Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Szabadnapos

2008.04.04. 09:36 - Doris, a komisz

Címkék: blog család gyerek szex szerelem gondolatok napló életem


- Hányra mentek?
- 9-re jönnek értem.
- Az még fél óra...
- Aha.
- Egyre gondoltunk?
- Hm. Minimum 1-re...:-)...Várjál, leveszem a szép pulcsimat, nehogy összekenjem.
- Jó, de olyan erotikusan vedd le!
.....
- Hát bakker, nem hiszem el, hogy a vajas kenyérbe dobtam....sebaj, gyorsan letörlöm.
- Addig egy jó kis zenét gyorsan beteszek...
.....
tratratratratratra
- Elakadt a lemez...nem igaz, hogy pont most!...na jó, átteszem a rádióra...
....
Hírek. "Jövő évtől emelik a munkabéreket..."
- Hallod, emelik a béreket. Kíváncsi vagyok, nálatok emelik- e...
- Koncentráljál már, mindjárt itt a D.
- Jól van, koncentrálok, de akkor ne bökdöss ilyen eszeveszettül...ettől nem tudok koncentrálni...
- Nem bírom ki, hogy ne bökdösselek :-)
- Jó lesz így, oksa...juj :-)
...
- Nem baj, hogy a fejeddel kiütöd a terasz ajtaját?
- Nem gond bébi, a hátamon már nincsen bőr...jó lesz így...huha
......
- Ne röhögjél.... folyton röhögsz. Így nekem is röhögnöm kell.
- Röhögök vazze. Miért, sírjak? Így örülök, vazze.

- Basszus, itt a D! Felhívom egy kávéra.
- Oksa, de az ablakot hagyd nyitva. Teli van a lakás szexillattal, ők meg éppen mennek szét.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr19410753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enable · http://myenable.freeblog.hu/ 2008.04.04. 10:12:23

Csodálatosak az "ilyen" hirtelen jött, gyors szexuális együttlétek...
Az ilyen pillanatok frissítik fel a kapcsolatokat, és tartják életben azokat...
Mázlista az, akinek van lehetősége ilyenekre, és egy hatalmas bolond, aki pedig nem használja ki ezeket a "pillanatokat"...
Csupán mert úgy gondolja, a szex este, az ágyba való...
Nagy tévedés... A szex akkor jó, és oda való, ahol az ember megkívánja a másikat...
Na nem azt mondom, hogy egymásnak kell esni a metrón (habár nekem a vonat már megvolt...), vagy az utcán, de ha van rá hely, és lehetőség, ki kell használni...
Rövid az élet ahoz, hogy elszalasszunk ilyen csodálatos dolgokat...

Tyria · http://tyria.freeblog.hu 2008.04.04. 10:43:31

Nahát ez igaz? Emelik jövőre a munkabéreket??? ;-)

Angel · http://thefallenangelofthedeepness.blog.hu 2008.04.04. 12:02:57

:-D
Jó kis történtet ez, de azt is példázza, hogy éppen akkor, történik valami váratlan, amikor nem kellene, és már az örületbe kerget, hogy nem tudsz arra koncentrálni, amire szeretnél. :-) És persze ez általában harsány nevetést cal elő az emberből, ami még felemelőbbé teszi az egészet.; -)

Doris 2008.04.04. 12:17:02

Enable: Vonat? Meggondolandó. :-)

Tyria: Azt mondta a rádió...ha jól emlékszem. De az is lehet, hogy jövő héttől.

Angel: Nem felemelőbbé. :-) Röhejessé.
De nem gond. Tényleg jó szex közben röhögcsélni. Természetesebb tőle az egész. Nem olyan rákészülős- na most nagyon jól fogjuk magunkat érezni- ízű.

Elf 2008.04.04. 12:35:14

Főzés közben :P nyammm

Impression · http://impression.freeblog.hu 2008.04.04. 13:15:13

Én akkor szoktam nevetni, mikor közben rám néz:
- nyuszika, elfáradtam, nem masszíroznád meg inkább a hátam? utána folytatjuk...
Képtelen vagyok rá haragudni iylenkor, annyira nevetek:-)

Angel · http://thefallenangelofthedeepness.blog.hu 2008.04.04. 14:36:49

Doris, engem a röhejes is boldoggá tesz, így felemelőbbé és teszi számomra. :-)
Amúgy abban igazad van, hogy természetesebb tőle, mert tényleg az, spontán nem vársz el tőle semmit, nem készülsz rá, és mégis élvezed! :-)

Doris 2008.04.04. 18:46:07

Elf: Nyammm???? A kaja? Vagy mi? :-)

Impression: Ez se rossz. Majd folytatjuk...ez felettébb érdekes momentum, és gondolom, fokozza a vágyaidat erősen. Van ez a tantra (szex és filozófia), ami elhúzza a végtelenségig a beteljesülést...lehet, hogy egyszerű formában ezt űzi kedvesed. :-)

Angel: Persze, valami ilyesmi lett volna ez a post. Szóval, hogy mászkálok jobbra balra a blogokon, és azt látom, hogy az együttlétekről vagy valami pátosszal, vagy elég leegyszerűsítve fogalmaznak az emberek.
Dehát lehet ez egy játék is. Egy olyan magától értetődő része az életünknek, amibe belefér az idétlenkedés, játékosság, és az is, hogy néha tök egyszerűen úgy alkalmazzuk, mint egy fincsi kávét. Dumcsizol, röhögcsélsz, bénázol, de ha a "huha" ott a végén, akkor jó az egész- minden pátosz nélkül.
Nemigen szoktam nyíltan szexről írni, de ez most ezért volt fontos nekem.
Na. Ennyi.

Elf 2008.04.04. 19:59:23

Doris: Az is :P

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.04.05. 07:12:52

nincs is annál izgatóbb,mint a ksh éves jelentésének hallgatása közben szerelemre gerjedni..

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.04.05. 11:16:17

Basszus, Doris ez eddig legjobb írásod hehehe ha arra gondolok, hogy én néha kifejezetten élvezem felcsigázni, majd valamilyen ürügy folytán otthagyni, tudod, hogy jobban gerjedjen hhehe, hogy én milyen gonosz is vagyok.

kerekesgabi 2008.04.05. 14:00:14

Szisztok! Ha ismetek légyszi jelezzetek vissza.

Doris 2008.04.05. 17:48:15

Elf: Hát akkor jó étvágyat! :-)

Kata: De milyen kis gonosz vagy. .-) És arra nem gondolsz, hogy ezen közben magadat éppen annyira csigázod?

kerekesgabi: Üdv, Gabi! Itt bizonyosan senki nem ismer, mint ahogy engem sem. Ez nem olyan, mint az iwiw. Ez olyan, hogy mindenki írja a magáét, aztán olvassuk egymást. Így aztán itt leszünk egymás ismerősei.


süti beállítások módosítása