Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Belevágós

2008.06.09. 10:00 - Doris, a komisz

Címkék: siker karrier napló életem önismeret

Azt mondják, bátraké a szerencse. Aki nem játszik, az nem is nyer.
Nincs már kedvem és időm arra, hogy gátlásaim legyenek. Hogy fejben előre lejátsszam, mire nem vagyok alkalmas. Hogy féljek a visszautasítástól.

Telefonáltam. Elmondtam, mit akarok. Hogy bizonyosan nincsen megfelelő képzettségem, gyakorlatom, nem csináltam soha, csak fejben. Mi a módja, hogy mégis lehetőséget kapjak?
Azt mondta, náluk nem érdekel senkit az iskolám, csak a rátermettség és a tehetség érdekes. Most ugyan nem keresnek senkit, de küldjem el az önéletrajzom, az elképzelésem, a telefonszámom erre meg erre az emilcímre, és ha úgy van, akkor keresnek.

Na és ha nem?
Hát akkor nem.
De megpróbáltam, megadtam magamnak a sanszot.
Ha pedig mégis megkeresnek, akkor addig nem nyugszom, amíg a legjobbat nem hozom ki magamból.
Nincs kedvem és időm arra, hogy ennél kevesebbel megelégedjek.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr83510774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Treen · http://dontworry.freeblog.hu/ 2008.06.09. 12:43:00

Hú, de jóóó! ;) Wow! Bár csak én is bátor lennék ennyire...
Drukkolok Neked!!!

movhu 2008.06.09. 13:42:49

Azt hiszem valahol részben ezt a menetet már lejátszottad néhányszor az életben. Ez egy fontos mozzanat. Miért is?
Mert bármennyire is tök jó nő, anya, háziasszony, műkörmös, kertész, stb. vagy, ennek ellenére kell érezned, hogy ezeken túl is vagy valami. Valami, ami nem más, mint Doris, aki megkapja a lehetőséget, hogy ismét egy kicsit önmaga legyen, és javítson az életén. És tudjuk, hogy az élet egyik területén lévő elégedetlenséget semmi nem tudja kompenzálni, amit máshol kapunk meg.
Mindegy mi, csak akard, hogy sikerüljön, és igen, légy bátor. Bátraké a szerencse(közhely), de sokkal inkább lehet azt mondani, hogy a bátraké minden, a többiek pedig sodródnak az élettel, amíg észre nem veszik, hogy kikötöttek valahol véglegesen, ahol nem szerettek volna.
Tudom, nagyon filozófikus volt ez a rész, de ez rohant ki az ujjaimból.

Angel · http://thefallenangelofthedeepness.blog.hu 2008.06.09. 14:15:58

Helyes, én is mindig így csinálok. És csodák csodája bejött, még válogatni is lesz alkalmad! =)

2008.06.09. 16:01:41

A posztod első sora - benne a két mondattal - a lényeg. A többi illusztráció hozzá. :-))))))))))))))))))) Így kell csinálni.

Elf 2008.06.09. 16:42:15

Szurok. Soksok!!!

Doris · http://doris.blog.hu 2008.06.09. 18:15:11

Treen: ha majd annyi idős leszel, mint én, és azt érzed, vannak még tartalékaid, akkor majd megjön a bátorságod. nem véletlen írtam: nincs időm latolgatni és félni. :-)

movhu: Ja, elég filozofikus volt :-) Nem tudom, vagyok- e ezeken túl, amiket felsoroltál valami. Nem vagyok biztos benne, hogy ismerem- e a határaimat. Ezért van a blogverseny is, ezért van a műkörmös vergődésem, hogy egyre jobb és jobb legyek. És igen, azért gyakran érzem, hogy vannak még szellemi kapacitásaim. Csak nem tudom, mennyi.

kelgyo, Elf: Köcce :-)

Angel: Majd meglássuk, hogy bejön- e. De az önéletrajz elment, az életem élem tovább, és ha kapok lehetőséget, nagy ajándéknak fogom tekinteni.
Basszus, senki nem fog idejönni, hogy velem akar dolgozni. Nekem kell megmutatni magam, ha akarok valamit.

Elf 2008.06.09. 21:11:43

Csak ténymegjegyzek. Én ezalatt az egy év alatt kb 1000 önéletrajzot küldtem el. Kb 10 behívásom volt és kb 20an írták, hogy sorry nem. Pesten ez az arány. Mégcsak azt sem írják, hogy kapd be. :(

2008.06.09. 21:29:08

Elf: én megírom, ha akarod. :-O Mibe kerülhet? ;-))))))))))

hohohó 2008.06.09. 22:20:03

movhu:pengék és halak.
Így van.A halak úsznak az árral, a penge meg megy előre.
Csak sajnos az ember aki ezt mondta 35 évesen meghalt, feladta a mája.Legyen neki könnyű a föld.

hohohó 2008.06.09. 23:43:10

Doris! Írhatod még azt is hogy segíts magadon, az Isten is megsegít!
Ha vársz, akkor mindig csak várni fogsz!Ha teszel érte valamit, akkor már várhatsz is valamit.De akkor meg nem vársz továbbra sem, mert akkor nem a várós típus vagy.Persze van olyan hogy mást nem tehetsz, de ez most nem idevág...

Elf 2008.06.10. 05:38:52

Köszi kelgyo! Jó hogy vannak ilyen kedves ismerősök :p :D

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.06.10. 06:49:43

Elf: Amikor azért kerestem munkát, hogy pénzt keressek- a létem függött tőle, hasonló arányokkal bírtam. Most annyi a különbség, hogy van munkám, szeretem, terveim is vannak vele, hogy hova szeretnék eljutni. Ez egy plusz lenne. Egy szellemi próbatétel. Talán még pénz nélkül is csinálnám, mert érdekel nagyon.
Így könnyebben veszi az ember még az önéletrajz megírását is.

hohohó: Azt mondod, ha vársz, mindig várni fogsz. Nyilván az ember változik idővel. van, akinek az önértékelése javul, és másnak romlik. Van, amikor az ember vár, beletörődik dolgokba, aztán van, mikor azt mondja, már képes vagyok rá, hogy ezt vagy azt megcsináljam. Lehet, hogy nem lesz könnyű, de képes vagyok rá, mert ennél nehezebb dolgokkal is megbírkóztam.
vagy egyszerűen csak nincs már ideje várni. vagy meglépem, vagy soha nem lesz módom rá. Beérik a vágy, azután szándék lesz belőle, végül pedig bátorság, hogy megtegyük a lépést.
Régen azt gondoltam, ha nemet mondanak, akkor ez azt bizonyítja, mennyire alkalmatlan vagyok. kevés. Jobb hát elkerülni a "nem"eket. Már nem gondolom ezt. Egy "nem" az csak egy "nem", én pedig vagyok, aki vagyok.

hohohó 2008.06.10. 08:03:20

Doris: Ezt írtam én is, örülök hogy egyezünk.........

2008.06.10. 13:34:37

Elf: ugye, ugye? :-P Qrva rendes ember vagyok én, láthatod. :-D


süti beállítások módosítása