Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Mr. Petőfi 2.

2008.01.31. 11:36 - Doris, a komisz

Címkék: rádió közélet gondolatok



Ilyen közléskényszerem van ma. Lehet, hogy azért, mert a satisztikát nézve azt látom, hogy rohamosan növekszik a látogatóim száma.
Ez feldob.
Férjem azt mondja, szerinte ez a blogírás amolyan szolíd kis perverzió nálam. Olyasmi, mint nyilvános helyen bújkálva szerelmeskedni...haha, bírja a perverz kis ügyeimet.

Szóval most ilyen rádiós gondolataim vannak. Merthogy cseszegetik az MR2 Petőfit. Hogy nem elég közszolgálati, és nem tesz eleget a kisebbségi, kultúrális bigyóknak. Csak úgy nyomja bele a jobbnál- jobb zenéket a világba.
Erre azt mondja a Magyar Rádió, hogy van még két másik csatornájuk, amin mindezek lemennek, és akkor ez így rendben is van.

És szerintem is rendben van.
Merthogy egy délelőttön belül hallok itt Doors- ot, Animát, Norah Jones- t, Quimby- t, Hiperkarmát....ez így rendben is van.

Nem szeretem a hülye Boros- Bocskor vergődést, a Danubiusos betelefonálós nyögvenyelést, a rádió 1- es "még mindig azt játszuk, amit júliusban is nyomtunk"- ot, a köcsög Gong rádiónak a "mindenkit leárnyékolunk Nagy Kecskeméten, és mi vagyunk a legjobbak" tempóját....NEM SZERETEM.

Szeretem a jó kis alternatív magyar zenéket, a jazzt, az érdekességeket...szeretem az MR2- őt.

És hogy elszedi a hallgatókat a többitől, és ők ezért durciznak, és bejelentgetnek, és vizsgáltatnak?....Szánalmas.
Nem azért hallgatjuk Mr. Petőfit kérem szépen, mert nincs benne kultúra, hanem mert JÓK A ZENÉK.
Ez itt a lényeg, kedves dúló- fúló egyéb rádiók.

Nohát. Most meg éppen azt mondja: Szójjál má muternak, dobjon le szotyira pénzt!
Ez aztán ad a kultúrának, hehe...:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr86319342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

movhu 2008.01.31. 14:09:11

Én írtam korábban róla ( mover.blog.hu/2007/10/13/petofi_radio_budapest_petofi_mr2_avagy_t ), és én is örültem neki. Nálam egy kicsit, vagy nem is kicsit, azért esett vissza egy időre a hallgatása, mert kb 10 CD-nyi anyagot nyomtak ismételgetve, és beleuntam, hogy az autóban a munkahelyre menet már meghallgathattam ugyanazt, amit délután szintén, még mielőtt haza se indulok. Mostanában ismét változott, szoktam is hallagatni.
A Vad Fruttikkal pedig semmi baj nincs, nekem kifejezetten bejön :)

Daoine 2008.01.31. 14:56:33

Nagyon igazad van, én sem tudtam semmi értelmes rádiót hallgatni a Petöfi megujjulása elött. Reggelente Fialát hallgattam, és addig fikázta a Petöfit, hogy belehallgattam. Nah azóta, el sem kapcsoltam soha. Olyan mintha ismernének és tudnák mik a kedvenceim. Amiket meg nem ismertem, azok meg azóta a kedvenceim. Ha nincs a Petöfi akkor nem ismerem meg a Kaukázust, Péterfi Borit, Suhancost, Copycont, vad fruttikat, 30y-t. És nem hallom a nagy kedvenceimet mint a Kispált, a Quimbyt, a Tankcsapdát, hyperkarmát, és a többi többi nagy jó zenét

Doris · http://doris.blog.hu 2008.01.31. 15:48:10

movhu: Igazad van, ha folyamatosan hallgatod, azért itt is megismerhető a "kör", amit egy- egy időszakban játszanak, de még mindig gyakoribb a megújulás, mint másutt. És néha nem is bánom az ismételgetést. Pölö Norah Jones: Don't know why című dalát sehol másutt nem hallom, úgyhogy örömmel akár egy nap háromszor is....

Daoine: Elég cimpatikus a kis zenei ízlésed. :-) Azt hiszem, a "soha nem ismertem volna meg..." kezdetű mondatod máris cáfolja a "nem elég közszolgálati" jelzőt.
Sokan nem ismernénk sokmindent MR2 nélkül.


süti beállítások módosítása