Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Gyerek

2007.12.13. 10:46 - Doris, a komisz

Címkék: blog család gyerek szerelem gondolatok napló életem


Néha kész vagyok ettől az egész ovis- iskolás mizériától.
Hogy nekem egy évben 12 szülői, 3 anyák napja, 3 karácsony, kb. 15 alkotódélután, 5-6 kirándulás, és még a fene tudja, mi van.
Plusz olyan házi feladatok, amiket a gyerek tutira nem tud megcsinálni, kigyűjteni, vágni, ragasztani.

Tegnap az oviban volt egy angyalkakészítő délelőtt. Jó, persze, nagyon jó volt- Picike csak fogta a kezem, és örült, hogy ott vagyok. Én meg gyártottam az angyalokat. De azért bírom nagyon, hogy azt hiszik, az ember azért mert otthon van, akkor biztosan nem dolgozik, és folyton ráér mindenre.
Aztán ha egy óra múlva felállsz egy ilyen délelőttön, hogy menned kell, villogtatja az ovónéni a szemét.

Mindegy, lehet, hogy én vagyok hülye. De sokan tényleg azt képzelik, hogy a GYEREK( csupa nagybetűvel) bármikor bármit felülír. Hogy a világ csak a gyerek körül forog.
Nem. A világ forog, és abban ott a helye a gyereknek is, meg sokminden másnak is.
Viszont azt látom, hogy sok nő - egyéb híján- tényleg a gyerekbe fecceli bele minden életerejét, kreativitását...szeretetét. Aztán ha a gyerek felnő, kicsúszik a lába alól a talaj, mert addigra elfelejti, hogy mi mindent csinálhatna még.

Én pedig azt gondolom, vagyok ÉN minden erőmmel, kreativitásommal...a saját életemmel, amiben ott a munkám, a napi örömöm, a párom, a gondolataim, zenéim, szerelmem, barátaim...minden, ami én vagyok, amitől teljes vagyok, amitől nem a gyerekemen kell csimpaszkodnom, és benne megvalósítanom magamat. A gyerek előtt pedig ott a példa, hogy milyen, ha egy felnőtt teljes ember, nem az ő függvénye.
Ebből ő is táplálkozhat, épülhet.
Aztán könnyebben építhet saját életet.
A fiúknál meg főképpen fontos ez szerintem, mert ők amúgy is nehezebben szakadnak el az anyjuktól.
Az enyémek meg FŐŐŐLEG :-) , hisz ilyen izgalmas, kreatív, okos anyuka kevés van a földön, mint én :-)
Hja persze, azt ne felejtsük el, hogy az egészséges önbecsülés milyen fontos egy szülőnél. :-)
Ezért van nekem az.

Néha.
Amúgy meg nulla.



A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr25262495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása