Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

A Játékos

2008.12.22. 07:13 - Doris, a komisz

Címkék: kapcsolat


Ez meg egy régi történet némi tanulsággal fűszerezve arról, milyen apróságok tartanak rejtve, vagy mutatnak meg dolgokat emberekről. Élhetsz valakivel sokáig egy házban, és néhány perc elég, hogy új arca villanjon fel előtted.


Nagy Activity rajongó vagyok szinte a játék megjelenése óta. Szerintem jól is csinálom, nemigen van olyasmi, ami feladná a leckét, ha rajzolni, körülírni, vagy mutogatni kell. Úgy hét éve egyszer egy társasággal voltunk nyaralni mr. Darcy meg én. Vittem akkor is a játékomat, és alig vártam egy kellően unalmas estét, mikor előkaphatom hangos "Játszunk?" felkiáltással. Sikerült meggyőznöm a többieket, hogy ennél jobb mulatság nincs a földön, és némi ismertető után belefogtunk. Ment is a többségnek, csak mr. Darcy bénázott. De annyira bénázott, hogy tiszta égés volt. Azt mondták, rajzolni kell, akkor ő beszélt. Beszélt mutogatás közben is, és persze annyira érthetetlenül csinálta, hogy katasztrofális volt az egész.
Nagyon lehangolt ez. Eldöntöttem, hogy többé nem fogom forszírozni a témát, el kell fogadni, hogy ő egyszerűen béna, no kreatív, és még a játék értelmezése is gondot jelent neki.
Jó sok év eltelt, mikor tavaly télen egy ismerősünknél volt összejövetel. Előkerült az Activity is, ráadásul mr. Darcyval kerültem párba. Nem voltam túl lelkes... sejtettem, mi vár rám. Jó, elkezdődött a játék, és akkor jött a döbbenet, mikor mi kerültünk sorra. Egyszerűen a párom sziporkázott. Kente- vágta a feladványokat, mindent megfejtett, és mindent lerajzolt, mutatott, körülírt. Csak néztem tátott szájjal, merthogy szóhoz sem jutottam. Most akkor mi történt? 7 év alatt, míg a tájára sem ment a játéknak, megtanulta a szabályokat és kifejlődött a tehetsége?
Remek kis este volt. Később itthon rákérdeztem, mi volt ez a változás. Vagy ha így megy neki, akkor mi volt az a régi? Kérlek szépen, csak vigyorgott, és azt mondta:
- Ja az? Ah, emlékszem arra az estére. Akkor egyszerűen nem volt kedvem játszani.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr84836143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása