Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Hétfő

2008.03.31. 14:58 - Doris, a komisz

Címkék: blog család gyerek szerelem gondolatok napló életem


Úgy tűnik, ez egy csapnivaló nap. Illetve eddig annak látszott.

Eleve hajnalban Alexandrával kezdeni végzetes hiba volt. Nehéz túltenni magam rajta.
Aztán elmentem bevásárolni. Szépen kipakoltam a szalagra (jó nagy sor volt- mint soha máskor. Elmélázva álltam, mikor a BOR (!!!!), amit anyósomnak vettem, fogta magát, és leugrott a pultról.
Rezignáltan álltam derékig elázva és csak annyit mondtam a szilánkok közt recsegtetve a kocsimat: Nem én voltam, láttátok.

Szalag megáll, vevők átirányítva a szomszéd pénztárba, ahol a sor így kb. 30 főre duzzadt, felmosók, futkosók, én meg mint a hülye, borban bűzölögve jól megbámulva.
És pont ma nem sminkeltem.
A francba.

Haza, dolgozás....fekete köröm. Ááááá! Annyira utáltam csinálni, hogy az utolsó simításoknál az egyik el is kezdett felválni.
Úristen az égben, mi jöhet még??? Javít, újráz, befejez.
Jó.
Szép.
De télleg.
Kikönyörögtem egy kis piros díszítést- szükségem volt már valami színre. Na így már tetszett nekem is, neki is.
El Fiamért....addigra simogató meleg napfény, igazi tavasz és ragyogás. Feltöltött energiával.
Hmmmm, jó, jó, jó.
És mintha nem volna véletlen, amíg kutattam itthon a legdepisebb lemezeim közt, hogy valami zenét keressek, a kezembe akadt sógornőm hastánclemeze.
Hoppáré!

Fitness- hastánc Veenától és Neenától kezdőknek.
Belekukkantok az önreklámba, Neena édes mosollyal meséli: ellazít, nyitottá tesz....
igen? Mire nyitottá?....lazító hatású, felébreszti az érzékeket...hmmm, jól hangzik....kellemes és felszabadító módját jelenti az önki...fejezésnek.
Gyerünk!...
Húúú, iszonyú nehéz. Agyban úgy melózol, hogy nem is hinnéd. A karjaid leginkább egy csörgőkígyóhoz hasonlatosak, és tekered magad, húzod a nyakad, mikor pedig azt hiszed, már elég jó vagy, a fiad szarkasztikusan megjegyzi: Anya, te nagyon nem azt csinálod, amit kellene.

Kösssz Pasikám.


Viszont tud valamit Neena és Veena.
Nem ugráltam, nem lihegtem, nem izzadtam, de mindent helyrepakolt (leginkább a mai napon megroggyant érzékiségemet).
Ollyan kis kifinomult és elegáns...pompás volt.

A fejem pedig tele van vérrel, és a nyomasztó gondolatok, amik megfájdították, kicsit odébbáltak.

Úgy is döntöttem, délután pedig NEM HAGYOM magam fekete körmökkel bombázni! Nem és nem! Lesz rózsaszín vagy rózsaszín. Max piros. Talán fehér vagy világoskék. Esetleg kivizöld.
De fekete NEM.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr41404948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pudingocska · http://pudingocska.com 2008.03.31. 20:36:46

Én is szeretem erre rázni. Először annyira bonyolult volt egy csomó minden, de aztán beépül, és könnyen megy majd.

2008.04.01. 09:14:35

Érdekes dolog a hastánc. És - hidd el - ilyenkor döbben rá a férfi - az is, aki egyébként cikizi a telt alkatú nőket - hogy a telt idomok bizonyos határon belül igenis szemetgyönyörködtetők, és ez a bizonyos határ jóval magasabb, mint amilyennek azt sokan beismernék. Csak nem "trendi" a telt alkat, legalábbis beismerni, hogy tetszik.
Nekem tetszik.
Az meg nem véletlen, hogy a hastánc egyfajta meditatív szórakozás. Mindenre hat: izmoktól az érzékekig.

Doris 2008.04.01. 11:04:59

pudingocska: Igyekszem.

kelgyo: Lassan trendi lesz a telt. Merthogy nincs más. és ilyenkor az emberek elmagyarázzák maguknak, hogy tul.képpen tetszik nekik. Egyre több duci lányt látok komoly jó pasikkal. Ez az én lánykoromban még elképzelhetetlen volt.
Mostan meg megyek is meditatív szórakozni. :-) Aztán majd kivonaglok magamból egynehány "magvas" gondolatot, oszt jövök vissza. Ja, nem! Délután újiskolamegnézés fiammal.

2008.04.01. 12:05:19

Hidd el, hogy felüdülés ez a tendencia az anorexiás trend után. Nekem ugyan mindig a teltebbek tetszettek, a magam részéről nem érzek változást ezügyben. De úgy látom, hogy a modellek korában is van némi kellemes tendencia, mintha kezdenének leszokni a tinicicákról, vagy legalábbis jönnek a korosabbak - lásd a szerintem kifejezetten szép testű érett modelleket a Dove reklámban, és bizony olyan szép mosolyokat sem sűrűn látok ifjabbak arcán, mint a eklám végén látható latin szépség mosolya. Nem is baj, örülök ennek a változásnak.


süti beállítások módosítása