Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Donor

2008.06.30. 10:12 - Doris, a komisz

Címkék: halál gondolatébresztő életem önismeret

Jó. Akkor most betettem a személyimbe egy cédulát, hogy hirtelen agyhalálom esetén a szerveimet felajánlom donor célokra. Már jó ideje meg akartam csinálni, de mindig elfelejtettem. Most kész.

Azt is írásba fogom foglalni, hogy hamvasztást kérek feltétlenül. Az én gusztustalan testemmel ne szennyezzék a környezetet, nem igaz? Undorítónak tartom, hogy az egész föld teli van oszladozó hullákkal.

Azt sem értem, mikor valakik tiltakoznak a szervhasználat ellen. Meghal valakijük, és nem adják oda a tökéletes veséjét vagy máját valaki másnak. De miért nem? Nem mindegy az már a halottnak? Viszont nagyon nem mindegy annak az élőnek, akinek az életét menti meg adott esetben.

Arra is gondoltam, hogy írok egy rövid ismertetőt a szerveimhez, hogy tudja majd az illető, aki kapja, hogy mire számíthat.

Így pölö:

Szív: Kissé lassú és tétova. Néha félénk, rejtőzködő, az érzéseket szorosan magába záró. Sok fájdalmat megélt, de szépen hegesedő. Várhatóan sokat kibíró, harcedzett szív.

Máj: Epetermelése elsőosztályú, remekül kiválasztja a mérgeket. Használója számíthat rá, hogy természete erősen szarkasztikussá, olykor gúnyossá válhat, szeme felnyílik a világ abszurd és nevetséges vonásainak felfedezésére.

Vese: Kímélt szervről beszélhetünk. Viszonylag kevés folyadékkal van támogatva a működése, attől függetlenül hibátlanul látja el feladatát. Jól megbírkózik a nyári megnövekedett sörmennyiséggel is, valamint a télvíz idején hordott miniszoknyák miatti fokozott terheléssel.

Ez így jó, nem? Így aztán nem kell senkinek meglepődni, ha a beültetés után változások állnak be az életében. Már ha ki nem lökődik. De csak nem...én nem sajnálom, tényleg.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr41545620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elf 2008.06.30. 10:23:09

Hullákkal egyetértek, szórjanak bele valami vízbe - itt a Balaton értendő - és egyenek meg a halak. Vagy süllyedjek mélyre...

Alapból mindenki szervdonor, csak aki tiltakozik, annak hagyják benn - elvileg. És mindez főleg vallásos okokból történik. Mmint a tiltakozás.
De mivel itt élünk, ezért nem megoldható, mert nincs rá keret. Amíg az eü-ben korlátozva van a kórházak pénze és amíg nincs rá kellő számú orvos, akár ott előttük is felajánlhatod mindenedet, nem biztos hogy kell nekik :(

óvatos_duhaj 2008.06.30. 11:38:50

Az oszladozó hullákkal annyiban értek egyet, hogy aki betegségben halt meg, annak a beteg részét hamvasszák el. Az egészségesekre viszont szüksége van az anyaföldnek - szerintem. Kell az a jó kis humusz. Kukackaki lesz mindenkiből, aztán abból meg jó föld, abból meg finom fű, amit megeszik a paci, aki felnő ettől és aztán másik emberek lovagolnak rajta, a hajuk lobog a szélben. Én így akarok meghalni. Én leszek a hajuk lobogása.

óvatos_duhaj 2008.06.30. 11:40:02

A donorsághoz meg annyit, hogy ha valaki(k)nek szüksége van rám, akkor szedjen szét a mentős-patológus, bárki, akinek ez a dolga. Hátha jó leszek még valamire. :)

movhu 2008.06.30. 13:15:04

Mivel én személy szerint hamvasztatni akarom magam, így minden ki nem szerelt pótalkatrész teljes pazarlás. Talán annyit kérnék cserébe, hogy a fennmaradó roncs ártalmatlanításába(lásd hamvasztás) szálljon be a következő felhasználó és családja. Mert az üzlet az ülzet :)

hohohó 2008.06.30. 19:05:03

Kinek mit dob a gép!
szokták volt mondani!
Ha szétkapnak,szétkapnak, ha nem kellek senkinek, akkor...vessen magára!
Bár jó szívű vagyok, a májammal nem jár jól senki(DAgasztom, meg epés megjegyzéseim vannak)
Húú, de jó orrom van.. Az nem kell senkinek? (michael jackson, stb..)
Az agyam is O.K.(Isten az észt osztotta el a legigazságosabban, mert mindenkinek többet adott mint amennyi a másiknak van),..
Jó futós lábak(jól segge tudnád vele rúgni a szomszédasszonyt Doris!)
Nyelvem?nem vagyok egy nyalizós...
Gyomor? Hát, amihez gyomor kell az életben, az nem mén neköm...
Száj? Jó nagy.. 2-nek is elég lehet!
Mi van még? nemtudom, de ha valakinek kell valami szóljon nyugodtan.
De ha milijomos leszek, akkor először keresek egy májdonort!
Az a bisztos!
enyí!

hohohó 2008.06.30. 19:08:32

ÁÁÁáááá, b*ssz, elfelejtettem odaírni, hüjhüjehüje!!!Pedig állítólag nem felejthető !
Pénisz nem kell senkinek?
Konkrét adatokat privátbn!

Angel · http://thefallenangelofthedeepness.blog.hu 2008.06.30. 22:23:06

Szép gesztus! Egyre jobban felnézek Rád! =)

Daniella · http://bakkaespepe.blogspot.com 2008.07.01. 06:50:11

A szemed? Azt miért nem???

2008.07.01. 19:38:30

Hehe. :-)))))))))))))) Nagyon jó!
Garancia van hozzád? :-))))))))))))))))
Amúgy én sem értem a berzenkedőket. Jó célért minden további nélkül oda lehet adni a szerveket. Mindemellett a hamvasztást én is pártolom, csak ... szóval szétszerelés után? :-O

stali 2008.07.02. 08:35:16

Amikor betették a műbillentyűt és mondták, ez 100 év garancia, megörültem, hogy használhatja más is - hát tévedtem, mert a saját szövet benövi (már jól be is nőtte). Kelgyo, téged mit zavar, hogy mit kezdenek a feleslegesen megmaradt csomagolásoddal?
Sajna, a műbillentyű miatti állandó vérhigítás miatt donornak aligha leszek jó, de irigy vagyok és nem akarok kukactáp sem lenni.

hohohó 2008.07.02. 13:05:25

Mi a baj a kukacokkal?Szerintem meg ennek a bolygónak legalább ennyi haszna legyen abból, hogy egy ilyen kór mint az ember megtámadta!
Mint a rák a vérben! Terjedünk,ellepünk mindent, tönkretesszük, továbbállunk egy másik szervbe, szaporodunk hogy hamarabb végezzünk a gazdaszervezettel. És aztán?

2008.07.02. 21:30:04

Stali: úgy tűnik, zavar? Miből érzed ezt? :-)))))))) Merthogy elég világosan leírtam, és megismétlem: "Amúgy én sem értem a berzenkedőket."
Neked is műbillentyűd van? Hogy viseled a vérhígító matásait?

2008.07.02. 21:32:39

Ja, és Stali: nyugi, a Syncumar nem fog bajt okozni az akceptornak, tökéletes donor lehetsz.

stali 2008.07.03. 05:48:50

Kelgyo, megnyugtattál! Akkor csak a műbillentyű... Meg, ha így haladok, talán a májam... Hraballal szólva: a májnak annyi, de azok a gyönyörű vesék! De az inzulintermelésemnek semmi baja!
A vérhigítóval nincs semmi baj, csak mindig ugyanakkor és ugyanannyit kell inni mellél. Nem a vizet kell beosztani.

2008.07.03. 12:33:49

Stali: a májad? Figyelj. :-))))))) Ha kevesebb páleszt iszol, kevesebb syncumart kell szedned, és a májad sem pusztul annyira..... ;-)))))))))))))))))

stali 2008.07.03. 13:37:32

Sörös vagyok!!!! Majdhogynem kizárólagosan!!!! Láttad az idézetet?

2008.07.03. 15:09:25

OK. Pálesz törölve, azaz sörre módosítva. :-))))))))))))))) Melyik idézetre is gondoltál? :-)))))))))))

stali 2008.07.03. 19:20:06

A májnak annyi... de azok a gyönyörű vesék!!!

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.07.03. 21:48:52

Hát ti aztán nem vagytok semmi, na és a többire mit írnál?Én pölö az agyamra azt írnám, hogy csak saját felelőségre használható
Miután már mindent kiveséztetek, én csak annyit mondhatok, ha már nem kellek senkinek, jöhetnek a kukacok, legyen szegényeknek egy jó napjuk, hónapjuk?
tovább is van... mondjam még?

2008.07.03. 23:17:31

Stali: affene gondolta, hogy a vese említése a sörre céloz .... pedig nagyon jogos, ha belegondolok. Brávó! :-)))))))))))
Kata: dehogy nem kellesz! Már hogyne kellenél, Kedves? :-))))))))))))))))) Nahát! A kukacok meg csak várjanak ... khm ... mármint a földalattiak.... ;-)))))))))))))))

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.07.04. 13:47:40

Na azért, mert én is így gondoltam.......... jaj csak most érzem, mennyire hiányoztatok........ kérek egy kávét, nem is, inkább fagyit..... Doris van még fagyid?

2008.07.04. 16:51:00

Kávét fagyival. :-))))))))))) Tök jók együtt. Kis tejszínhabbal a tetején, kis fahéjjal, szerecsendióval megszórva. Isteni.

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.07.05. 17:47:43

meg egy kis csoki, hogy teljes legyen,

2008.07.05. 18:59:55

Ja, azt kifelejtettem. De tudod, nem az egérkaki formájában, hanem reszelve, jó fekete táblás csokiból.

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.07.05. 19:37:19

nem szeretem a keserüt.... nekem csak sima csoki.... se töltve se kesernyésen-.... tudod azt a dalt.... törje ki a válogatós nyavaja....hehehhe ezt magamra értettem, még mielőtt valaki felvenné

2008.07.05. 20:14:07

OK, a lájtosabb csokit is szeretem, tudod, Gombóc Artúr módra. :-)))))))))))))))))))) Csak rám kell nézni, akárki megmondhatja.

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.07.05. 21:26:57

úgy vagy jó ahogy vagy, mi így kedvelünk, a nejed pedig így szeret, különben láttam a képed valahol az egyik honlapodon.
Ok minden szerintem

2008.07.07. 22:56:50

Köszi :-)))
Egy lapom van, itt a nevem mögött ott a linkje. ;-)))))))))))))


süti beállítások módosítása