Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Óriás

2008.04.02. 06:46 - Doris, a komisz

Címkék: blog család szerelem gondolatok napló életem


Zavart már a magasságod? Vagy az alacsonyságod?

Tegnap már nem tudtak az RTL- en mivel foglalkozni, hát elővették a sztárok méretproblémáit. Hogy miféle gátlásaik voltak (vannak) a magasságuk miatt. Törpe Tom Cruise és óriás Nicole Kidman...na és a többiek.

Engem sokáig zavart. Ha meggondolom, még ma is így van ez.
Én nagyon magas vagyok ugyanis, ráadásul szeretem a tűsarkú cipőket és a feltűnő ruhákat. Így meg aztán....

Hajós mondta nagyon jól: soha nem tudsz eltűnni, láthatatlanná válni.
Kamaszkoromban ráadásul nagyon ronda voltam, és mindig össze is görnyedtem (mintha bármi jelentősége lett volna az ügy szempontjából), és folyton a nálam alacsonyabb fiúkat láttam helyesnek- mivel szinte csak ilyenek léteztek a földön.
Jaj, szörnyű volt!

Azóta megtanultam, hogy moziban, vagy szülői értekezleten mindig hátul maradjak- hogy ne utáljanak túl sokan, hogy bizonyos helyzetekben feltétlen maradjak ülve, és hogy amennyire lehet, viseljem előnyösen ezt a tulajdonságomat.

Azért még néha elszörnyedek, mikor pölö látok egy magas nőt, megbabonázva figyelem, közben azon filózok, milyen kellemetlen lehet neki így élni, aztán mikor a közelembe kerül, akkor kiderül, hogy éppen egyformák vagyunk. Vagy az sem múlt el, hogy a nálam magasabb embereket átlagon felül vonzónak és kellemesnek lássam. Na igen, ritkaság az ilyen.

Szóval lássuk be: fokozottan hátrányos helyzetű vagyok :-).
Legalább annyira, mint egy törpe férfi. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr47407546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elf 2008.04.02. 06:55:47

Ha szabad tudni: hány centi vagy? Amúgy én szeretném csak egy cseppet magasabb lenni. A súlyomhoz is jobban passzolna :P :D

2008.04.02. 08:40:40

Elf: ez tetszett. Lám, mindent lehet kívánni, ha fogyni nem tudunk, hát nőni szeretnénk. :-)))))))))))))))
Doris: nem centivel mérik. Lehet zavaró az extra méret - akár nagy, akár kicsi -, de csak addig, amíg meg nem szólalunk. Utána minden annyira más. Nem?

2008.04.02. 08:43:11

Azért arra befizetnék, hogy ronda lettél volna. Csak nézd B.J.-t, a példaképedet. :-)))))))))) Hm. Aki ilyeneket és így tud írni, már nem lehet ronda. Úgyhogy lécci nem maflaságokat gondolni.

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.04.02. 11:25:42

kelgyo- nak igaza van, ami téged illet. Engem is zavart, ha a srác akivel jártam kisebb volt, vagy mondjuk soványabb. De nem azért, hogy ő hogy néz ki, hanem az ilyen fiú mellett úgy éraztem olyan vagyok mint egy tehén. Hülye érzés de nehezen tudtam levetközni.

Doris 2008.04.02. 11:29:10

Elf: Mikor jó napom van, vagy hastáncolok, akkor 180, mikor megrogyok, akkor 178. Cipő nélkül. Látod, mindenkinek van baja magával. Bár én már tényleg rendbe jöttem ezzel.

kelgyo: Ne akard tudni...:-) Létra.

2008.04.02. 12:27:55

Gilyankata: "Hülye érzés de nehezen tudtam levetközni." Hehe. ;-)))))))))) Eleinte minden nő nehezen vetőzik le.... :-P
Doris: ja? Csak így értetted a rondát? De mi baj a létrával? Közelebb van az éghez. Ez sem hátrány néha. Nem? :-))))))

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.04.02. 12:45:16

Én még mindig szégyenlős vagyok egyes dolgokban.
Gátlásos vagyok de kezelem magam....hehehe
Azért van az, hogy néha saját magamat is kigúnyolom, nehogy elszálljak az öndicsérő tréningem után.

2008.04.02. 15:46:55

Gilyankata: Cyrano effektus? Az nem túl gyakori erény, de akinek megvan, az mindenütt feltalálja magát. :-)

Doris 2008.04.02. 16:08:50

Ez jó....nehezen tudtam levetkőzni...és "kezelem magam"....hehe...váljék egészségedre, és lelki kiteljesedésedre!
Cyranot csippentem én is.

movhu 2008.04.02. 16:29:02

Mindig ezek a női belső sztereotípiák, hogy "milyen ronda vagyok", közben meg nem is veszi észre, hogy az utcán végigmenve utánafordulgatnak, majd este róla fantáziálgatnak az ágyban. Tessék már elfogadni nő nem képviselői, hogy a férfiak tizedakkora igényt támasztanak veletek szemben, mint ti magatok. Arról ne is beszéljünk, hogy Dorisnak is elkészült egynéhány gyermek, úgyhogy szaporodás project is letudva :) Nem tudom miért kell ezen aggódni.

2008.04.02. 19:45:21

Movhu: épp a számból vetted ki. :-)))))))))))))))) Én is mindig ezt ugatom, de nem hisznek nekem. Akkor már legalább ketten ugyanazt mondjuk. :-))

2008.04.02. 19:47:09

Az a baj, hogy a nők a tükörnek (ergo: maguknak!) akarnak tetszeni, és azt hiszik ettől nekünk is jobban fognak.
Tévedés a köbön.

csibike · http://csibike.blogol.hu 2008.04.02. 21:29:06

Talán a magasságommal nem volt gondom soha :) Bár voltak, akik azzal csesztettek, hogy tudok kézilabdázni, ha csak ekkora vagyok.... Szerintem a 170 centi nem kicsi, átlagos női magasság :)

Elf 2008.04.02. 22:14:15

Én még olyan nőt nem láttam, aki elégedett lett volna magával :) És inkább legyen egészséges szinten elégedetlen, mint elhanyagolja önmagát. Jó tudom, levágni nem lehet magunkból meg megnőni sem, de törekedni lehet rá :)

2008.04.02. 22:21:34

Elf: elégedettség? Az senkinek sem tesz jót.
Elfogadni magunkat: ez kell. Persze önismeret nélkül nem megy.

Huxley 2008.04.03. 09:29:17

Magasságomhoz eltudnék képzelni +10cm.. vagyok 170, ffiként. A mai lányok meg olyan magasok, hogy 170cm alatt nem sokat láttni (vagy én nézek rossz felé).

Néha zavar.. de ez van.

Mindenkiben meg lehet láttni a szépet. Egy szép váll, has, fenék, szem, száj, mell, stb :) Hölgyek, felesleges az aggodalom. Akik a mai divatlapok, női, ffi magazinok címlapjain vannak ők max virtuális szépségek (Photoshop) :))

Elf 2008.04.03. 10:09:21

Szerintem egyikünk sem azoknak akar megfelelni, hanem az önmagában felállított mércének. Legalábbis aki egészséges lelkületű :)

Huxley 2008.04.03. 11:25:46

Elf: valamilyen szinten az önmagunkról felállított mércét befolyásolni tudja az aktuális divattrend.. Pl. az őskorban a nagy popsi, nagy has volt a menő :) A mamutBorda c. havi lap még fenn maradt, falra festet részein, elég jól látszik :)

Elf 2008.04.03. 12:31:51

Ebben van igazságod, de itt most nem fejteném ki, én pl mire gondolok :)

Doris 2008.04.03. 13:06:42

Movhu: Neeem? Nekem nem ez a tapasztalatom. Ha egy férfi meg akar sérteni egy nőt, azt mondja neki: kövér vagy, csúnya vagy, úgysem kellesz senkinek. Vagy ismerek valakit, aki rendszeresen csalja a feleségét. Megkérdeztem tőle, miért? Azt mondja, ő nem ezt a nőt vette el, és utálja azt, hogy azóta 20 kilóval nehezebb. Mondjuk ebben a nő is benne van, de mégis...ha valakit meglátsz, első a külső. Szerintem a nők mindig a külsejükkel indítanak el egyfajta érdeklődést. Ha csúnya vagy, már esélyt sem kapsz, hogy bebizonyítsd az eszességed, vagy egyéb pozitív tulajdonságaid. És lássuk be: még sok év együttélés után is megrogyik a térded, ha a párod különösen szép, vagy szexis egy adott pillanatban.
Vagy neeeem???

Csib: Én láttalak, tök helyes vagy, és lelkileg is rendben. Ez így kerek és vonzó.

Huxley: Akkor eléggé át tudod érezni azt, amiről írtam. Hisz neked felfelé kell nézni, míg nekem gyakran lefelé. Ennek pedig pont fordítva kellene lenni.

Elf: Ezt a belső képet eléggé befolyásolja a környezet visszajelzése. Hogy mi a trend, és hogy mások milyennek látnak. Így van, hogy akár ki is tudsz virulni valaki mellett.

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.04.03. 18:40:35

Doris megint fején találta a szöget (ahogy nálunk mondják)
Én hiszek abban, hogy egy nő akkor érzi magát igazán szépnek, ha partnere szemében látja magát gyönyörűnek. A szemek nem hazudnak, a szavak igen, de a tekintet nem.

Elf 2008.04.04. 06:33:09

Doris: nekem mondod? :D Vagy 10 évet fiatalodtam az utóbbi évben :)


süti beállítások módosítása