Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Látogatós

2008.03.22. 22:52 - Doris, a komisz

Címkék: blog család gyerek szerelem gondolatok napló életem


Szóval lehet keresztény, meg tavaszköszöntős, meg locsolós...lehet mind együtt ez az ünnep (
Nagyfiam megjegyezte: Nah, kíváncsi vagyok, most mennyi tüntetés lesz).
Én viszont egy pogány sajáthitű keresztény buddhista boszorgány vagyok, akinek ez a mai előhúsvéti összejövős- szeretős többet ért mindenféle hagyományoknál.

Látogatóban voltunk ugyanis: Öcsémék, Nagynéném, Nagyim.
Hmmmm, remekül szórakoztunk!

Az a helyzet, hogy mr. Darcy és én naggyon jól el tudunk röhögcsélni....a Fiúk mókáiról nem kell bővebben nyilatkoznom... Öcsémről viszont még keveset beszéltem.
Nos, az ő humora hasonlítható némileg az enyémhez, csak annál még sokkal erősebb talán. Ha ő elemében van, én általában nedvesre vihogom a szemeimet.
Imádom, ahogy hatalmas mozdulatokkal gesztikulál, és minden történésből kiszűri azokat az apró pontokat, amiket az iróniájával kikezdhet.
Ha ő mesél, a világ mindig valami szürrealisztikus képet ölt.
Engem rendkívüli módon szórakoztat.
Aztán ha nagynéném elemében van, fantasztikusan figurázza ki a helyzeteket, minden embert más hangon ad elő....mi persze apró megjegyzéseket szúrunk közbe, amitől még viccesebb lesz az egész...őrületes hangulat tud lenni ilyenkor, ha mindenki benne van a mókában.
Ez volt ma.
Feltöltődtem tőlük, nevettem rengeteget.

Na és hadd említsem meg, hogy hat ( igen, HAT ) puttonyos tokaji aszút szürcsölgettem...ne hidd, hogy nincs most is itt egy elegáns talpasban (hehe)...de bizony, hogy van!

Továbbá köbö 150 szál facsemetét bírtunk magunkévá tenni, melyeket egy 35*12 méteres területen kell majd eldugványoznunk úgy, hogy középen még egy tisztás is legyen. Természetesen a "romvárral", melyről régebben már írtam.
Valószínűleg néhány év múlva bozótvágóval leszünk kénytelenek megközelíteni A pontból B- t a kertünkben.
Sebaj!
Saját erdőnk lesz, és az a millió madár, amely most szanaszét rikoltozik hajnalonta, majd mind hozzánk fog költözni.

Barátom!!!
Az összes fára etetőket fogok akasztgatni, és minden lényt idecsalok. Aztán fácánokat és vaddisznókat telepítek..vadnyulat, őzet, medvét.

Holnap pedig sonkafőzés, hagymalében tojásfestés, sütigyártás, mert hétfőn jönnek Öcsémék. Saját kezemmel gyúrom a csuszatésztát...hoppáré! Ilyen sem volt még.

Ma éjjel viszont még megnézem az Üvegtigris 2- őt, és az Argot, merthogy két napra kaptam őket, és kifúrják az oldalam.
Bittos muszáj is lesz írnom róluk. :-)
Mr Darcy már a tévé előtt hangosan röhög. Gyanítom ebből, hogy nem lehetnek túl unalmas filmek.


Így visszaolvasva a posztot, úgy tűnik, kissé szétszórt és túlpörgött állapotban vagyok, de megvallom, ezt szeretem nagyon.
Van, mikor emberektől "csípek be".
Érzem az energiáikat, jól magamba szívom őket, és megrészegítenek...megboldogítanak.
Telisteli gyömöszölnek jókedvvel és szeretettel.



A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr97392902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dabdam 2008.03.23. 00:08:12

Na most elmondom.
Először egy húzós ZH időszak közepén, hajnali akárhánykor találtam erre a blogra több mint fél éve. Nem igazán olvasok web-naplókat (nem is tudom hogy hívjam), szerintem a tied volt az első az azóta is igen rövid listában. Néha kínosan őszintének találtam, nem is értettem mi visz rá valakit arra, hogy ilyesmiket leírjon. Kíváncsi lettem, visszaolvastam, itt ragadtam. Kicsit megértettelek és talán meg is ismertelek. Tetszik ahogy írsz, ahogy nem zársz minden bejegyzést „Nagy Szavakkal”. Visszajárok, olvaslak. Jókat derülök a gyerekek szövegein (tündériek), meg-megállok a gondolkodósabb témákat látva. Úgy egyáltalán, örülök h idekeveredtem, mert érdekes színfoltja napjaimnak az idő amit itt töltök újra és újra friss „helyzetjelentés” után kutatva. És főleg örülök, hogy a kis gondolat-és érzéscsomagok alapján boldogabb Doris mint amikor először jártam itt, remélem, ez így is marad. További nevetős és szeretetteljes hétvégét kívánok Neked és Családodnak!

Elf 2008.03.23. 07:36:06

Nagyon boldog nyúlünnepet nektek!!!!

zauberer 2008.03.23. 11:57:16

Csatlakozom dabdamhoz. Minden dettó. Szép és nevetős, kacagós ünnepet :)

Doris 2008.03.23. 13:25:03

dabdam & zauberer: Köszönöm, hogy leírtad ezt. Igen jól esett.
Azt hittem, már nem sokan vannak itt azok közül, akik eleinte olvasták a naplót- elég kevesen is voltak a mostanihoz képest. És hogy mi vitt rá arra a fajta írásra: nyilván nem voltam teljesen eszemnél, és nem is volt nagyon más fórum, lehetőség, hogy őszinte legyek magammal. Sokat segített, hogy rendszerezzem a dolgaimat, bár nem vagyok büszke az akkori gondolataimra. De ma már (majdnem) mindegy, mert azok a hónapok ilyen olvasztótégelyként funkcionáltak az életemben. Dőlt beléjük ötünk minden kínja és gondolata...aztán ez lett belőle.
Aki most kapcsolódik be, egy vidám családot képzelhet, de te azt is tudod, mi minden van mögöttünk.
És köszönöm még egyszer a szép szavakat.

Elf: Nektek is! Meg a Cat- nek is!

Huxley 2008.03.23. 13:41:15

Szia Doris!

Nagyon boldog és kellemes Húsvétot :)
Nem tudom mióta olvaslak.. Régóta. Talán mikor elkezdtem a blogolást, vagy hozzám szóltál egy kommentben. Jó olvasni, hogy ennyire rendben vagytok!
Azóta napi látogatód vagyok.. itt ragadtam :)

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.03.23. 14:19:03

Neked is boldogságot. Bár azt hiszem, jól vagy, ugyanis fent vagy a könyvjelzőkben, de sem a régi, sem az új címeden nem látok mozgást.

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.03.23. 14:51:50

vegyél engem is oda az erdődbe..egy árva hangú,szomorú magányos pacsirta leszek...míg ki nem lő egy olasz vadász...

csibike · http://csibike.blogol.hu 2008.03.23. 17:16:11

Doris: Igazán nem kell sok ahhoz, hogy jól érezze magát az ember :))

ruszkibaka: Te kis optimista :)

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.03.23. 17:17:52

Üdv Csibi!!! Hát már éppen gondoltam, hogy jól eltűntél. Olvastam, hogy pausa, no de mégis....

2008.03.26. 21:55:02

Nem sömmi! :-)))))))))))
Az Üvegtigris 2 nagyon állat. Még állatabb mint az első...
Ízirájder! Öcsééééém! :-))))))))))))))))))


süti beállítások módosítása