Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Főzés- velük

2008.10.29. 13:23 - Doris, a komisz

Címkék: család gyerek főzés


Nincs is annál nagyobb élvezet, mint három fiúval főzni!
Ma nincs munkám, így elhatároztam, hogy teljesen övék leszek. Így hát főztünk is, és persze olyat választottam, hogy jó sok dolgot kelljen csinálni. Gondoltam, ezzel elkerülöm azon való vitájukat, hogy ki marad munka nélkül. A két nagyobb csirkét és gombát panírozott, Picike zöldséget párolt, és keverte a salátához az öntetet.
Először előkerült egy kötény...
Azután egy abrosz...
Végül még egy abrosz.
Ezekbe megpróbáltam hermetikusan becsomagolni őket, a lábukra nejlonzsákokat kötöztem, hogy a lehulló morzsa és liszt ne tapadjon a mamuszokra.
Később terítőfóliákat kerestem, és az egész padlózatot bevontam vele. Közben magyaráztam egyfolytában, így mire készen lettek, már tudták, miből állítjuk össze a szószt, a panírt, milyen hőfok kell az olajnak, Bobi pedig úgy bánt a robotgéppel, mint a repülőgép botkormányával szokás. Az ujjaik merevvé váltak a felragadt bundától. Mikor elkészültek, végigtrappolták a lakást, hogy a fürdőben lemosakodjanak, így a kötényekről lepotyogó maradványok nyomvonalat építettek a szőnyegen.
Én csak ezután kezdtem alkotni. Utat vájtam a pulton tornyosuló kész- és félkész termékekben, majd feldobtam pirulni a rizst. Közben kimentem a felmosóért, hogy a padlót rendbe tegyem. A fülemet hirtelen a robotgép zúgása ütötte meg, majd közvetlen utána hatalmas csörömpölés.
- Bobiiii!- ordítottam, és vágtattam vissza a konyhába. A kicsi dermedten ült az ebédlőasztalnál. A földön a lezuhant salátástál, és a még mindig működő gép. A szekrények, padló, fal borítva a mártással.
- Hogy az a... mi történt?
- Én nem voltam.
- Nem? - Nézem, hát rosszul lett lekapcsolva a keverő, és magától elindult. Gyorsan kerestem valamit, amivel a trutyit össze lehet szedni, mikor iszonyatos égett szag ütötte meg az orrom. Basszus, a rizs! Bizony, hogy szénné égett! Kezdhettem elölről. Mire végeztünk, a konyha szánalmas állapotba került, és hát jómagam is. Viszont ők nagyon büszkék magukra, és nem is volt apelláta, mikor csendes pihenőre küldtem őket. Ennyi izgalom után naná, hogy ronggyá fáradtak. Pedig ha tudnák, hogy ez az egész délutáni félrevonulós program legfőképp miattam szükségeltetik.
NEKEM kell kipihennem a közös főzés fáradalmait.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr8738508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elf · http://www.negyven.blogol.hu 2008.10.29. 18:52:47

No meg nyugalom, hogy főzhessél :)

Teknős 2008.10.30. 08:10:06

Köténykék nálunk is vannak, de ilyen előkészületi felfegyverkezést nem csináltam a végeredmény pedig ugyanaz.:))))

De a naqyok már tudnak önállóan főzni ezt-azt, még süteményt is és lassan megtanulják azt is, hogy megéri mindent visszarakni a helyére.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.10.30. 11:36:59

Igen, remélem nálunk is így lesz. Ma a palacsinta van soron.


süti beállítások módosítása