Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Vihar és citromfű

2008.03.02. 14:11 - Doris, a komisz

Címkék: blog család gyerek kutya gondolatok napló életem



A tulipánhajtások lassan átlépik a 10 centiméteres álomhatárt.
Nos, tegnap földig hajoltak.
Kis híján a házunk is, de az ijedségen kívül nem lett más bajunk.
...



És még mondja valaki, hogy a szülő félelmei nem befolyásolják a gyerek viselkedését!
Néhány éve ugyanis, mikor egy kisebbfajta Katrina söpört végig nálunk, a tetőnk egy  szelete a világűrbe távozott.
 Nem volt nagy a kár, de iszonyatosan féltem, mikor hallottam, hogy csúszkálnak és repkednek a cserepek.
Azóta is utálom a szelet.
Mikor egy- egy orkán kerekedik (ami mostanság igen gyakori :-( ) egyszerűen nem tudom leplezni a riadalmam és a feszültségem. Nagyfiam pedig- aki millio csáppal érzékeli a környezetét (mint a legtöbb gyerek)- tökéletesen átveszi a félelmeim.
Ilyenformán nem volt valami kellemes délutánunk. Lehúzott redőnyök mögött gubbasztottunk, és megpróbáltunk úgy tenni, mintha minden a legnagyobb rendben lenne.
Aztán elment a "világvége".

Ma pedig kisütött a nap, rám pedig újabb takarítási roham tört.
Egyszerűen elegem lett a tudatból, hogy a szőnyegekben erre- arra kutyavégtermék- maradványok figyelnek beszáradva. Így hát elővettem a tisztítógépet, és "kimostam" minden kárpitborítású felületet.
Azt olvastam, hogy ilyenkor valami erős illatú dologgal kezeljük a kedvelt ürítési helyeket (fuj, de undorító, ha ezeket a gyerekszobával, nappalival, vagy a kanapéval kell behelyettesítened!!!), hogy a rohadt kis dög négylábú aprónép ne érezze a saját szagát.
Hogy akkor majd abbahagyja.
Na nem tudom. Most minden erős citromos illatú a fertőtlenítőtől.
Reméljük, hogy ennyi elég lesz, és nem kell a parfümöket is a szőnyegre fújkálni.

Én azért a biztonság kedvéért körbevezettem Pitikét, mikor végeztem, és elmagyaráztam neki, hogy nagyjából egyetlen egy darab foltot, vagy hurkát, vagy golyót kell még találnom, és akkor sajnos kolbászt fogok készíteni belőle.
Mármint őbelőle.


Látszólag megértette.
Legalábbis úgy nézett rám.


A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr43361931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csibike · http://csibike.blogol.hu 2008.03.02. 17:07:38

Engem majdnem lefújt a járdáról :o

cesztina68 · http://cesztina68.blogol.hu 2008.03.02. 19:58:25

Ne fogadj rá:) Pitike szerintem párszor még megtréfál! Nálunk is megvan még a jövevény kutyus, Vilmos lett a neve, és abszolute Úriember/kutya. Tegnap pölö a kandúrunk kiüldözött a territóriumából egy idegen kandúrt és a búnyó a Vilmos mellett is elviharzott, és ő maximálisan megértette a szitut, eszébe sem jutott beszállni a meccsbe. Pedig szereti kergetni a cicákat:)

Rabótnyica · http://depike.blog.hu 2008.03.03. 08:11:04

Állítólag természetes anyagokkal (illóolaj) kell illatosítani,az jobb.Kipróbáltam, de egy idő után olyan zavaró az illatuk, hogy akkor inkább a kutyagumi.


süti beállítások módosítása