Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Jelek

2008.06.04. 10:30 - Doris, a komisz

Címkék: játék lélek gondolatébresztő önismeret


Most olyan témarabló leszek, ugyanis tegnap Pudingocskánál az ovis jelekről volt egy játék.
Már régebb óta volt egy olyan érzésem, hogy ezek a jelek, ha egy kicsit értelmezzük őket, igen szimbolikusak lehetnek, bár véletlenszerűen jelölik ki őket a gyerekeknek. Mondok néhány példát:

Én csengő voltam. A csengő olyan kis giling- galang. A legkisebb hatásra megszólal, elcsengi a véleményét, sokszor meggondolatlanul és hirtelen, de reagál mindenre.
Nagyfiam ceruza volt. Ő elméleti ember. Sokat rajzol, olvas, agyalgat. Írni is jól tud, bár most még nincs meg benne a kényszer, hogy kiadja magából a dolgokat...talán majd később.
Okoska zászló volt. Mindig az élen lobog. Harsány, energikus, a többiek őt figyelik, adnak a szavára, ő pedig boldogan fürdik a rajongásban.
Picike kishajó volt, most hold. A kishajó szelíden ringatózik az életen, nem keveredik, nem merítkezik, de ott van, szerves része az egésznek. A Hold rejtélyes, és szintén különálló. Minden sötét éjszaka, csak a Hold világít. Nappal, mikor minden fényes és harsány, elrejti magát.
Volt egy ismerősöm. Ő létra volt. Mindig kinevette magát, ha visszaemlékezett rá, pedig épp olyan nagyratörő tervei voltak, ahogy a létra fúrja magát a magasba.


Az egész játékról a Mackótestvér című film jutott eszembe:
port.hu/pls/fi/films.film_page
Abban is van egy olyan, mikor a férfivá avatáskor megkapják a totemállatukat a fiúk. Lehet, hogy nem szeretik, nem értik, hogy miért pont azt, de végül mindig bebizonyosodik, hogy éppen az az övék, nem az, amit szerettek volna.




Ja, a lényeg: Mivel itt teljesen- majdnem teljesen- más társaság leledzik, mint Pudingocskánál, hát szívesen végzek mélyenszántó elemzéseket jeleket illetően. Pénzt nem fogadok el, mert akkor elveszítem a tudásom, ezért az adományokat a kijáratnál lévő urnába szíveskedjetek dobni észrevétlenül ( ez a legújabb. Egy jósnőről hallottam, hogy így dolgozik :-) )

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr72502802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.06.04. 11:07:00

Hm. Én kisfiú voltam. :-))) Na, ebben mi a különleges? ;-))
Az érdekes egyébként az, ha azok a jelek, amikről beszélsz, nem a gyerekek választása, hanem sorsolás eredménye, vagy egyszerűen az óvónéni választása.
Az én jelemet úgy adták, legalábbis nem emlékszem semmiféle hókuszpókuszra.

2008.06.04. 11:10:40

Ja, ha belegondolsz, Picike két jele akár rokon is lehet, hisz a Hold sarlója olyan, mint egy hajó, vagy inkább csónak, de mindenképpen vízialkalmatosság. Vagy éppen a hajó olyan, mint a hullámokra hasaló holdsarló. Nézőpont kérdése az egész.
Véletlen? Ki fog derülni. Szerintem egyik verziód sem fog állni a magyarázatra. (Vagy mindkettő, de az már elég erős lenne.)

pudingocska · http://pudingocska.com 2008.06.04. 13:01:42

A Mackótestvéres DVD-n a lazac jött ki totemállatomnak.:)
Csak gondoltam, elújságolom.:D Aztat szerettem.

Gilyannkata 2008.06.04. 15:05:11

Mostanában én inkább VÍZ vagyok, nyughatatlan folyton keresek valamit, mindenüvé befolyok,alakot változtatok, keresek, kutatok. Ha valamit találok, majd nektek is elmondom.

2008.06.04. 15:31:54

Kata: akkor én öntelek (Le? Ki? Ki tudja? .... :-O) merthogy vízöntő vagyok (állítólag tipikus).

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.06.04. 15:39:07

kelgyo: A kisfiú a gyermeki lélek jelképe. Nem akar igazán felnőni, élvezi a lukascipős- focizós kisfiúságot.

Pudingocska: Nem tudom, mit jelent a lazac, ezért nem tudom, örüljek- e.:-)

Kata: Örülök, hogy víz vagy, de ez most nem az a kérdés volt, amire ez a válasz :-) Bang, bang, gúnyos, aljas Doris :-)

2008.06.04. 16:05:37

Doris: igaz! Tényleg itt van bennem a régi gyerek - ez még nem is egyedi, mindenkire igaz -, és meg is mutatja magát.

blajen 2008.06.04. 19:17:35

a háromgömbös fagyi jelent valamit? mert én az voltam :p

Angel · http://thefallenangelofthedeepness.blog.hu 2008.06.05. 00:41:04

Én kisvonat voltam! Vagyis egy mozdony! =$ =D

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.06.05. 06:23:51

streetwalker: A fagyi mindenképp egyfajta üdítő jelenség. Hűsít a forró napokon, és mindenki szereti. Sokféle "arca" van. Van, amikor egyszerű és kedves (citrom, málna), de akár egy hedonista élvezet is lehet belőle (öntettel, tejszínhabbal).

Angel: Nos, nekem a vonat mindig picit nyomasztó. Sokan az utazással, így a szabadsággal hozzák összefüggésbe, engem viszont mindig zavarnak azok a korlátok, amit a sínek jelképeznek. Iszonyú energiák vannak egy mozdonyban, de a körülmények (sínek) beszorítják egyfajta pályára. A döntés ritkán az övé (nagyjából soha) és csak a váltóőr jóindulatában bízhat a helyes irányt illetően. Olyan, mintha az ereje, a képességei be lennének szorítva egy nem általa meghatározott pályára.

teknős · http://vigyazzorult.blogspot.com 2008.06.05. 10:01:33

Szia! :) Na, pudingnak hála itt vagyok már én is. Őt tessék szidni! ;)
Álomfejteni is tudsz?! :)

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.06.05. 11:16:46

Szia Teknős! Írtam ám neked elemzést Pudingocskánál :-)
Szerintem totemfejteni sem tudok, én magam is meglepődtem, mikor kiderült, hogy számomra minden tárgynak, gyümölcsnek van valami jelképes jelentése. Ha nincs ez a dolog pudingocskánál, szerintem sosem jövök rá :-)
Álmokhoz sem értek, bár a tegnapi hármomat szerintem megfejtettem- a magam módján.

teknős · http://vigyazzorult.blogspot.com 2008.06.05. 11:27:54

Igen, tudom. Láttam ám és nagyon meg is köszöntem, hogy leírtad! :) Nagyon ügyi vagy... csak gratulálni tudok! Szerintem, ha ez így megy, akkor az álomfejtés is sima ügy lenne! Neked ez zsigerből jön... Keresd a rejtett dolgokat, mert ez azért szerintem nem semmi! :)
Najó, abbahagyom, mert elázik a laptopom! :D

2008.06.05. 13:17:17

Doris: dehogy is! Csak füst szállt a szemébe, és az eső is eleredt..... Basszus.... Mostanába nagyon mélyre nyúlkálsz. (Ja, csak mert most jövök a Véges poszttól....) :-)))))))))))

2008.06.05. 15:45:09

Teknős: ja. ;) Tesztelünk, tesztelünk. ;-))))))))))))))))

Mina_mina 2008.06.05. 20:32:47

Doris....!!!! :)
A vödör mit jelent?????
lécci lécci lécci... (nagy boci szemeket mereszt)

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.06.05. 21:05:27

Mina: Szóval vödör :-) Drága Mina, a vödör a teljes befogadás, szolgálatkészség jelképe nekem. Mindent belerakhatsz, mindent elbír. Nem nyafog, nem kényeskedik- teszi a dolgát. Megbízható is természetesen és igen terhelhető...de persze addig jár a kútra...:-) Jó, tudom, hogy az a korsó :-)

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.06.05. 21:20:13

Doris, én akkor is VÍZ vagyok és majd befolyok kelgyonak a nyakába és csuromvizesre facsarom heheheh
Azt mondtad, hogy minek éerzzük magunkat, nos én mostanában ez vagyok ide locsogok, oda locsogok, állandóan folyok valahová, nyughatatlanul.
Most például itt locsogok fecsegek a te kávézódba.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.06.05. 21:27:05

KATA!!!! (most ordítok) Mi volt a jeled a zoviba????

2008.06.05. 21:28:24

Addig jár a kelgyó a kútra, míg Kata le nem önti..... :-))))))))))))))))))))))
Jó fej vagy, Kata. :-)))))))))) De ha nagyon megfacsarsz, két kelgyót csinálsz belőlem.... Mint a gilisztából
Rosszabb esetben letörik a farkam, mint a gyíknak.... Aztán mit szól a Zasszony? Eltilt a blogolástól..
Hát kell ez nektek?

2008.06.05. 21:49:26

Doris: mér megint átmentél időutazóba? Az előbb még nem volt itt a kommented az enyém és Katáé közt.... Eeeennnyemá' :-P

Mina 2008.06.05. 21:50:39

Huuh :)
Köszönöm szépen :)
Észben tartom...ööö...megpróbálom :)

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.06.07. 18:25:03

ÁÁÁÁÁÁÁ azt mán nem tudom mi volt az oviban, csak arra emlékszem, hogy folyton siettünk és Anya mindig ráncigált maga után. Amióta elolvastam a Gésát, határozottan érzem, hogy sok víz van bennem, bár a horuszkopom mást mond, de én akkor is ragaszkodom
kelgyo- dehogy is bántanám én a farkincádat, isten ments ilyen bünöktől....... gondolattal, szóval cselekedettel.... isten ments....


süti beállítások módosítása