Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Hip- hop

2008.01.22. 06:50 - Doris, a komisz

Azt gondoltam, majd ha kialakulnak a dolgaim, nem is lesz miről írnom. De úgy tűnik, mindig van valami érdekes. (Úgy értem, számomra érdekes).

Most éppen Okoska első táncedzése a téma.
És az az 50-60 tetű, amit bírtam tegnap a 3 gyerek fejében találni.
Először is a kellemesebb.
Szóval megvolt az első hip- hop ugrálás....:-)

Jaaaj, ha látnád ezt a srácot!!! Odavagyok érte.
Egy olyan kis cinga, nagyfejű, óriásszemű szeplős ördögöt képzelj el, amilyennek az igazi rossz gyereket gondolnád. Teli van élettel, érzésekkel, humorral.
Az a legjobb tényleg, mikor zene közelébe kerül. Mert mindegy, hogy énekel vagy táncol, vagy csak a fejével üti a ritmust, de szinte lüktet az egész kölyök.

Elmentünk hát tegnap, elkezdődött az edzés, és hát én úgy terveztem, hogy mi majd szerényen ücsörgünk, megtekintjük, a végén pedig megbeszélem az edzővel, hogy hogyan tovább. Mint kiderült, Okoska pedig úgy képzelte, hogy már most is megy fel a többiek közé, és nyomja velük. Kb. 5 percig bírta az ülést, utána duzzogni kezdett.
- Anya becsaptál! Azt mondtad, táncolhatok.
- Légy türelmes, még nem is ismerjük a tanárbácsit...majd jövő héten.
-Micsoda???? Csak egy hét múlva?- Összefonja a karjait és felháborodottan szuszog. A tánctanár, mintha megérezné, mi zajlik a nézőtéren, odafordul, és megszólítja:
- Te nem jössz föl, kisfiú?
- Felmehetek?
- Persze, gyere csak.
És ő már szalad boldogan, fel a színpadra, bemutatkozik, és már áll is be a többiek közé. Nem ám valahova hátra elbújva, ahogy én tenném. Neeem, ő az első sorba a tanár mellé. Zene indul újra, ő pedig nyomja, mint aki mindig ezt csinálta.

Most úgy lenne szép, ha írhatnám, hogy első ránézésre levette a koreográfiát és behozta cka. 3 hónapos lemaradását, de ez így nem igaz.
Az viszont igaz, hogy ugrál, mint a gumilabda, hogy koncentrálja a figyelmét, és megérti a mozdulatsorokat, hogy a többi gyerekkel ellentétben nem az edzés végi fogócska érdekli, hanem maga a zene és a tánc, mert élvezi még huszadjára is ugyanazt a három lépést a ritmushoz igazítani.
Imádom, érted?
Aztán itthon újra elővette, és gyakorolta.....Azt mondta: anya, kitartó leszek, és küzdeni fogok. Táncos leszek, hidd el.
Meg is fogja csinálni.
Most aztán hétfőn hip- hop, pénteken néptánc (ez meg az én mániám, hogy igenis ismerje azokat az alapokat, amiket -mint magyar ember- a génjeiben hordoz- akár lépésekre, akár dalokra gondolok). És ha úgy lesz, elviszem a világ végére is, mert tényleg azt látom, hogy valahol ez az ő útja igazándiból. Imádja, ha nézik, nevetnek a viccein, vagy tapsolnak neki.

Aztán itthon levágtam a haját. Olyan jó kis zsivány zselés- tüskésre. Nagyon jól néz ki.
A vágásnak egyetlen oka volt. Elérte őket a tetűjárvány, ami olyan szinten nem volt eddig jelen az életünkben, hogy felismerni is nehézséget okozott a kis dögöket.
Mindenki tetves az iskolában és az oviban....ez minden télen így van nálunk, csak mi még megúsztuk.
Hát most hajvágás, szeszelés, és várjuk a csodát. Megvigasztaltak, hogy ha egyszer bekerül a házba, nyárig biztos nem tudjuk kiirtani.
Remek.
Nagyfiam is süni lett.
Óóóó, ha visszaemlékszem, nyáron még a háta közepéig ért az aranyszőke haja....gyönyörűséges volt. Most pedig 1 centi néhány égnek meredő tüskével megtűzdelve.
:-(
Abban azért bízom, hogy én megúszom.
Én nem szeretnék tüskés lenni.

10 óra 05:

Időközben szóltak az oviból, hogy menjek  Picikéért, mert vakarózik, és újra van benne.
És még másik 3 gyerekben.
Most ül a tv előtt Nittyfortól illatozva.
Ennyit az irtó hadműveletünkről.
Nyilván ez kemény harc lesz.



A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr60306732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.01.23. 10:13:49

fogadd őszinte részvétemet..majd csak kiheveri a kis lelkük valahogy,az elvesztett hajat..én emlékszem,bizony a hetvenes években,én is elkaptam,a tetvet az iskolában..pedig akkor jobbak voltak az életkörülmények,mint manapság..de olyan emberek,szülők mindíg voltak,és lesznek is,akik igénytelenek,nem adnak az ilyesmire,és hagyják,hogy gyermekeik,tovább adják a "járványt..."ati

Tyria · http://tyria.freeblog.hu 2008.01.23. 11:49:14

Bizony a szerek akkor hatnak, ha minden érintett gyerek fejét lekezelik. Ha csak egy is kimarad, az újra átadja a többinek! :-(

Nagy áldás az, ha a gyerek rákap az ilyen zenés mozgásra.!

Nono · http://lolkaesbolka.freeblog.hu 2008.01.24. 13:29:47

Nekem is az életem a tánc! Mintha magamról olvastam volna ebben a bejegyzésben! Mármint nem a tetvekkel kapcsolatban! :) Remélem hamar kiírtjátok őket! :)


süti beállítások módosítása