Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Sünmese II.

2008.06.06. 08:55 - Doris, a komisz

Címkék: gyerek emlék lélek életem


Van ám még nekem is ilyen sünis mesém régről.
Mamámnak ez az egyik kedvenc története.

Szóval mikor annyi idős lehettem, mint most Picike, egyszer mamámékkal kimentem a tanyára (ez az a titokzatos, kúriaszerű hely, amiről már írtam).
Ők dolgoztak a földeken természetesen, én pedig szórakoztattam magam, egészen addig, amíg el nem untam az egészet. Egy darabig nyafogtam, hogy menjünk már haza, végül kijelentettem, hogy én már tovább nem maradok, csao és viszlát, én balra el.
Jól van, kislány, itt a kulcs, indulj, ha ezt akarod.
Mama könnyedén mondta ezt, hisz jó 6 km- re voltunk a falutól, gondolta, pár száz méter után úgyis megriadok vagy elfáradok és jövök majd vissza.
De én nem ám....:-)

Bizonyosan megbántam százszor közben, de nem viseltem volna azt a szégyent, hogy feladom. Meg aztán jó kis kihívás volt, alkalom az egyedüllétre, próbatétel, miegyéb.
Úgyhogy róttam az utat, szorítottam a kulcsot.
Jó sok idő múlva találtam egy sünit.
Mit tegyek, mit tegyek? Kibújtam a pólómból, abba fogtam bele és vittem magammal. De szúrt így is rettentően, így a következő tanyába bementem, hogy segítséget kérjek. Szépen elmondtam, mi a gondom, kaptam is egy papírdobozt, és mentem tovább.

Már kis híján bent voltam a faluban, mikor mamáék piros hátú trabantját meghallottam mögöttem brummogni. Emlékszem, nagyon csalódott voltam, mert tényleg úgy terveztem, hogy mire ők megjönnek, én már otthon lógatom a lábamat. :-(

Hazavittük a sünit és a papa elmesélte, hogy cukros tejjel lehet megszelídíteni az ilyen szúrós kis komákat. Adtunk is neki, de persze odébbált azért.

Ezt a történetet a Rabi néni (akikhez bementem) még sok- sok év múlva is mesélte mindenfelé....kérdezte mamámat: Mi van azzal a kékszemű kislánnyal, aki úgy szorította a sünijét ott a homokban?






Hogy mennyire szeretem én azt a makacs, nagyszemű lányt!
Szívesen eldumáltam volna vele, ha annak idején találkozunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr41506295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angel · http://thefallenangelofthedeepness.blog.hu 2008.06.06. 10:59:42

=)
Többet nem tudok reagálni! =$ De nem is kell! =)

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.06.06. 11:52:23

Nem is kell. :-) Egyáltalán nem várom el, hogy kommentek legyenek egy- egy bejegyzésnél. Van egy csomó dolog, amit igazán magamért írok le. Vagy azért, hogy ha majd meghalok, és a fiaim olvassák a naplót, akkor ott legyen nekik ez is.
Az ilyen típusú meséknek semmi tanulsága. Csak egy emlék, és ha leírom, meg is marad örökre. :-)

2008.06.06. 18:17:09

Az a makacs, nagy kékszemű kislány ott van, nézd csak meg a tükörben. :-))))))))))))))
Doris, ilyet nem tudsz magadnak írni, nem lehet nem hozzá(d)szólni.
Egy kérdés: legalább mesztéláb tetted meg azt a kis utat a homokban? Mert akkor azt is tudod, milyen az, amikor a forró homok égette talpadról pár nap múlva lehámlik a bőr. Ez is hozzátartozik egy ilyen nyári élményhez. :-)))) Tulajdonképpen nem rossz, inkább érdekes, úgy jön le szinte egy darabban, nem fáj, csak picit érzékenyebb a kibukkanó friss rózsaszín újbőr.

2008.06.06. 18:18:04

Táncsak nem Te vagy azon a képen ottan? :-)))))))))

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.06.06. 21:17:35

Nem volt mesztenláb (én így mondtam)...utáltam, ha sütött :-)
Az én vagyok. Rossz a a kép, mert egy nagyból vágtam ki, és közben szétesett. Ebben az időszakban tényleg nagyon édes fejem volt.

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.06.07. 18:13:32

Nekem is tetszik, gondoltam, hogy Te vagy


süti beállítások módosítása