Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Munka

2008.09.29. 18:03 - Doris, a komisz

Címkék: munka siker

Most amúgy meg teljesen önmegvalósítok, és élvezem ezerrel, hogy igazi frankó munkám van, amivel meg ráadásul még fizetésnek nevezhető pénzt is képes vagyok keresni. Azért az nem kicsit dob ám föl, hogy az egyik legjobb kecskeméti iskola az összes kirándulását és programját velem fogja csináltatni.... áááá, november végén kétszáz gyereket kell valami csodálatos jutalomútra vinnem! És az egésznek a szervezését rám bízta a főnök is. Ááá!
Meg van egy suli, amelyik az egész városrészüknek a kultúrális felpezsdítését akarja ebben a tanévben kézbe venni, és ehhez kérte az együttműködésemet (-sünket). Szóval bányászkodni fogok a neten. Keresni fogok komédiásokat, kézműveseket, színházakat, népi játékosokat, utcazenészeket, pantomim művészeket, akikkel azután együtt tudok dolgozni.
Hát ezt imádom egyszerűen! A kirándulásokra vihetem a gyerekeimet, én pedig koordinálom a csoportot; a saját táboromat az irodánk fogja kivitelezni, és megyei szinten fogjuk hirdetni. Akár egész nyáron üdültethetünk gyerekeket.
Nagyon jól érzem itt magam. Remeknek tűnik a főnököm, remeknek tűnik a fizetésem, a munka pedig... a legjobb, ami történhet velem. Benne a sűrűjében mindannak, ami érdekel: művészet, művészek, kirándulások, emberek, zenék, szervezkedés.
Na igen. És a céges telefonom is jól néz ki.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr11688039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

óvatos_duhaj 2008.09.29. 21:51:17

Hahó! Ez szuper. :) Eszembe is jutott neked valaki, bár biztos ismered: wiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=9376899
Gólyalábas Garabonciás csapat oszlopos tagjaként ismerem, még régről. Azóta (8-10 éve) nem tudom, mi van velük.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.09.30. 06:13:33

Nem tudok az iwiwre felmenni, és soha többé nem is fogok tudni, úgyhogy sajnos nem tudom megnézni :-( Ha máshogy meg tudod mutatni, az nem lenne rossz, mert minden érdekel.

óvatos_duhaj 2008.09.30. 08:11:51

E-mail ment, rakva infóval és egy-két kérdéssel. :)

Adrienn 2008.10.01. 21:17:59

Szia!
Melyik kecskeméti iskolára gondolsz?
Remélem nem veszed tolakodásnak,azért kédezem mert lelkes olvasód és egyben kecskeméti is vagyok.

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.10.01. 21:31:12

Annyira érdekel a mostani életed, hogy egész nap hallgatnálak, mesélj még a munkádról, meg a kirándulásokról, meg az egész szervezésről. Mondtam már neked, hogy én is gondolkoztam rajta, hogy ilyen szervezésekkel foglalkozzam? Csak aztán nem tudtam, hogyan fogjak neki, meg húztam halasztottam,,.....de kitudja..... és igen...tök jó a mai zenéd is, egy kicsit átpártoltam hozzád pudingocskától.......to be....or not to be....jó hogy vagy :)

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.10.02. 05:24:42

Üdv Adrienn! Ez ám az érdekes! Mikor naponta bent kolbászolok Kecskeméten, és lehet, hogy éppen Te jössz szembe a zebrán úgy, hogy nem is tudjuk egymásról, hogy ki a másik. Néha szokott ilyen eszembe jutni, ha beszélek valakivel... hogy milyen különös lenne, ha éppen ő véletlen éppen olvasna, és nem is tudná, hogy én ki vagyok. Egyébként jelen esetben a Vásárhelyiről van szó, ahol olyan fogadtatásban volt részem, hogy csak pislogtam. Nyitottak, pörgősek, az igazgatónő iszonyú jó fej. Olyan előadásokat találtam nekik, hogy csuda. Az egyik csapat egy Bozsik Yvette táncelőadásra megy, a másik a Nemzetibe egy felnőtt mesére. A mese arról szól, hogy a legszürkébb világ is ragyoghat, ha az ember szeme kifényesíti... ez azért nem rossz a művészeti iskolásoknak, nem?

Kata: Tényleg teljesen jó ez a munka, nagyon sok örömöm van benne. Terveim is vannak, mert ahogy beszélgetek a pedagógusokkal, sok olyan igény felmerül, amiben segítséget várnának, és több, mint szimpla kirándulás szervezés. Én mondom a terveimet, a főnököm meg számol: minből, hogyan lehet kihozni, minek van reális esélye, mit kell elvetnünk. Ez pont jó így, mert engem ez a része a dolgoknak nagyon beszorít. Ez ugyanaz, mint a tábor, amit tervezünk. én megcsinálom a szakmai részét, ő a helyet, kaját, anyagbeszerzést.Nekem nem kell, csak a mesével foglalkozni. Fogsz róla hallani, mert ebben élek leginkább.
Ez a zene meg tényleg teljesen jó, és így legalább tudom, hogy nem csak én hallgatom.


süti beállítások módosítása