Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Made in China

2008.05.08. 06:31 - Doris, a komisz

Címkék: blog humor gondolatok életem

Biztos mindenkinek van kedvenc üzlete. Ahová szeret bemenni vásárolni, mert mondjuk nagy a választék, vagy jók az árak, vagy ilyesmi.
Nekem is van kedvencem.
Hahaha...ez egy kínai bolt itten minálunk (bizony, szoktam ám én kínaiban vásárolni, bár tudom, hogy ez nem trendi manapság).

Na és vajon miért szeretek ott vásárolni?
Hát barátom...az üzletvezető...egy főnyeremény.
Minden ottlét egy élmény.

Természetesen kínai. Ez több dolgot is azonnal determinál:
Először is még lábujjhegyre állva is alig a mellemig ér.
Másodsorban nem tud magyarul egyáltalán (de AKAR!!!- ez még sokkal rosszabb, mintha csendben lenne).
Harmadsorban rendkívül segítőkész. :-(
Negyedsorban egyáltalán nem ért a ruhák jelzéseihez, számozásához...semmihez, amihez egy ruházati eladónak értenie kell, viszont mindent maga akar intézni.

Az életed ebben a boltban épp ezért a következő módon zajlik:
Bemész, lecsapod a fejed, hogy hátha nem vesz észre, és akkor nyugodtan keresgélhetsz (persze esélytelen a dolog, mert eleve sokkal nagyobb vagy nála, meg a cipőd is kopog, meg nincs is túl nagy forgalom, tehát emberünk boldog, hogy ott vagy).
Iszkolsz a megfelelő termékekhez, nézegeted, fogdosod, ő pedig rohan utánad, hogy jelezze, milyen figyelmes.

Nos, tegnap anyáknapis fehér inget kerestem Nagyfiamnak.
Ezerrel tepertem az ingekhez, de sajna elakadtam. Becsomagolva ugye mindegyik ugyanakkora, a számozásból pedig semmit nem tudtam kinézni. Van 34- es, 35- ös...aztán 40- es, de az már férfiméret. A gyerek 152- es a magyar mérce szerint...agyaltam, hogy ha a 40- es már felnőtt, akkor a 152- es vajh mi lehet????
De sebaj, már jött is a segítség :-)
- Mit akar?
Ah, milyen kedves...
- Inget.
- Mekora?
(Na itt jött ki a kisördög belőlem...kaján vigyorral néztem a szemébe):
- 152- es.
Erre ő teljesen megzavarodott:
- Van itt ez gyerek...33- mas...36- os- és szedte kifelé a polcról egymás után a cuccokat.
- Aha. Ez jó, de melyik a 152- es?
Erre témát akart váltani
(cseleees):
- Csak feher..
- Látom, éppen azt keresek. Fehéret. 152- est...



Állt és nézett föl rám...azt hiszem, éppen belelátott az orrlyukamba...
Végül feladta. Kétségbeesetten körbenézett, és nagyot kurjantott:
- Hé, gyere! (
Ez az eladónak szólt, aki némileg többet ért a dologhoz), ő pedig megsemmisülten távozott a pult mögé, és persze előre dörzsölte a kezét, gondolva, hogy az egyetlen dolog, amihez ért (jelesül a pénztárgép csattogtatása) hamarosan elkövetkezik.

Mi ezalatt kibontottunk a lánnyal két olcsó ingecskét, közben megbeszéltük, mennyire agyalágyult számozással bírnak létezni a made in China termékek, végül megállapítottuk, hogy Fiam típusú emberrel még bizonyosan nem találkoztak ott a Nagy Fal mögött....gyereknek túl nagy, felnőttnek túl pici...hö, marad a tavalyi ing.
Ami pedig ezúttal elmarad: a pénzszámolás a kasszában :-)




Ps: Elnézést Mindannyiótoktól...alig járok fel olvasni...mindenkivel le vagyok maradva. :-(
Elkészült a meglepi, dél körül felteszem egy kis időre megmutatni, hogy mit szóltok hozzá.
Mostmár nyugodtabb lesz az élet, hogy EZ kész :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr100459421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Treen · http://dontworry.freeblog.hu/ 2008.05.08. 09:39:21

Érdekes, pont ma gondoltam arra, hogy megpróbálom a kínai kajáldában a pultos állást...oké lányoknak van kiírva, hogy őket keresik, de esélyegyenlőség van. Megpróbálom. :)

óvatos_duhaj 2008.05.08. 10:18:25

Hihh. :D
Cáák kici ing, féhér, gyereek, hm?

Treen: Ittesz, elvisz? ;)

pokbibi · http://pokbibi.blog.hu 2008.05.08. 10:30:11

sok öccá:)na jó nem,az a piacon van.nekem is van kedvenc bótom,az is(mármint az egyik,mert kettő nagy kedvenc van)kínai,de nem kínai az eladó hölgy.Mariann.na Ő egy csoda.hozzá általában naciért és kiegészítőkért esek lefele(pincébe,néha tényleg majdnem esek..magassarkú rúlz..:) )
Mariann azért csoda,mert 2 vásárlás után tudta már hogy milyen nadrágokat szeretek,rám néz és tudja melyik áll jól,nem csak méret,hanem szabás szempontból.ahogy lemegyek már kapkodja is le az új árukat és nyomja a kezembe.persze mielött fizetnék mindig figyelmeztet hogy új kütyük jöttek(kütyük=ékszerek),ismer már tán....hogy kütyüből sosem elég:)de sosem tukmál rám semmit se,és ezért nagyon nagyon hálás tudok neki lenni,ugyanis a tukmálós megoldást nagyon nem szeretem.cserébe vittem neki pár vevőt;)

Doris 2008.05.08. 11:41:08

Treen: Na csak próbáld meg! Ez el ne riasszon :-)

Óvatos: Elviszelvisz...kici feher gyerek elvisz :-)

pokbibi: Egyébként az a nagyon jó, ha az ember furán öltözik, hogy egy idő után ismerik a jellemző dolgait. nekem turkálóm van ilyen, ahová ha bemegyek, már szedik elő a cuccost, amit egy hete félre tettek, mert ez majd nekem biztos kell...
Szeretm az ilyet.
magassarkú rulez- csak úgy megjegyzem, hogy holnap tartjuk a szülimet, és hát megjegyeztem mr.Darcynak, hogy ebben a bizonyos kínaiban egy isteni cseresznyepiros, hegyesorrú tűsarkú...de ahogy a lábamra öntötték :-)...hajhaj...erősen megjegyeztem neki :-)

pokbibi · http://pokbibi.blog.hu 2008.05.08. 12:29:38


ilyen megjegyzéseket én is szoktam tenni...erős utalások....hmm...:D remélem megkapod a cseresznyepiros csodát;)
nekem is van kedvenc turim.onnan a felsőket szokásom beszerezni,tuti nem jön szemben velem az uccán:)
nekem a furin öltözés....baromi nagy elvárásaim vannak naciban és cipőben.utálnak is általában az eladók,ugyanis ebben a kettőben jobb szeretem az eccerűséget,mert a felsőimet úgy variálom hozzá ahogy a hangulatomnak megfelel.csizmavásárlás pl nálam igen bonyolúlt folyamat.még 2éve sírba kergettem sok eladót azzal,hogy egy egyszerű,kicsit magassarkú,lehetőleg barna csizmát szeretnék.és ne legyen az orrán varrás.3hét rohangálás után találtam is ilyet.vhogy nem jött be a piros csizma rózsaszín lepkével az oldalán,ami még flitterekkel is fel volt tuningolva.pedig az eladóhölgy szerint illet volna hozzám.jah.ő tudá:)naciban is hasonlóképp vagyok.lehetőleg ne legyen rajta semmiféle tüncibünci minta.a felsőim épp elég.."furik"bírnak lenni.:)azt viszont barátok ismerték már ki igen jól,így szülinapra meg egyéb ajándékozós ünnepekre ellátnak "pokbibis"felsőkkel:) (meg kütyükkel és könyvekkel...)

Treen · http://dontworry.freeblog.hu/ 2008.05.08. 12:46:30

Kínais sztori: A kínainál már nem keresnek pultosokat. :/ Apu mindig azt mondta miért nem próbálom meg, nem baj az, hogy nem vok lány. Erre ma mikor megemlítettem neki, azt mondta ne, oda úgyis lányokat keresnek! Ki tud apun kiigazodni? :S

Aggódó · http://azengyerekem.blog.hu 2008.05.08. 18:03:03

A legjobb, ahogy a számokkal bánnak: edzeöccá foint

csicseriborsó 2008.05.08. 19:53:35

Igen igen. Kínai gyorsbüfé. A Wesselényi utcánál van egy hely, ahová kifejezetten szeretek bejárni. Ugyanis az olcsó és azonosíthatatlan kínai koszt ebben az étteremben a legízletesebb (jópár csípős-savanyú levest sikerült már megkóstolnom itt és ott). Arra is rájöttem, hogy jobban járok, ha nem kérdezem meg mi is az ott jobbra (úgysem érteném), rámutatok és "azt kérném" hatásosabbnak bizonyult. A végén pedig mindig felteszi a kérdést "itt foaszt vaaa eevisz" "toásos liz vaa sima liz" jobb hozzátenni előre mivel kérném és hol fogyasztom. Itt már ismernek. És meglepően kedvesek is. (hmm...lehet, hogy túl sok kínait eszem)


süti beállítások módosítása