Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Impulzusok

2008.07.12. 15:45 - Doris, a komisz

Címkék: szépség lélek önismeret

Amikor mr. Darcy azt mondta, le vagyok pukkadva és szeretné, ha adnék magamra (úgy, mint általában máskor meg néhanapján), akkor én végignéztem a passzos gatyámon, a tűsarkúmon és a csinos kis felsőn, amiben fveszítettem, és azt gondoltam, lehet, hogy romlik a szeme.
De aztán láttam, hogy csak a fejemet nézi erősen.
Hja, így már értem. Lepukkadt a fejem.

Ekkor lépett be két régi ismerősünk. Nagyhangú, nevetős emberek.
Puszi, üdvözlés, leülés...kicsit zavart a közelségük. Egyikük túl közel hajolt hozzám és túl gyakran megérintett.
Ő ilyen. Nincs "tere". Nem érzi a tiédet sem.
Hehe...azért az eszembe jutott, hogy annyira nem lehetek szörnyeteg, ha már így...és ennyire...

Mikor mentek el, felálltam, mert ők mindig puszilkodnak. Akkor felsóhajtott: Jaj, végre...ez az isteni illat- és mélyet szippantott a nyakamba.

Ja vagy úgy!!!
Mr. Darcy a megfáradt arcomtól nem látta a csinos öltözékemet, barátunk pedig a "szagomtól" nem látta az elgyötört fejemet :-)

A férfiak pedig egyszerre csak egy dologra tudnak koncentrálni...mint az köztudott :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr42565069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.07.12. 19:05:33

Hm. Most mit mondjak erre? Talán ha látnám azt a passzost, azt a csinost, és a fejecskédet, többet regélnék. ;-))))))))))))))
Nem tudom. Lehet, hogy ritka madár vagyok, vagy mások titkolják... Én szeretem egyben látni a lányokat, úgy am block tetőtől talpig egyszerre. Aztán van idő analizálni...

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.07.13. 06:06:49

Tudod, készültek erről felmérések, hogy hogyan és mit néznek meg a pasik a nőkön... figyelték a szemük mozgását...
De mindegy is...az a lényeg, hogy egy bizonyos impulzus azért képes talán háttérbe szorítani néhány másikat.

2008.07.13. 15:22:48

Ez tökéletesen igaz. Nálam sem mindig egy helyen van a fókusz. De ha van rá idő, abból is több lesz. Nyilván az utcán elsuhanó nőn pl. a libbenő szoknya tűnik fel, többre szinte idő sincs, esetleg ha az ember utána fordul, még valamit lát belőle, de - hogy egészen ideillő példát mondjak - mondjuk a neten az arc is kerülhet a középpontba, és hidd el, nekem az is sokat jelent, és felkelti az érdeklődést. :-)))))))))))))))) A szépség bárhol megjelenik, csak picit kell jobban odafigyelni.

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.07.13. 16:23:23

Nekem nagyon tetszik, ha egy férfinek fontos, hogy a felesége jól nézzen ki....ezt értékelni kell.
Utálom amikor hallom azt, hogy egy hímnemű komentálja, hogy márpedig a nő ne fesse magát, és, hogy úgy természetesen szép és jó. Egy nagy francot, csak úgy olcsobb neki...
Doris, Mr. Darcy jelest kapott nálam e témában

2008.07.13. 19:29:39

Kata: hidd el, hogy vagyunk páran olyan ritka madarak, akik tényleg sokra értékelik a természetes szépséget. Párszor már megéltem, hogy amikor a mindig sminkesként ismert nőt végre smink nélkül láttam, bizony igen kellemes élmény volt. Tudod, vagyunk azért páran, akikre a kendőzetlen arc sokkal jobban hat, mint a sminkelt. Nem azért mert a smink nem lehet szép - ez téves felfogás -, hanem mert nem valódi.

Treen · http://dontworry.freeblog.hu/ 2008.07.13. 22:16:25

Azért a smink teljesen átváltoztathat egy nőt!!! Filmszínésznőket láttam sminkkel és smink nélkül...háááát a sminkelt változat jobb volt. Valahol irigylem a nőket, hogy ők ezzel a sminkeléssel egy plusz pontot tudnak adni a szépségüknek, nekünk pasiknak meg semmi sem marad, csak a naturális kinézetünk. :P

2008.07.13. 22:56:14

Treen: ki akadályoz meg bennünket, hogy sminkeljünk? Más kérdés, hogy vén buzeránsnak titulálják a sminkelt pasikat, de ez csak a konvenciók következménye.
Az meg nem feltétlenül jó, ha egy nő a sminkkel pont azt próbálja - sajna sokszor sikerrel - eltakarni, ami az arca karakterét adja. Legalábbis nekem jobban tetszik egy szarkalábas szempár, mint egy jellegtelen, lárvaszerű arc. (Tisztelet a szolíd sminket viselő kivételnek.)
Az meg már egy külön művészet, ha egy karakteres, ámbár teljesen más, arcot alkotnak a sminkkel. De ez szerintem maradjon a színjátszás kelléke.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.07.14. 08:42:33

Kata: Én is úgy gondolom, hogy jobb, ha valakinek a párja forszírozza a jó megjelenést. Pl. van olyan vendégem, aki közelharcot vív otthon a műkörméért. Hallgatja a zsörtölődést, a "minek az neked"- et, a "nem vagy te olyan"- t.

kelgyo: Ez ízlés kérdése, hogy kinek tetszik a smink, kinek nem. Én sokáig nem használtam, de be kell látni, manapság már jelentős a különbség. Elég szar ügy, mikor egy kis alapozótól többen megjegyzik, hogy de szép vagy ma...ilyenkor be kell látni, hogy már elkél a korrekció.

Treen: Egyre több férfi sminkel egyébként, bár nekem is morbid kicsit, de majd megszokjuk ezt is, mint a fülbevalót.

Enable · http://myenable.freeblog.hu/ 2008.07.14. 11:19:50

Én mindig a szemét néztem meg egy nőnek először...
Azért írtam múlt időben, mert amióta van nekem "Őm", azóta nem nézegetek nőket... :P

2008.07.14. 13:28:11

Enable: öreg hiba (mármint a múltidő). ;-))))))))))) Az ember fia hűséget esküszik, nem vakságot.


süti beállítások módosítása