Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Arany és fénylik

2008.08.23. 09:32 - Doris, a komisz

Címkék: siker

Vajda Attila megszerezte az első pekingi aranyérmet.
Nagyon- nagyon örülünk. Főképpen azért, mert az már többször kiderült, hogy ennek az országnak az ezüst és a bronz mit se számít, a negyedik, ötödik helyek pedig már ejnye- bejnyét érnek.
Itt minálunk csak nyerni lehet. Ezt sujkolják bele a versenyzőinkbe, hatalmas nyomásnak kitéve őket ezzel, ami szerintem nagyban hozzájárul ahhoz, hogy az aranyak tényleg nem úgy hullanak, mint arra számítottunk.
De MOST! Mostmostmost Vajda Attila megszerezte, és millio puszi neki érte.

Nekem természetesen eszembe jutott egy érdekes, ahogy hallgattam nyilatkozni. Elmondta, hogy nagyon régóta készül az aranyra. Minden nap lejátsza fejben az olimpiai döntőket, és szuggerálja magába a nyerést. Így megy ez már hónapok és évek óta. Nem csak dolgozik, mint egy megszállott és vágyakozik, hogy "talán" és "de jó lenne", hanem azt mondja magának: az arany a tiéd, Attila, csak ki kell kövezni a hozzá vezető utat.

Újra és újra találkozom az elme erejével, a győztesek (nem csak sportban győztesek) átlagtól eltérő gondolkodásával, és azzal, hogy a munka ezzel a hozzáállással mit gyümölcsözhet.
Hinni nem elég, de hit nélkül bármennyi erőfeszítés kevés. A dolgok 80%- ban agyban dőlnek el. Ez már tuti.
Attila döntött, dolgozott és nyert.
Hurrá.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr6628865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hohohó 2008.08.23. 23:40:32

Hát én erre azt mondom hogy egye meg a fene azt az embert aki megszól valakit az olimpiai,vb,eb,ek helyezése miatt.
Wazze, mi vagy te? pedagógus? asztalos? könyvelő,informatikus?ki vagy?mi vagy?
Vagy a világon a saját területeden olyan szinten hogy fikázzál egy olimpiai 20.helyet?
Vagy a világon a 20. legjobb tanító, ács, kőműves,stb..?
Honnan veszed a bátorságot, hogy elhúzd a szádat egy 6. helyért?!
Legyél te a 6.,4.,3.,20.,vagy csak juss közéjük a saját szakmádban.
És a győztes meg hallgatja a magyar kesergő himnuszt.Minden ország himnusza a diadalról, a győzelemről szól.
A magyaré arról, hogy jól el van b#szva minden, te Jóisten most segíts...Csak a magyar himnusz picsog(már bocsánat)
Néztem Kovács Katit és Janics Natasát.Katiban benne volt ez a 4. hely miatti törés.
Hát basszus, mindenki, az olimpiai bajnok aki legyőzt őt,az is tudja hogy ő a jobb, csak most nem jött össze.
Én büszke vagyok a mountain bike 22. helyezett magyarra, a 4. helyezett kézis lányokra,(A VILÁGON A 4.-ek ember!!!!)mindegyikőjükre.
Aki meg fikázza az eredményeket, az szálljon magába,és ha úgy érzi hogy a saját területén ő a jobb náluk, akkor fizetek neki egy italt.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.08.24. 08:47:25

Hát ezt mondom én is!!! Itt meg mindig fikázzák őket. jaaaj, nem jön a 8 arany, ejnye, hát ez se arany...abszurdum.

Ekka · http://ekkamoszkva.blogspot.com/ 2008.08.24. 14:26:15

Hm, igazatok van, csak amikor annyira kevésen múlna, annyira szeretnénk, ha aranyosan ragyogna az az érem. És engem inkább azért bántott néhány "helyezés" (Kammerer-Kucsera), mert ha bennük van az eredmény (és bennük van!), akkor azt ki kell tudni hozni! Lehet, pont az a hit hiányzott...
Amúgy a Himnusszal kapcsolatban akartam írni. Én szeretném megvédeni a magyar Himnuszt! Nekem ez a legszebb a világon, szép a német, szép az orosz, még az amerikai is, de a legszebb a magyar!

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.08.25. 07:53:32

Ekka, én nagyon szeretem a himnuszt. Szeretem a legszebb. Lehet, hogy szomorú, de jelen helyzetben egy lelkesítőt például rendkívül morbidnak találnék. Ettől pedig mindig olyan bőghetnékem támad.


süti beállítások módosítása