Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Negatív

2008.06.26. 06:15 - Doris, a komisz

Címkék: blog család gyerek emberek lélek gondolatok életem önismeret

 

Tegnap rájöttem valamire.
Hm, nem szép dolog.
Arra ugyanis, hogy nem szeretem a gyerekeket.

Nem minden gyereket, csak úgy általában  a gyereket, mint tömeget. Ha megismerem, közel kerül hozzám, az más- a tanítványaimat például mind szerettem. Viszont gyakran látok kegyetlen, szemtelen, utálatos gyerkőcöket...

Például a szomszédom gyerekei és azok unokatestvérei kimondottan ilyen típusúak, és tegnap nagy szerencséjük volt, hogy a kerítés köztünk volt, mert bizony legszívesebben megszaggattam volna őket.

 Ehhez tudni kell, hogy ez a négy gyerek jó ideje azzal szórakozik, hogy amikor az enyémek kimennek az udvarra, gúnyolni kezdik őket, olyannyira, hogy szegények már inkább bent maradnak.

Tegnap éppen bent molyoltam, mikor hangos kiabálást hallottam a kertből. Kinézek, hát hallom ám, hogy Picikét csúfolják.

Lemegyek és ott találtam a kamra mellé elbújva- még feljönni sem mert….jaj, annyira szomorú és megalázott volt szegény.

 Szólok nekik- teljesen levegőnek néztek,röhögcséltek, aztán mikor feljöttem, olyanokat ordibáltak, hogy mindenki azt csinál a kertjében, amit akar.

Hát tudod, remegett a kezem az idegtől, és bizony szívesen megraktam volna őket- az 5 évest éppen úgy, mint a főkolompos 12 éves nagyarcú libát, aki egyébként levegőnek nézi az embert az utcán, mert annyi jómodort nem tanítottak neki, hogy a felnőttnek köszönni illik.
Ehelyett beszéltem az anyjukkal, mikor hazajött.
Hát majd kíváncsi leszek. 

Ilyenekről beszélek.

Nem látok az ilyesmiben semmi szeretni valót- csak azért, mert gyerek, én bizony még gátlás nélkül tudom utálni a szemétségéért.

Fuj. Ettől a négytől jelesül felfordul a gyomrom.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr5539859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pudingocska · http://pudingocska.com 2008.06.26. 09:46:33

ezzel én is így vagyok.

Elf 2008.06.26. 18:50:01

Nevetni fogsz én is. De nem azt mondom, hogy a gyerekeket nem szeretem, hanem egyes gyerekeket. A tömeggel nincs bajom, ha nincs egy, vezérürü, aki megőrjíti őket.
De én bizony nagyon randán elkapom őket, ha úgy gondolom. Még az utcán is, tökidegent, ha pl kukát rugdos.
Irritálnak.

Angel · http://thefallenangelofthedeepness.blog.hu 2008.06.27. 01:19:41

éN sem bírom az ilyen gyerekeket! Utálatosak és gonoszak. Jobb szavakat nem tudok rájuk! És élvezik a kegyetlenkedést, és azt hiszik győzelmet aratnek az ember felett. Egy kisebb felett mondjuk nem nehéz. A jól nevelt kortásrak pedig nem szállnak harcba.
De tényleg irritáló, az ilyen kölköket felpofoznám!

Főleg, hogy legtöbbször van pofájuk egy felnőttel is úgy beszélni, hogy az elég vérlázító! Pimasz és neveletlen taknyosok!

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.06.27. 16:05:02

Jól van csajok. Akkor ezt megbeszéltük.
Már csak arra lennék kíváncsi, mit mondana, aki nem ért velem egyet. Mert biztos van olyan is. Mert igen, tudom, hogy a szülők, a nevelés, a "nem tehet róla"...mindig van érv. Amit értek és megértek, csak a szeretet még nem egyenlő ezzel. Sőt, még fokozódik, mert ráadásul a szüleikre is haragszom.
Egyébként pedig zavar néha, hogy a nők felé ez egy elvárás is, hogy elaléljanak egy gyerek láttán, a kemény szívük meglágyuljon és könnyes szemmel cirógassák a csemeték buksiját.
Nem szimpatikus vonás sokak szemévben egy hasonló kijelentés, mint amiket tettünk itt fentebb.

hohohó 2008.06.27. 17:26:35

Adjál át nekik egy jégbehűtött hashajtós kólát, a kis stupidoknak.
Hátha a hordából iszik az anyjuk is belőle.
A gyerekeid játsszák el mintha véletlen átesett volna.
Vagy gonoszok annyira hogy nem adják vissza, vagy visszaadják, és meg kell őket kínálni.
Naon durva?

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.06.28. 10:05:12

hohohó: De milyen szó az a "naon"??? Ilyet a magyar nyelv nem ismer (bocs, nem bírtam kihagyni :-) )
Amúgy kösz a tippet, ha nem változik a helyzet, bevetjük. Vagy ezt, vagy valamit.
A kutyájuk is szarházi (bár amiatt lassan valaki úgyis feljelenti őket, mert rendszeresen veszélyezteti a postást és egyéb járkálókat), meg a kölykök is azok. Nincs mit tenni.
Aki még egy négylábút sem tud megnevelni, attól nem sokat várhatsz.

langi 2008.06.28. 11:44:32

Anyukájuk mit szólt, amikor beszéltetek?

hohohó 2008.06.28. 20:32:13

hadar a kezem!
Beeeee.....

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.06.29. 21:32:06

Te Doris, most nyár van, néha locsolni kell, esetleg esetleg priccold le őket, mondjuk úgy véletlenszerűen. Attól majd lecsillapodnak, vagy kitudja.
Szerintem a kicsi a nagytól tanul, azért kiváncsi lennék mit szólt az anyja?

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.06.30. 09:45:26

Az anyjuk azt mondta: jó, jó....majd beszélek velük. A szája sarkában egy huncut kis mosoly. Nyilván azért nézik levegőnek az embert, mert az anyjuk éppúgy levegőnek néz. Nyilván azért mer szemtelen lenni, mert otthon ilyen típusú kinyilatkoztatásokat hall és azt hiszi, akkor neki is szabad.
Nyilván.
Az enyémek soha nem mernének egy felnőtt jelenlétében így viselkedni. Pl. a szomszéd csak az ominózus eset óta lett "a szomszéd". Eddig mindig "T. néni". Én világéletemben " a szomszéd" voltam. És ha nagy kegyesen eleinte köszöntek, egy helónál sose ereszkedtek mélyebbre. Akkoriban még 6 és 7 évesek voltak. Ma már az sincs.
Tényleg nevetséges, mennyire meg tudja az ember életét keseríteni egy hülye szomszéd.

2008.07.01. 19:33:06

Hm. Jogos. De a szülő... nos, már lelőtted a poénomat.... igen, a szülöt kell utálni minden ilyen esteben. Fejétől bűzlik a hal - amennyiben a szülő a fej.

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.07.03. 21:53:40

De a farkától kell pucolni, én mondom, próbáld ki a vízet, úgyis nyár van..hehe
Aztán számolj be róla, alig várom

2008.07.03. 23:22:43

Vazze, erre nem is gondoltam. Affene ... nem szeretnék hal lenni, fejemtől bűzlenék és a farkamtól pucolnának. Ez utóbbi nős létemre is derogálna de nagyon. ;-))))))))))))))))))

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.07.04. 13:50:01

Pedig kesztyűs kézzel kezelnélek, khm illetve pucolnálak hehehe

2008.07.04. 16:43:22

Igen? Glaszékesztyűvel úriasszony módra? ;-)))))))))))))))))

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.07.05. 17:51:31

rozsaszin és muff jó lesz? vagy jöhet a gumikesztyű.... jaj de gonosz vagyok... hehehe
De a komoly dolgokra térve, tudjátok ugy-e, hogy a hal bár büdős, de nagyon egészséges..... na azért

2008.07.05. 20:19:07

Ó, nem. :-))))))))) Hófehér, mint a szűzlányok ruhája. ;-)))))))))))))) És igenis glaszé. :-))))))))))))))))))))
Hát, persze, hogy egészséges, csak ebben a melegben gyorsan kell a farkához nyúlni és pucolni, mert hamar romlik, és kiver a ragya tőle, mert hisztamin keletkezik a hal bomlásakor.
Jaj, bizony büdös. Aki nem szereti a penetráns szagokat, az ne menjen mediterránumon halboltba, mert egy életre megutálja. Hogy ott mi szag tud lenni, az nem igaz.

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.07.05. 21:25:28

feladom, szó és hang nélkül hagytál, csak vigyorgok itt kajánul magamban, na jó éjt neked

Ed Murphy kapitány (törölt) 2008.07.07. 16:24:06

Én is utálom a kölyköket.

Szerintem lődd le őket vadászpuskával.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.07.08. 07:08:59

Üdv Murphy kapitány! Ez hogy van? Mondd már el, ha jársz még itt! Hogy van az, hogy egyszercsak a "semmiből" megtalálsz egy napokkal ezelőtt írsz cikket? Amúgy a puskát a kutyájuknak tartogatom. És egy jóbarátnak köszönhetően egy év múlva nagyjából 3 méteres, áthatolhatatlan sövény fogja körbevenni az egész kertet. Egyszerűen elszeparáljuk magunkat tőlük.


süti beállítások módosítása