Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Dolgos, dalos

2009.01.21. 15:26 - Doris, a komisz

Címkék: munka



Nagyjából semmi nem történik. Nagyjából úgy érzem, hogy sokkal többet is dolgozhatnék, meg jobban, meg pontosabban. Úgy általában furdal a lelkiismeret, hogy miért dolgozom egy nap csak 4 vagy 5 órát, mikor dolgozhatnék tizet is akár! De egy dög vagyok. Kell ugyanis sokat írkálnom (juhé! A városblog kezd szép lassan ébredezni), kell műkörmöznöm, kell a fiúkkal foglalkoznom... Főznöm is kell. Ja! és rendet rakni.
Épp a legjobbkor álltam le a cigivel. Temérdek felszabadult időmet a másik blogra, és mániákus rámolásra fordítom, így a lakás is, és az oldal is egyre pofásabb.
 

Na és ne feledjük a munkát, amely szerintem lehetne több is. Még jó, hogy Atibi ezt nem így gondolja. Ő úgy véli, hogy nagyon is jól csinálom, de ettől persze én még nem ezt érzem. Ő nem azt látja, amit én. Többnek látja a munkámat a valósnál. Most pedig bővíteni akar, én meg ilyen kisgóré leszek. Beosztjuk a munkákat, az iskolákat, veszek fel embereket, és betanítom, felügyelem, segítem őket. Olyan csopvez.- féle.
Nem riaszt a dolog cseppet sem, sőt, tetszik. Ketten kiépítjük klasszul az egész munkarendszert. Ott leszünk mindenütt, minden iskolában.
Most pedig kapok tőle egy kareokét is. Igazi kareoke gépet dalokkal, mikrofonnal! Annyi történt ugyanis, hogy meséltem neki, mennyire szeretek énekelni, és hogy szoktunk a fiúkkal ilyet játszani. Atibinek valaha volt egy műszaki boltja, amit felszámolt, és az árukészletből maradt egy ilyen gép nála. Na. Most azt nekem adja. Csak úgy nem fogadnám el persze, így egy igen jelképes összeget fizetek érte, dehát az töredéke a valódi értéknek.
És miért fontos ezt megjegyezni itt a köz szférában? Mert ha egyszer megérjük azt a blogpartit a kertünkben, amire nyár óta készülök, akkor bizony, hogy az kőkemény kareoke buli lesz! Sátoros, éjjel tüzet rakós, mindenki hozhatja a gyerekét, sörözünk hajnalig parti üvöltve énekléssel. 

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr6893596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mnmnbkhj 2009.01.21. 17:00:15

Ki lesz a partyra hivatalos? :)

mnmnbkhj 2009.01.21. 17:01:16

Ja, a városos blog érdekelne, miről szól stb, meg a cím is, mert ha nem egy konkrét város, akkor lehet tudnék írni én is.

hohohó 2009.01.22. 01:03:07

"Beosztjuk a munkákat, az iskolákat, veszek fel embereket, és betanítom, felügyelem, segítem őket. Olyan csopvez.- féle."
Nna anyuci, nagyon vigyázz, mer' itt lehet elbyszni.Nem kicsit, nagyon.
drukkolok, he....
Mikrofonba meg ordítok ám még csudábbakat mint itt olvasol...
ha nem hívol meg akkor kileslek benneteket, és fingot küldök rátok a zűrböl.
lesz vagy harminckilós, tetőbeszakítós fing.
sóval seress!!!!!

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2009.01.22. 14:32:24

@erosnegyes: Aki kíváncsi Dorisék kertjére, a lurkókra, és csodás hangomra :-)

@hohohó: Már hogy érted ezt?... Ööö, nem a fingot, azt értem, hanem az elbaszást, azt nem értem.

hohohó 2009.01.22. 22:48:34

hogy felhígul a dolog, mindenki kezd önálló lenni, és bemegy a cég a málnásba, atibi meg aszongya hogy Doris, te ezt elqrtad.te. nem a setételméjű, szorgalmasan lógó, saját elbyszást jól kidumáló kis tetű byszta el, hanem a lelkes Doris.
Nem jó emberekkel dolgozni, feladatot rájuk bízni,
áááá, önállóak, némelyik szorgalmas,sötét, de meggyőzően adja el a hülyeségeit(akár atibinek)
teccikérteni?

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2009.01.23. 07:06:04

@hohohó: Meglátjuk. Egyelőre jót akarunk kihozni belőle. Ketten- hárman nem tudunk növekedni, mert nem győzzük.


süti beállítások módosítása