sok nőbarátom van, jól érzem magam köztük, kellemes társaság, szeretem őket. Nem kell hogy "megszaladjon a ló". Az a kis finom rezdülés, ami mindig ott van köztünk, kifejezetten stimuláló. Kihozza belőlem amit kell. Csak helyesen kell tatani a mértéket.

Angel · http://thefallenangelofthedeepness.blog.hu 2008.04.18. 14:34:00

Én is jól kijövök a fériakkal, mondjuk a nőkkel is általában, de ott sokszor érzek féltékenykedést. Sokszor érzem azt, hogy vetélytársat látnak bennem. Pedig én aztán nem vetélkedem senkivel. Adom magam, de ez nem vetélkedés. Nem szoktam ártani senkinek sem, sokszor mégis az érzem, hogy unszimpatikus vagyok embereknek, de akik igazán megismernek, ők kitartanak mellettem! :-)

pudingocska · http://pudingocska.com 2008.04.18. 18:26:50

Én általában elég jól kijövök mindkét nemmel.
Én sem szeretem a nőies passzív agresszív viselkedést, ahogy a férfiak kakaskodását se, ami szerintem ugyanaz, csak pepitában. Engem ez a "húzzák egymást" pont azért zavar, mert pontosan érzem benne a másik letiprását, akkor is, ha vicces köpenybe van csomagolva. Szóval én tuti az általad nem szeretett kíméletes kategóriába tartozom.:)
Mondjuk nem fenyeget a "veszély", hogy elmegyek sörözni egy csapat pasival, az tuti.

Doris 2008.04.18. 19:07:02

Impression: Fura most ezt olvasni. Először valami miatt férfinak hittelek. Olvastam a blogod- mondom, ezek teljesen egy nő gondolatai...milyen különös...hehe

Enable: Elég hülyén néznél ki. :-)

Elf: Nekem azért vannak nőbarátaim, kedvelem őket is. Nincs baj a nőkkel...csak férfiakkal lenni más. Ha csak pasikkal lennék, biztos hiányozna egy idő után a női társaság.

Pokbibi: Ezt is gondoltam. :-)
Olyan jó kis vagány csajszi lehetsz Te.

Kelgyo: Igeeen, most hogy mondod...van azért az egésznek egy ilyen kis pikantériája is.

Angel: Igaz ez is. Van néha ilyesmi- ilyen kis vetélkedés. Sőt ismerek olyan nőt (de őt ki nem állom amúgy is), aki egymás közt teljesen normális, és ha megjelenik egy BÁRMILYEN pasi a társaságban, egyszerűen megőrül. Tiszta feltűnési kényszer jön rá, és hülyét csinál magából. És én is kis aljas vagyok vele, mert mérhetetlenül élvezem, hogy 10 éve hiába próbálja mr. Darcy figyelmét elvonni rólam...hát nem megy. :-)

Pudingocska: Én is kijövök mindkét nemmel. Vannak bnőim is. Csak a két nem másként élvezhető. Tegnap ilyen élményem volt, így ez van bennem előtérben. Ha a bnőimmel ülök le traccsolni, hát az tölt el örömmel.

2008.04.18. 19:12:09

Doris: ugye, ugye? Olyan, mint a jó, illatos, aromás étel. Meghozza az étvágyat, aztán hazamegyünk vacsorázni, mert tudjuk, hogy a legfinomabb étel a hazai.

pokbibi · http://pokbibi.blog.hu 2008.04.18. 19:46:56

jobb napokon igen:)köszönhető ez a fiúknak többek közt.mármint a baráti körben lévő fiúknak.jó nevelést kaptam.inkább kiképzést....de ők is ám:D
pont most beszélgettünk arról,hogy mennyi mindent tanultunk egymástól a másik nemről.meg hát rendszeresen kikérjük a másik tanácsát,vannak ilyen problemamegoldó estek is,jól kivesézünk mindent.és abszolut osztom azt,hogy másként élvezhető a 2nem.szokásunk csajos estét is tartani,akkor a srácok ki vannak tiltva.:)

vallalkozasiotletek.com · http://vallalkozasiotletek.com/ 2008.04.18. 21:33:00

A lányok stimulálnak...

Bár a sörözés már évek óta kimarad...

Provokátor

2008.04.18. 22:41:04

Provokátor: örök szabály, hogy a lányokat lehet sör nélkül is nagyon élvezni, de a sört lányok nélkül már sokkal levéssé.
Jól mondom? :-))))

proaktiv · http://proaktiv.blog.hu/ 2008.04.18. 23:27:01

Végülis....

A NŐ a férfi ópiuma...

De vigyázz, a sör után könnyebben józanodsz! ;)

Provokátor

ui: kelgyo mi mindenben egyetértünk?
veszem észre és mi mindenhez értünk! :)))

2008.04.19. 01:42:56

Na, errre a kijózanodási kérdésre nem is gondoltam, és milyen igaz!
Erre igyunk egy sört.....
Aztán jöhet a Zasszony. ;-))))) Szép is lenne, ha (ezügyben legalább :-)) ) ne értenénk egyet, és ne lennénk szakértők.

proaktiv · http://proaktiv.blog.hu/ 2008.04.19. 14:26:21

A Zasszony ingatag…
Hukkk…

Ezen a pasis bejegyzésen legalább lazítottunk picit…

Provokátor

ui.: köszi Doris

2008.04.21. 01:29:45

Végső következtetés: Doris - hiába vagy nem hiába ... - szereti a pasikat, mi, pasik meg imádjuk a nőket. Akkor kvittek vagyunk.


süti beállítások módosítása