Melissa Etheridge

Napra pontos

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Beszédhiba

2008.09.29. 08:17 - Doris, a komisz

Címkék: iskola

Na most, most aztán felszívtam magam olyan szinten, mint állat.
Már máskor is dohogtam azon, hogy mennyi bosszúságot tud okozni nekem az, hogy a főiskoláról kikerülő tengernyi fejlesztő pedagógusnak és logopédusnak munkát kell adni.
Erre bemegyek reggel az oviba, és látom kitűzve a logopédiai fejlesztésre utalt gyerekek névsorán a saját, különbejáratú gyerekem nevét. Annak a Picikének a nevét, aki soha életében egyetlen hangot sem ejtett hibásan. Egyszerűen tökéletesen beszél. Tudom, mert hallok teljesen jól. A legjobb, hogy az óvónőnek sincs fogalma a miértről, tehát nyilván ő sem hall semmi rendellenességet.

Most egy állat vagyok.
Most holnap reggel bemegyek a beszédtanárhoz, és nagyon határozott leszek nyilván. Nem lesz az nagyon finom és nőies, de már baromira elegem van. Már ilyeneket kétszer csináltam a teljesen normális gyerekeimmel, úgyhogy még egyszer nem fognak megvezetni a fejkóta miatt, az egyszer biztos.
Dehogynem. Kötelezően elő lesz írva, és ha balhézok, akkor szar anya leszek, mert nem törődök a gyerek fejlődésével. Mert ők csak jót akarnak. Aha. El is hinném, ha az állam nem fizetne komoly pénzt minden felzárkóztatásra szoruló gyerek után. Akkor biztos nem lenne ilyen buzgó a logopédus néni.
Csessze meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr6686620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stali 2008.09.29. 12:26:09

Meg még hiperaktív is? Nekem attól meredezik tüskéstaraj a hátamon. Sok-sok méreganyaggal feltöltve.
Rendes, tisztességes anyuka hálásan köszöni, odamegy, és csendesen megjegyzi, hogy a hét 5 napja nem jó a külön foglalkozásra, a hét végét pediglen otthon tölti a gyermek. És komótos mozdulattal a minden eshetőségre kézügyben tartott bilit ráfordítja a tanácsadós fejére. Aki ugyancsak nem tehet az egészről, ha igaz.
Doris, tudsz te úrinő lenni, és úgy is meg tudod oldani.

Elf 2008.09.29. 13:18:05

Ne legyél urinő, legyél anyatigris :) Az a dolgod, akkor is ha utálni fognak érte!
Szurok

pudingocska · http://pudingocska.com 2008.09.29. 15:11:10

Engem érdekel a végkifejlet, írd majd le, légyszi!
Amúgy meg ettől nem elszel rossz anya. Azt gondolnak, amit akarnak...

movhu 2008.09.29. 16:47:50

Nem tudom mi a kibaszott kurva anyjáért beszél ilyen rohadt rondán ez a köcsög gyerek :) Ez jutott eszembe, persze teljesen más a helyzet.
Ne aggódjatok. Lányom kitűnő bizonyítványa 4-es magatartással nyílik fent, és évfolyamelső létére a szorgalma is szokott 4-es lenni. Nem értek én már semmit...
Mikor pedig bevágtattam a fiam igazgatójához balhézni, hogy én azért kiállok a gyerek jogaiért, mert ez nálunk szokás, akkor annyit mondott, hogy leközelebb megkérdezi a felvételiző gyerek szüleit, hogy ki szoktak-e állni a jogaikért, mert ha igen, akkor nem veszi fel.
Nem bántom a pedagógusokat, de vannak olyanok, akik nem pedagógusok...

blajen 2008.09.29. 17:29:35

engem sajnos okkal küldtek logopédushoz anno, de semmit nem ért az egész... azóta is ugyanúgy raccsolok...

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.09.29. 20:44:23

Én általában elfogadom a pedagógusok problémáit. Ha azt mondják, Okoska túl sokat pofázik, akkor elismerem, és dumálok a gyerekkel. Ha a nagy lazít, és a tanárnő szóvá teszi, akkor sem védem ki. Vittem nevelési tanácsadóba, csináltam rendesen, de most elég. Ez már nevetséges.
streetwalker: A raccsolás elegáns :-)

pudingocska · http://pudingocska.com 2008.09.30. 15:49:29

szerintem is elegáns a raccsolás.:)

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.10.01. 21:37:45

Na ja és arra esetleg nem gondoltatok, hogy azért van, mert a logopedusnak is munkát kell adni, igy aztán tessék kérem egy pár gyerek, csak úgy választás nélkül.
De van ennél rosszabb, amikor a kisfiamat a drágalátos tanitónéni, akit én mindig pártoltam a fiammal szemben, kiközösíti a fiamat, nem viszi kirándulásokra, és az osztályt is ellene fordítja. Amikor pedig felmegyek hozzá elkeseredve, akkor azt ajánlja, hogy vigyem más iskolába, mert neki elege van belőle.
Hát tudjátok mit? El is vittem, és hiszem, hogy az új iskola sokkal jobb lesz. A tanitónéni pedig rohadjon meg...........pedig nem szoktam ilyeneket kívánni, de ő megérdemelné

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.10.02. 05:31:38

Jómagam erősen gondoltam rá, bár egyelőre még nem tudtam személyesen elérni a hölgyet.
A fiaddal nem tudom, mi lehet. Azért ha azt mondja, vidd át máshova, valami nagy konfliktus lehet kettőjük közt, és lehet, hogy már annyira elmérgesedett, hogy a gyerek is tesz róla erősen, hogy tantónéni rosszul érezze magát. Ez csak azért jut eszembe, mert Okoskának volt egy óvónénije, akivel valahogy nem ment a dolog. Á. néni folyton csesztette, Ájó meg egyre rosszabb lett. Végül már tényleg elviselhetetlen volt, de közben gyakran nyafogott, hogy nem szeret oda járni, mert nem szeretik őt. Nagycsoport előtt váltottunk, és látványosan megváltozott ő is. Nem is kezdett rosszalkodni, de szeretettel is fogadták, szóval harmonikusabb volt minden. van, mikor jó egy ilyen váltás.


süti beállítások módosítása