Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Az edző

2008.11.14. 08:00 - Doris, a komisz

Címkék: gyerek emberek iskola életek

 

"Namost, be kellene menni az iskolába szólni, hogy azért legalább decembertől adjanak csarnokot a gyerekeknek. Én már voltam, de hiába. Azt mondják, nincs üres hely, aztán ennyi. Én meg hallottam, hogy a N.P. azt mondta, inkább tart még edzést, csak a F.G. ne mehessen terembe. Mer' elvagyunk itt, felöltöznek a gyerekek, de mondjuk, ha lesz egy térdig érő hó, akkor azért nem biztos, hogy jó lesz az nekik...
... SZÖGLET!!!...


 

 Az egy dolog, hogy köztünk van egy feszülés, de ezt nem lehet kivetíteni a gyerekekre szerintem. Tavaly is így volt, aztán bementek a szülők, és rögtön lett terem. Én arról nem tehetek, hogy tőle mennek el a gyerekek, hozzám meg még Kunadacsról is hoznak, mert tudja az apja, hogy itt jó helyen van a fia... van itt olyan gyerek, akivel az iskolában nem bírnak, nekem semmi gondom vele...
... NEM ÁLL MEG! MAJD AKKOR ÜLJÉL, HA ENGEM ÜLNI LÁTSZ!...
Le kell kötni őket, az energiáikat. Meg én emberszámba veszem őket. Kezet fogok velük, az utcán is előre köszönök nekik. Megtisztelem őket. Majd tőlem megtanulják, hogy azt úgy illik... némelyik tanár meg ott az iskolában úgy néz a gyerekre, mint a leprásra. Persze van, aki csak azt hallja...
... BEDOBÁS! ZÖLDEK!...
... van, aki csak azt hallja, hogy én kiabálok, mikor rosszalkodnak, de közbe'  meghallgatom őket, elbeszélgetek velük. Van olyan, aki elmond nekem olyat, amit az apjának se mond el. '91 óta csinálom, azért meg lehet nézni az öltözőt, mennyi kupa van ott. Jól van, 10 ezerből egy lesz nagy focista, de a többi is egészséges, erős gyerek lesz. Itt nőnek fel, ebben a környezetben, jó levegőn- ennél jobb nem kell. És akkor nem engedik be őket a csarnokba, mert irigyek. Hát legyen irígy, engem nem érdekel, sőt, örülök neki. Az irígységért keményen meg kell dolgozni. Szánalmat sokkal könnyebb kapni, mint irígységet...
... JÓ! ZÖLDEKNEK EGY: NULL! MEHET TOVÁBB!...
Hogyan? Tessék? Ja, emlékszem, milyen kis hörcsög volt a Csabi, mikor idekerült. Ütött- vágott mindenkit. Most meg itt vagyok 30 méterre tőlük, aztán semmi gond. Na csak el ne szóljuk... a szakdolgozatomat is az agresszió kezeléséről írtam. Agresszió a gyerekeknél. Azt mondták, soha ilyen gyakorlatias megközelítésben nem írtak a témáról. Olyan ötöst kaptam rá, hogy csuda. Egyszerűen le kell kötni az erejüket, és kideríteni, hogy mitől agresszív az a gyerek. Annak mindig oka van. Na, megyek, mer' ezek meccseznének itt reggelig. Szóval akkor kellene szólni. Március már mindegy, akkor már jövünk mi ki a levegőre, csak addig azért ne fagyoskodjanak már itt a gyerekek...

... JÓL VAN, EGY NULLRA ZÖLDEKÉ A MECCS. LABDÁKAT ÖSSZESZEDED, EGY HELYRE HORDOD. HÁROM KÖR FUTÁS MÉG, INDULHATSZ. NEM ÁLL MEG, KIBÍRJA, MER' PLUSZ KÖR LESZ, HA LAZÍT.
KEMÉNYEN CSINÁLJA, AKI AKAR VALAMI LENNI!"

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr58768277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása