Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Nőcik

2008.04.03. 18:10 - Doris, a komisz

Címkék: blog család szerelem gondolatok napló életem


Nem értem néha a nőket.

Például mikor van egy házassága valakinek, amiben nevel két gyereket (még mindkettő picike), aztán ez a házasság jó frankón tönkre megy. A férje megcsalja, megalázza, stb., és a végén el is küldi (!!!!).
Akkor a nőnek azt mondja az apósa és az anyósa: szó sem lehet róla, hogy elmenj, és elvidd a bizonytalanba a gyerkőcöket. Menjen el a fiam, aki ezt tette, te pedig maradj itt, mi segítünk!
És akkor a nő nem mérlegel, nem gondolkodik, hanem azt mondja nagy büszkén: én nem. Én ugyan nem. Majd én megoldom, nekem nem kell tőle semmi, én elmegyek (még nem tudom, hova), mert büszke vagyok és kemény.

Nem tudom persze, hogy én mit tennék EBBEN a helyzetben, de kívülről nézve azt gondolom, hogy néha jobb elfogadni a segítséget, és nem megmutatni, milyen fasza kemény csaj valaki.




Mondom ezt most, kívülről nézve a dolgot.
Én, aki százszor meg akartam mutatni, hogy BÁRMIT megoldok, és fasza, kemény csaj vagyok.
Aztán jópárszor bele is döngölt a földbe a saját büszkeségem.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr24409988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.04.03. 18:42:52

Hm. Nem tudom. Talán a szülőket nemcsak a nőt segítő jószándék vezérli ilyenkor, hanem abban is reménykednek, hogy a fiacskájuknak meg tudják tartani a nőt. Nos, ez nem az ő dolguk. Az más kérdés, hogy a nőnek nem dacból kell ezt elutasítani, hanem a fenti észérvekkel. Ha van esze, megmagyarázza, és elmegy.Egy ilyen kötöttség annyira kell neki, higgyétek el, mint üvegesnek a hanyattesés.

Enable · http://myenable.freeblog.hu/ 2008.04.03. 19:07:29

"nemsokáravolt" feleségem nem keres annyit, mint amennyi a törlesztése, meg a rezsi a lakásra...
Amióta elköltöztem, nemtudom hogy élnek meg, de mindig büszkén hangoztatja,"majd ő megoldja"... Szerintem nincs már neki senkije ( mármint pasi... ), de nem lehet könnyű eltartania a két nagy gyereket...
Próbáltam már többször segítséget felajánlani neki, de nem fogadja el, habár a lakást otthagytam neki, és a két gyereknek...
Én pedig albérletbe költöztem...
Nagyon szék a büszkeség, de nem tévesztendő ösze a konoksággal...
Szerintem sokan, márcsak konokságból se fogadnak el segítséget másoktól...

Elf 2008.04.03. 21:48:07

Én is ilyen vagyok. Majd én megoldom. Viszont nem köpöm magam este szembe a tükör előtt. És ez jó érzés. :D (bocsánat, ha megbántottam valakit, én már csak ilyen őszinte)

Rabótnyica · http://depike.blog.hu 2008.04.03. 23:49:49

Segítséget elfogadni nem könnyű, mert az ember úgy érzi, elkötelezte magát. Én is inkább egyedül oldom meg a gondjaimat,lehet hogy nehezebb így az életem, de nem tartozok senkinek semmivel. Független tudok maradni.

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.04.04. 06:56:27

azokat a férfiakat,akiket a nők kidobnak..én szoktam befogadni..nekem jut mindíg a selejt,a hulladék..nálam találják meg az otthont,ha meg is becsülik..azért jó,hogy ilyen szamaritánus is van,mint jómagam..

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.04.04. 07:43:43

Igen ám, csak épp jelen esetben éppenséggel tényleg nem tudni, hogy a hölgy hogyan oldja meg a dolgokat. Merthogy munka nincs, csak a gyerkőcök. Társa sincs, úgyhogy ez a történet tényleg az "egyedül megoldom"- ról szól. Tényleg nem tudom, mit tennék, de azt mondani, nem kell pénz, nem kell a kéró, fulladj meg, ahol vagy....hát basszus, csak a pasi helyzetét könnyíti meg ezzel is. Hozzáteszem, ráadásul nem a nő a "hunyó" jelen esetben. Fogja magát, elmegy, ez a pasi le fogja sz***ni magasról gyerekestől, a csaj meg benyeli....pusztán büszkeségből (gőgből).

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.04.04. 07:47:02

biztosan igazad van.közben elfelejtettem,hogy milyen ünnep van..de már javítva lett a hiba.akkor is utolsó mentsvára az ilyen férfiaknak a könnyüvérü nők és a befogadó melegek..

movhu 2008.04.04. 11:57:49

Pontosan ez a hozzáállás ami miatt ilyen a társadalmunk amilyen. Továbbra is vezető szerepet töltünk be az öngyilkossági rátát nézve, mert ilyenek vagyunk. Én is kicsit, te is kicsit és mindenki. Egészségtelen módon rejtegetjük problémáinkat, és ez évek során az agyunkra megy.
Önmagunk megalázása pénzért...irány Csernus könyve.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.04.05. 07:56:09

Hm. Szerintem ennyire ne mossuk össze a társadalmat és a kapcsolatokat. Az viszont tény, hogy a kapcsolatainkat nem tudjuk normálisan kezelni, nem beszéljük meg a problémákat (mert jobb a békesség), de mondok mást: gyakran észre sem vesszük, hogy probléma van. Rejtegetjük őket- vagy épp nincsenek szavaink rá, hogy kifejezzük őket.
Mostz olvastam egy remek cikket a szexről, és abban pölö írja a párterapeuta, hogy az emberek nem tudnak ezirányú problémáikról beszélni, mert nincsenek rá kifejezéseik. Na meg prűdek is, de ez más tészta.
Szerintem ez nemcsak a szexre áll. Nincsenek szavak, nincs vitakultúra. A párok vagy veszekednek, vagy nyelnek és hallgatnak.
Iskolában kellene tanítani a családi életre nevelést és az érzelmi kommunikációt.

Elf 2008.04.05. 08:01:00

Egyetlen egy dologhoz ragaszkodom a mostani kapcsolatomban. (a pasimon kívül :D ) Mindent azonnal megbeszélni, akárhány óra is van, akármi is van közben. Soha nem hagyni félreérteni amit mondani akarsz, vagy forrni hagyni magadban a haragot. De ehhez, azt hiszem meg kell élni bizonyos életkort, és nagyon akarni vigyázni arra a kapcsolatra, amiben benne vagy. Mert ha stabil a háttér, akkor MINDENT meg lehet beszélni.

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.04.05. 11:37:09

Igazat szóltál Elf. Doris a te, történet esetednek épp a fordítottját ismerem, egy barátnőmmel történt meg, de ő elfogadta az anyos segítségét, aztán egy bizonyos idő után elköltözött. Szerintem ha nem ment volna el, ma nem élne, annyira jutott. Pedig az öregek nem akartak rosszat, csak újból összehozni azt amit nem lehet.

csicseriborsó 2008.04.06. 01:29:56

Most készülök kilépni egy majd 3 éves kapcsolatból. Szerelmes vagyok abba, akit otthagyni készülök. Nem csalt meg, nem volt szemét sőt...mégis úgy érzem, hogy fulladok. És valahol be akarom bizonyítani magamnak és a világnak, hogy fasza csaj vagyok. Normális?

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.04.06. 08:33:08

Hogy nem akarsz megfulladni? Teljesen normális. Ha a kapcsolatot csak az ésszerűség élteti, már nem jó. Ha a szakítás mellett csak a bizonyítási vágy szól, már nem jó. Hogy a döntésed helyes- e, azt csak az idő és a párod hiánya (vagy nem hiánya) fogja megmondani. Lehet, hogy százszor megbánod majd, lehet, hogy új irányt vesz az életed, ami jobb lesz. De biztos oka van, ha így érzel.

Elf 2008.04.06. 15:18:34

csicseriborsó: inkább most, mint gyerekkel a hátad mögtt... szurkolok, hogy sikerüljön egyenesbe jöjj magaddal :)


süti beállítások módosítása