Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Nőcis

2008.05.02. 21:00 - Doris, a komisz

Címkék: emberek szépség életem


Nahát kérem szépen, megvolt a Nagy Lazítás...haha.
Gondoltam, majd gyerekmentes pancsizás és relax lesz...na igen. Néhány apróság azért közbejött.
Az öltözőben megtapasztaltam, hogy a tavalyi fürdőruhából időközben kifogytam, és mivelhogy ilyen kosaras- betétes szarság, hát szuper príma volt, ahogy a merevített kosár egyetlen könnyed ujjnyomásra behorpadt...
jajjajjaj...mit tegyek? Kaptam hát gyorsan a necczoknimat, és begyűrtem a melleim helyére...áh, remek...
Betespedeztem a jacuzziba, élveztem a csendet... úgy tíz percig. Ekkor két egész család vonult be 5 gyerekkel :-(...ebből három lány :-( .
Nos, onnantól kezdve sikolyok, labdák, fröcsögések...szép az élet, trallala...

De Találékony Doris nem hagyta magát, kérem szépen.
Felfeküdtem a buborékágyra, és szép lassan belesüllyedtem annyira, hogy csak az orrom látszott ki (ilyenkor örülök, hogy akkora, amekkora).
A fülemben zakatolt a víz, ettől úgy éreztem magam, mintha Anyukám hasában lennék. Elképzeltem, hogy lebegek az anyaméhben, és elmélkedtem tíz hetes magzat módjára az alábbiakról:

- Vajon mit szólna Kék Fürdőrucis Anyuka, ha a fekete körmeimet szorosan rákulcsolnám sivalkodó kislánya nyakára, és addig szorítanám, amíg elhallgat?
- Vajon tudok-e úgy feküdni a buborékágyon, hogy az erogén zónáim minimálisan 80%- át egyszerre tudjam kényeztetni? (Igen :-) )
- Vajon holnap az ezüsttel átszőtt fekete ujjatlan garbót, avagy a barackvirág topot vegyem fel?
- Vajon miféle személyes kérdéseket fognak feltenni A széf okos munkatársai?
- Vajon ha megkérdezik, mi a hobbim, eláruljam- e a blogot nekik?
- Vajon az arcomat és a nyakamat elborító gyulladt allergiás foltokat el lehet- e egyszer az életben mulasztani valamivel?

Úgy fél óra múltán feljöttem a víz alól, és kinyitottam a szemeim...óóóó, basszus!!! A fürdőruhámat akkorára dagasztotta a sok buborék, hogy hasonlítottam mindenórás kismama állapotomra...a pótmelleim a víz felszínén lebegtek a medence két különböző sarkában...de egy pozitív dolog is történt: a jacuzziban már senki nem volt rajtam kívül....
Ollalá negatív gondolatok és kisugárzások, csodára vagytok ím, képesek!

Irány  a száz fokos szauna, ahol sikeresen leégettem a délelőtt csinosra szoláriumozott bőrömet :-(
Esküszöm, a leggyengédebb dörzsölésre is kilószámra pergett rólam testem felső rétege!!!!- Mínusz újabb 30 deka :-(

Itt tartok.
Viszont a barátosnőm lenyeste a hajamat...meg belőtte...olyan féloldalasra, hogy az allergiás foltjaim ne látszódjanak.
Körbeugrált kézenfogva a másikkal (a Traminissel), és azt mondták, csúcs szuper vagyok!!!
Úgy, ahogy vagyok.
Olyan klassz kurvás.....
Remek!!!

Ps: Na jó. A pótmellek hozzáköltés. Csak elméleti szinten valósítottam meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr68451423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stali 2008.05.03. 04:33:29

Imádnivaló Doris

gabor · http://www.eskuvoonline.hu 2008.05.04. 13:35:23

bocs az offért, de nincs kedved néha nekünk is írni egyet? a stílus király, hátha van esküvővel kapcsolatos gondolatod is...:) (info@eskuvoonline.hu)

2008.05.05. 15:53:57

Csúcs vagy Doris :) Jó dolog, a jacuzzi, kellőképpen felkorbácsolja azokat a bizonyos zónákat (amilyen kellemesen leírtad, így közvetve is :-O ... )
Igaza van a bugyboréknak: fenébe azzal a pótcickóval. Minek az? ....

Doris 2008.05.05. 20:47:25

kelgyo: :-)
Fenébe velük...na persze. Éppen két perce nézegettük mr. Darcyval az egy évvel ezelőtti- kóros lesoványodásom előtti- fotókat. Azt mondta, ilyen kell nekem...ezeket szerezd vissza, a fenébe is! :-)

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.05.06. 11:40:18

én adok neked kb 5 kg, küldöm gyorspostán nálam ugyis felesleg

2008.05.06. 12:52:17

Doris: szerezd vissza. Hát nem éppen a példaképed, aki oly ügyesen vissza(?)szerezte? Úgy tudom, hogy Renée Zellweger is felszedett pár kilót ezért a szerepért, és különösebben nem vált kárára - legalábbis szerintem. Neki sem kell pótcickó, ha jól érzékeltem. ;-)))))))))))))))))) Úgyhogy igenis, a fenébe velük. Van jobb módszer is.

2008.05.06. 12:53:02

Kata: aztán meg a Te Darcyd fog háborogni..... ;-)))))))))))

Elf 2008.05.06. 13:09:49

Akkor kapsz tőlem 10et, nálam az nem hiányzik, sőt cat örülni fog neki. :fénypostküld: :D
(tényleg, miért nem találták még ezt fel, hgy átadjuk, annyi mindent feltaláltak már)

2008.05.06. 13:26:00

Elf: tényleg feltalálhatnák már. De először azt kéne feltalálni, hogy saját magunkon belül át tudjunk csoportosítani. Ez mindkét fél részéről sansz lehetne néha. De mondjuk partnerek közt is elmenne, pasikáim a pocakból adhatnának cickóravalót, a csajok meg az izmaikból dákóravalót. ,-)))))))))) Mindjárt kevesebb lenne a panasz pro és kontra....

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.05.06. 15:31:08

Igeeen!!!...kelgyo, éppen így lehetne. És hogy odategyem, ahova akarom...popsi, cici. No úszógumi, meg paripás combok :-)
Amúgy meg olyan mindegy. A legédesebb- legszexisebb ismerősöm 150 centi, és duci, de szerintem a legerotikusabb nő a világon.

De milyen érdekes, hogy vagy fél órán keresztül spamnek érzékelt a saját blogom. Remélem, ezt a kommentet már beveszi.


süti beállítások módosítása