Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Michelle

2008.10.18. 20:22 - Doris, a komisz

Címkék: zene emlék életem

Hajnalban keltem. Megcsináltam egy körmöt, aztán végigrohantam pár helyet a csizmákkal, majd be Kecskemétre dolgozni. 2 körül haza Okoskáért, aztán felvettem Nagyfiamat, és mentem szakkört tartani. Már délután négy volt, mikor bedobtam a gyerkőcöket a kocsiba, és kimentünk az erdőnkbe gombalesre. Mostanra már csendesedik a világ körülöttem.
Eközben egész álló nap, amíg ezer dolgot csináltam, egyetlen dal szólt a fejemben. Áthallottam a rádió zenéjén, a gyerekek zsivaján, a saját hangomon. Itt szólt bennem:

Discover The Beatles!

Valamikor '87- ben, a gimiben kapott az osztályunk egy nagy rakás kottát. Spirituálék voltak, és a Michelle, valamint a Yesterday kórusra átdolgozva. Mi pedig összeültünk, és megtanultuk. Nem volt nagy kunszt- zeneibe jártunk. Aztán elindultunk a dalokkal. Fesztiválokra vittük, nyertünk is... annyira ritka volt akkoriban, hogy valakik ilyet énekelnek. Mindenki a népdalokat, Kodályt, a mozgalmi nótákat fújta- mi teljesen újszerűek voltunk. 
Emlékszem, egyszer osztálykiránduláson egy templomban énekeltük el őket. Ó, nagy ég! Még most is beleborzongok. Többször volt olyan, hogy abban a pillanatban, ahogy megszólalt a kórusunk (az osztályunk), elöntötte a szemem a könny, és kirázott a hideg. Ilyenkor néha átlép az ember egy másik dimenzióba. Együtt van a többiekkel, és varázsol- része a varázslatnak.
A Michelle mindig elszorította a torkomat.
Hm. Vannak ilyen emlékeim.
Amikor benne van az ember valamiben, szinte soha nem érzi, mennyit tesz hozzá az a dolog, amit éppen csinál. Mindig csak utólag látjuk ezt. Nekem a zene, a tíz év hegedülés sokat jelent. Nem lettem zenész, de a hegedűm kinyitogatott olyan kapukat, amik nem biztos, hogy ezek nélkül az élmények nélkül valaha is kinyíltak volna. És azt hiszem, akkor is sokkal sivárabb lennék most, ha ezt a dalt nem énekelhettem volna el egy templomban.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr98720588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csibike · http://csibike.blogol.hu 2008.10.19. 18:16:03

Pont ezért sajnálom, hogy a zene hangszer formájában kimaradt az életemből :)

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.10.19. 20:48:06

Én pedig akkor nem tartottam annyira fontosnak, mint most. Nem vettem elég komolyan, nyomasztott a gyakorlás is, meg hogy kicsúfoltak miatta. A pozitív oldalából sokkal kevesebbet láttam, mint így utólag.


süti beállítások módosítása