Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Tesók

2008.12.29. 07:00 - Doris, a komisz

Címkék: család


Anyáék azzal fogadtak: Nahát, remekek voltak a fiúk! Mennyit fejlődtek, komolyodtak, már nincs az az állandó egymás cseszegetése és piszkálódás. Hát de tényleg semmi baj nincs ezekkel, komolyan.
Aha. 10 perc múlva már a bútorokon fetrengtek, és nyösztették egymást.
 

Nagyfiam percenként kérdezte, hogy mikor indulunk, aztán Picike valamin nyávogni kezdett (az a tipikus, elviselhetetlen nyivákolás, amivel bárkit ki lehet üldözni a világból), úgyhogy beállt a káosz, és hazajöttünk. Útközben összevesztek, így kétszer jeleztem, hogy aki nem bír magával, azt kirakom. Manapság már ritkán alkalmazom az effajta fenyegetőzést, mert mikor legutóbb ilyen volt, a két kicsi fogta magát, és sértődötten elindult haza a pusztán át. Végül nekem kellett megkérni őket, hogy szálljanak vissza a kocsiba. Ez erősen rombolta a tekintélyemet.
Mi is veszekedtünk tesómmal. Annyit vertük egymást, hogy az őrület. Én állandóan anyáskodtam fölötte, ő meg persze nem tűrte. A mániám a fogmosás volt. Megmostad a fogad? Meg. Nem igaz, száraz a keféd. Lehelj rám!
Már nagyobbak voltunk, mikor egyszer kikaptuk feladatnak, hogy x nagyságú paradicsomföldet megkapáljunk. Ő nem csinálta, ez nyilvánvaló, én pedig folyamatosan csesztettem emiatt, és paradicsommal dobáltam. Aztán elege lett... Na, akkor erős halálfélelmem volt... Ahogy rám nézett, tudtam, hogy most jön a futás. Meglendítette a kapát, én meg rohantam. A szerszám néhány centivel mellettem csapódott a földbe. Barátom! Az életemért futottam akkor, bizony ám.
Máskor betörtük az ajtóüveget. Én bezárkóztam, ő meg be akart jutni, így hát ököllel rést nyitott az üvegen. Hát ez van, nagyon idegesítő jelenség voltam. De az volt a legszörnyűbb, mikor hegedülnöm kellett (amit amúgy sem szerettem), ő pedig szolíd eleganciával felvette a fülvédős vadászpilóta sisakját, ezzel mintegy jelezve a vélményét fentebbi tevékenységemről. Ez nagyon bosszantott, így hát muszáj volt a vonóval verni a fejét.
Ilyeneket csináltunk. De röhögtünk is sokat. Például mikor számtalan műanyag csattal felcsatolgattuk a hajunkat, aztán kiálltunk az ablakba, és grimaszoltunk a járókelőknek. Vagy dezodorokkal lövöldöztünk egymásra. Hangoskodni nem volt szabad, így hát suttogva röhögtünk. Kis idő múlva apa feltépte a szobaajtót, és berontott: Mi ez az állati bűz? Nem tudjuk. Aztán röhögtünk tovább.
Egyszer már fősulis voltam, ő meg eljött hozzám. Bementünk egy ajándékboltba, odaállt a pulthoz, és jelentőségteljesen az eladóra nézett:
- 6 voltos akkumlátor... Trabantba... Van -e?
- Akkumlátor? Ez egy ajándékbolt.
- Ajándékba lesz...
Rohantunk ki röhögni.
Ilyeneket csináltunk. Mr. Darcyék sosem verekedtek. Hűvösen éltek egymás mellett, nem sok érzelem volt. A nagyok ellátták a kicsiket, aztán ennyi. Most vannak hatan, de mind egyedül, testvér nélkül. Azt mondom tehát, veszekedjenek csak a fiúk, mit bánom én. Minden érzelem mélyebben köt, mint a közöny. Megvédik egymást, megverik egymást, dühösek, vagy épp barátok, de kötődnek- ez a lényeg.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr71846368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

teknős 2008.12.29. 13:43:52

Ezt komolyan mondod? Mr. Darcyék csak úgy éltek egymás mellett?

Egyébként szerintem teljesen normálisan viselkednek a gyerekeid! :))))

noriblogja.blogspot.com 2008.12.29. 14:40:55

Bármi jobb annál, mint ha valakik csak élnek egymás mellett. Bármi jobb a közönynél. Annál még a düh, az utálat is elfogadhatóbb szerintem. Mi a hugommal örökösen gyilkoltuk egymást, egyszer még a kisujjamat is eltörte. Én pedig jó néhányszor megtéptem, meg hasonlók. És mégis. Szeretjük egymást, kiállunk egymásért. Lecsengett a gyerekkor, minden butaságával együtt.

csibike · http://gyermekmegorzo.blogspot.com/ 2008.12.29. 20:48:50

Ajtóüveg betörése nálunk is volt, tesóm dobta bele a papucsát, amikor én menekülésképpen becsuktam az ajtót :)
Hülyén hangzik, de azt gondolom, hogy ez így egészséges testvérek között, és ha az én gyerekeim csinálják majd ugyanezt, akkor is így fogom gondolni. Rengeteget tanulnak ebből is.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.12.29. 21:09:43

@teknős: Komolyan mondom. ne kérdezd, hogy van ez, mert nem tudom. Fura egy család az övék, az egyszer biztos.

@noriblogja.blogspot.com: Jaj, hát azt el is felejtettem, hogy mi sem veszekszünk már jó ideje, sőt... Ámbár 6 éve, mikor egy stillel elvágta a házunk fővezetékét, és az alsó szintet elmosta a víz... akkor azért nyakon bírtam volna vágni :-)

@csibike: A szocializáció része, én úgy gondolom. Mint a kiskutyák, mikor az anya felügyelete mellett próbálják az erejüket, és keresik a helyüket a hierarchiában. Épp ezért lehet, hogy ha nem vagyok velük, sokkal szelídebbek.


süti beállítások módosítása