Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Verés

2008.05.10. 07:29 - Doris, a komisz

Címkék: emberek erőszak életem pasik


Történet a következő:
Párocska babával.
Pasi erős, nagy- nőhöz képest legalábbis (szokott ez így lenni pasiknál).
És persze veri a nőt. Nagyon.
És nem akarja, hogy elmenjen. Nem is engedi, sőt megtesz mindent, hogy maradjon. Még az is lehet, hogy a gyerekkel fogná meg...hogy elperli a gyereket, meg ilyesmi.

Tippjeim a verés okaira:

- Ostobaság
(vagyis, hogy nem tud érvelni, vitázni, nem tudja közölni, hogy mi az, ami nyomasztja, amiben változást szeretne),
- Tehetetlenség
(vagyis, hogy érzi, hogy nem tud egy adott helyzetet megoldani, ettől feldühödik, és a "probléma" ellen fordul),
- Szadizmus
(ettől élvez),
- Hatalomvágy
(Úgy gondolja, csak az erejével tudja a befolyását fenntartani),
- Rossz beidegződések ("a nőt néha ütni kell" című hímsoviniszta szólásmondás).


Ps: Végül nem vettem le az oldalamat. Nem, mert szeretem nagyon. :-)
Más dolgok vannak ott, mint itt. Ma pölö egy kis politika a "Hírek Bulvár" fül alatt. Akit az érdekel, ott arról dumcsizhatunk.

www.no.abbcenter.com/

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr5462252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Treen · http://dontworry.freeblog.hu/ 2008.05.10. 07:44:35

Jaj!!! Ezt te láttad csak, vagy más is? Ha voltak mások is, azok szenvtelenül nézték? Nekem egy ismerősöm volt ilyen helyzetben, hogy látott ilyet, és felszólalt, erre a pasi őt is megverte (pedig lány az ismim). Durva...az ilyen alakokat kéne a börtönbe tenni életfogytiglanra!

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.05.10. 08:33:33

Olvastam valakinél. Dehát mindenki ismer ilyen történetet. :-(

pokbibi · http://pokbibi.blog.hu 2008.05.10. 10:58:01

megmondom én:beteg.
azt nem írtam,hogy volt előző asszonka is,attól is gyerek.őt is verte.és buta mód aláírt egy papírt,amiről azt hitte,csak annyi hogy a gyerek apja kivinné a picit külföldre magával 1hétre.ehelyett a lemondónyilatkozatot írta alá...
gyerek maradt a srácnál.aztán képbe jött barátné és mindent elkövetett annak érdekében,hogy csináljon vmit a kislánnyal,az ugyanis erőszakos,meg hisztis,meg verekedős.vitte szakemberhez is.az meg mondott minden okosat,hogy mitől lehet,hát már tudjuk mitől van,hogy a suliban (elsős volt idén)kiveri az osztálytársa fogát azért mert ő akar hintázni...
gondolom látta apától hogy így kell rendezni a dolgokat.otthon amúgy egy tündér a kiscsaj.tényleg.imádom nagyon,el se akartam hinni hogy ilyet csinált...
ma este megyek át hozzájuk,pasi nem lesz otthon,nyugisan át tudjuk beszélni hogy mi legyen.jövő héten megy barátné ügyvédhez,meg ha minden jól megy,akkor családsegítőhöz is elcibálom,okosodjon személyesen.szóval remélhetőleg már csak pár hét....

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.05.10. 14:56:08

sok ostoba ember küzd kisebbrendüségi érzéssel.azért üt..mert nincsenek érvei..megoldási stratégiája..csak az ökle..attól érzi magát férfinak..pedig csak egy mocsok senkiházi az ilyen..az én szememben..te meg rászólhattál volna..habár lehet én sem mernék..

Enable · http://myenable.freeblog.hu/ 2008.05.10. 19:22:35

Nemrég már leírtam a véleményemet egy másik blogon a nők veréséről...
Csak a gyáva , jellemtelen ember üti meg a nőket...
Azt meg végképp nem értem, miért bántja a gyermekei anyját, a szerelmét..
Csupán szeretetből?...
Bocsánat a kifejezésért, de Barmok ezek egytől, egyik, akik verik és terrorban tartják az asszonyt, a barátnőt...

langi 2008.05.10. 21:14:36

A szülőké is a felelősség. Amíg hisznek a makarenkói pofonban, addig ezt a mintát fogják közvetíteni a gyerekeiknek., akik nyilván felhasználják probléma megoldásra.

2008.05.10. 22:55:39

Nekem csak egy tippem van a verés okára: az, hogy vadállat, és nem érdemel meg társat maga mellé. Azt meg mérhetetlenül szemétségnek tartom, hogy a gyerekkel zsarolja, és az a nő is buta, ha felül neki, ugyanis egy brutális fickó aligha fogja megkapni a jogot a gyerekre - legalábbis egy normális társadalomban. Persze ... ki mondja, hogy nálunk normális társadalom van? :-(

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.05.11. 07:40:35

És itt lehetne persze újra elővenni a témát, hogy miért maradnak meg emberek egy ilyen kapcsolatban. És persze, hogy miért hagyja a társadalom? Amerikában pölö egy családjával eőszakoskodónál az az alap, hogy azonnal kiemelik a családból, és eltiltják.
Nálunk a bántalmazott menekül (ha van hova) otthagyva csapot- papot az erőszakoskodónak.
Megint kinek vannak jogai?
Olyan nők halnak meg, akikről az egész környezet tudja, hogy évek óta bántalmazva vannak. Telefonálsz, hogy baj van, és a rendőrök ki se mennek.
Nézz meg egy filmet! Már a hangoskodásra becsenget a rendőr, hogy meg kell- e védeni valakit.
Semmi visszatartó erő nincsen nálunk. A szarházinak csak arra kell ügyelnie, hogy meg azért ne ölje.
Nevetséges az egész.
Ne félj, ha én lennék döntési pozícióban, adnék a pofájuknak. lesz***nám, az egész SNI- s gyerekkorát, meg a jogait.

pokbibi · http://pokbibi.blog.hu 2008.05.11. 14:06:27

ha ott lettem volna,nyílván nem hagyom hogy verje banyek....ismerem a fajtáját,nem félek tőlük.de nem voltam ott,és ez én vagyok,ő meg retteg.érthető mód.
most értem haza barátnőtől amúgy.volt ügyvédnél okosan,mielött bármit is lépne.de minden okés lesz.pár hét és elmegy onnan,pasit meg valszeg kezeltetni fogják.ugyanis elmondás alapján annyit mondott az ügyvéd hogy komoly defi van a srácnál.meg lesznek majd ilyen mindenféle pszichikai vizsgálatok is,ott majd kiderül minden.lényeg a lényeg,hogy sinen van az ügy,baba marad barátnőnél:)

2008.05.11. 19:18:41

Doris: Amerika! Ahhh! Hol vagyunk mi attól! Régebben is sokszor mondtam, amikor valami abnormálisat tapasztaltam, hogy "Ez nem Amerika!", de a tavalyi egy hónap kintlét után még gyakrabban mondjuk. De sok minden van másképp, és sokkal normálisabban, mindazok ellenére, hogy nálunk divat leugatni az amerikai dolgokat. Az a pár kulturális lazaság tőlük messze elfér annyi pozitívum mellett, amit évtizedek alatt sem tudnánk pótolni akkor sem, ha Amerika valami okból leállna a fejlődésben.

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.05.13. 13:09:28

Na ne félj, mert engem nem verne meg, s ha mégis a kis körmeimet biztos a képére tetoválnám amilyen harcos tudok én lenni. A nő is hibás, hogy tűri. Semmi nem magyarázza meg, azt ha valakit vernek. De lehet, hogy ettől élvez mindkettő.... ja akkor az más! Miért nem kér az ilyen nő segítséget, most lehet, nem úgy mint a múltban, amikor szönyeg alá seperték ezt.

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.05.13. 13:18:45

Én nem tudom, nálatok milyenek a törvények, de itt nálunk, ha a nő bizonyitani tudja, hogy bántalmazták, a férjet be is zárják kb 6 hónapra. Erről jutott eszemben, hogy volt régen egy kolléganőm, aki így záratta be a férjét. Igaz, hogy amikor a pasi kijött a börtönből visszafogadta, de az óta sem volt verekedés. Van ilyen is.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.05.13. 14:59:30

Kata: Akkor ti előbb jártok. Egyébként ne ítélj elhamarkodottan a nőről. Engem még fősulis koromban kapott el egy srác. Teljesen részeg volt, de rémisztő volt még így is az ereje. Először nem vettem komolyan, de később nagyon megrémültem, mert éreztem, hogy semmit nem tudok csinálni. Úgy rángatott, mint egy semmit. Ez az egy volt, mikor úgy veszélyesen éreztem egy pasi erejét, de mondhatom, iszonyatos erő van némelyikükben.
Ott aztán csíphetsz, rúghatsz- tök mindegy.
Az elmenéssel meg az a baj, hogy tényleg van olyan, hogy csak az utcára mehet valaki. És fél. Meg olyan is, hogy elmegy és visszacsalják. Sokminden van, amit csak akkor ért meg az ember, mikor benne van egy szituációban.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.05.13. 15:00:52

Nem hiszem el, hogy egy rohadt hosszú kommentemet nem vette be a rendszer!!!!

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.05.13. 15:04:14

De most igen, betette. Huh, megnyugvás...

2008.05.14. 12:29:52

Doris: azért abban, hogy faszikám évekig veri az aszonyt, van része a nőnek is, mert normális nőt egyszer ha megver, a másodikra már nem biztos hogy ad lehetőséget - legalábbis családi köteléken belül. Nem gondolod?

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.05.14. 13:26:37

Igen, van benne valami. Én most azt mondom, én biztos nem tűrném. De ki tudja? Annyiféle élethelyzet van...Mi van, ha nincs bevétele? Ha a pasi megfenyegeti, hogy elperli tőle a gyereket? Mi van, ha a nő ezt elhiszi, mivel évek óta alázzák és már semmi önbecsülése nincs? Mi van, ha nincs bevétele? Ha kért már segítséget, és azt tapasztalta, hogy nincs segítség (mert a rendőrség, a jegyző stb nem veszi komolyan)? Na, ilyenkor mi van? Mi lehetőséget lát ő arra, hogy elmenjen? És akkor még nem is beszéltünk arról, hogy a nők nagy része egyszerűen vágyik arra, hogy így vagy úgy, de biztonságban legyen. Képtelen elképzelni az életét egyedül (hány olyan nő van, aki egyik szar kapcsolatból menekül a másik szarba?).

2008.05.14. 15:48:08

Hát, igen, jó kérdés. Talán az mondatta velem a fentieket, hogy én magamról nem tudnám elképzelni, hogy megüssek egy nőt. (Mást sem egyébként, én életemben nem verekedtem, még gyerekkoromban sem. Messziről elkerültem a lehetőségét is.)
Sok féle meggonodlás van, és az enyém elég különc ahhoz, hogy akár szűkebb körben elterjedt legyen. De amúgy meg milyen biztonság az, ahol ütleg jár a nőnek? Hm.

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.05.14. 18:39:29

Nem vagyunk egyformák, tudom, de azért inkább kelgyo igaza felé hajlok. ha egy nőt évekig vernek az bizony gáz, akkor a nőnél sem minden tökéletes.
Ami pedig a te esetedet illeti, az más, az sajnos bárkivel megtörténhet. DE a család nem azért van basszus, hogy az ember ott érezze magát biztonságban?


süti beállítások módosítása