Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Horror

2008.07.13. 05:55 - Doris, a komisz

Címkék: humor szerelem napló életem

Horrorra aludtam el este. Nagyon jól lehet elpilledni, ha az ember ilyesmiket nézeget az ágyban, mint A kör, vagy a Kocka3. Jó kis idegcincáló 18karikás esti mesék ezek.

Éjjel mr. Darcy felkelt, hogy behajtsa az ablakot. Rejtély, hogy fázott- e, vagy a tyúkocskám felhallatszó horkolása zavarta, avagy attól tartott, hogy Samara mocsárban edződött teste lendül át a párkányon egy óvatlan pillanatban.


Rémisztő volt nyikorgásra kinyitni a szemeim, majd a sötétben fölém tornyosuló alakot megpillantani- mi tagadás, összerázkódtam a szituációban rejlő lehetőségtől, végül fellélegezve konstatáltam, hogy nem látszik hosszú, loncsos hajzat, eltorzult arc- nagyjából semmi horrorra utaló jel...na és a hang is ismerős.
Megnyugodva fordultam az oldalamra, majd mormogtam valamit a megvénült nőstény szárnyasok horkolási technikájáról és valamiféle légpuskáról, vagy hangszálműtétről, aztán újra álomba zuhantam...



Még emlékszem, hogy mr. Darcy megfogta a kezem és a fülembe súgta: Nagyon szeretlek. Lehet, hogy te vagy az életem.
Ah, szegény mr. Darcy!- villant át a fejemen- nem lehet könnyű neki. Van ez is olyan horrorisztikus, mint a kockán élve átjutni.

Fél ötkor fentebb említett szárnyas sikoltásáraköhögéséretüsszentésére ébredtem.
Sebaj. Legalább most lemegyek a meleg előtt és kiszaggatom a parlagfüveket a kertben.
Muszáj, ugyanis múlt héten találtam egy levelet matricával kiegészítve a postaládában. Az önkormányzattól jött. Jutalom és dícséret, mert parlagfűmentesek vagyunk.
Aha...szerintem valamikor decemberben voltak itt megnézni...mindegy, azért kiragasztottam a kapura.
Morbid lenne, ha a pollentől könnyes szemei miatt nem tudná valaki megtekinteni.

Ps: A két film, amiről beszéltem:
www.divido.hu/index.phtml
www.port.hu/pls/fi/films.film_page

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr65565690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.07.13. 15:10:16

Igen, a horror eme remekműve (A kör az amiről beszélhetek, a másikat nem ismerem) megmozgatják az ember idegeit. Pontosabban a pszichéjét, mert a film mondanivalója - a halottak üzenete az élőkhöz - régi misztikus témája az irodalomnak és a filmművészetnek. Igen, művészetnek, mert a gótikus regény és film már jóval a nagy klasszikus Poe előtt birizgálta az emberek fantáziáját.
Ez az a horror, ami nem szimpla rémalakos ijesztgetés, hanem bizony az ember saját sötét énjét mutatja meg, amitől bizony ember legyen a talpán, aki nem borzong. Lásd King emberi mélységekben turkáló témáit (Végitélet, Halálos árnyék, Ragyogás, Az évszázad vihara), vagy Carpenter klasszikusait, legfőképp A köd, és a Halloween c. remekműveket.


süti beállítások módosítása