Melissa Etheridge

Napra pontos

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Nőcis

2008.04.21. 17:19 - Doris, a komisz

Címkék: blog humor napló életem

Nőci önkiszolgálóban tankol:


Odaáll.
Kiszáll.
Rájön, hogy a tanksapka ajtaját nem nyitotta ki, hát előrekopog, és belülről nyit.
Visszakopog.
Lecsavar.

Fegyvert leemeli, beilleszti a tankba, nagy levegőt vesz, és meghúzza a ravaszt. Benzin és autó egyszerre indul el...autó tolatva, csendesen, szelíden....

Nőci kikapja a pisztolyt, fut az autó után, közben kiabál:
- B., húzd be a kéziféket!
Gyerek nem húzza be, nőci nem meri visszatenni a pisztolyt, mert- ugye- tök égés lenne, ha 10 forinttal zárna a kút. Ehelyett húzza maga után a töltőcsövet, kinyitja az ajtót, behúzza a kéziféket.
Közben lerántja a kútról a gázolaj csövét is, mely szomorúan csapódik a betonba.
Nőci odatipeg, felteszi, közben a két csövet összebogozza...kibogozza, megpróbál visszajutni a kocsihoz, de az már túl messze van.
Teljes súlyával nekifeszül a csőnek...kijössz, b'meg, ha megpusztulok, akkor is....közben kétszer becsapódik a kútba, mert a rohadt cső persze folyton visszaszívódik.

Nagy nehezen mégis elrángatja az autóig, behelyezi, majd kéjesen engedni kezdi a benzint.
Körbenéz.
Mit lát?
Az ablakban a shop- os csávó, a másik soron egy trottyant ladára való pasi, és mind- mind röhögnek kajánul.
Hogy az anyátokba bele az egész kutas, pisztolyos hímsoviniszta világot!
De milyen röhejes...és már vihog a nőci is velük, mert ez aztán tényleg olyan igazi szőkés abszurdum. Csak éppen barnán.

Magvas konklúzió:
Ha valamely mókaportálon egy tűsarkas, piros kabátkás nőci próbál kék autóba élelmet juttatni, akkor figyeljél erősen a videjóra drága barátom, mer' az a Doris lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr67435683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Daniella · http://bakkaespepe.blogspot.com 2008.04.21. 19:51:15

Ezen a tankolás dolgon én sem tudok túljutni. Szerintem amikor a technika órán a lányok és fiúk szét voltak osztva és a lányok lombfűrésszel fűszertartót csináltak, addig a fiúk Janó bá'-val a tankolást gyakorolták...

2008.04.21. 20:30:20

Baszkikám, azt az egyet mogyorózd már el nekem, hogy mi a fenének kell a kézifék? Csak nemtán üresbe szoktad tenni tankoláskor? Kettős hiba. Hanyasban szoktál beállni a tankoldába? Nem egyesben? Ha igen, akkor minek nyúlsz a sebváltóhoz? De ha kettesben, az mé nem jó úgy?
Kérdések, kérdések.
De azért azok a genyóládák, akik ott röhögtek, azok se semmik, csesszék meg. Pillanatok alatt megfoghatták volna a kocsit. Ej, ej, hapikáim, nagyon bunkók voltatok megint.

Elf 2008.04.21. 21:42:56

Jááááááájjjjjj, ez nagyon jó volt így nap végére, köszönöm :)

Enable · http://myenable.freeblog.hu/ 2008.04.21. 22:02:50

Na ezt a tankolást megkeresem a neten... :-P

Angel · http://thefallenangelofthedeepness.blog.hu 2008.04.21. 23:24:38

Hát Nálatok aztán tényleg mindig történik vmi! =)

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.04.22. 05:49:27

Daniella: Na de meg eleve DIREKT olyanra gyártották, hogy szétszakadjál, mire egyáltalán kirángatod a helyéről!!! A porszívót persze meg tudják csinálni könnyített ki- és becsévélővel!

kelgyo: Az a legdurvább, hogy még a garázsban is kézifékezek. Mindenütt. De tegnap...mentségemre szolgáljon, hogy a kórházból jöttünk épp, szétszórt voltam, stb...lehet mentséget keresni, de mindegy. Így jött össze.
A segítségről meg annyit, hogy volt már olyan, hogy a városban cseréltem kereket, és azt is végignézték- akkor kaptam segítséget, mikor az utolsó csavarokat kellett meghúzni.

Elf: használd egészséggel. :-)

Enable: Szólj, ha megvan! Ha van egy csöpp humorérzéke a csávónak, kiteszi a biztonsági kamera felvételét. Premierben vette az egészet.

Angel: Hát tényleg mindig. Már nekem is feltűnt. :-)

2008.04.22. 08:45:48

Doris: kezdőként én is sokat használtam a kéziféket, de hamar rájöttem, hogy - főleg nyitott helyen parkolva - télen befagyhat a sodrony, és bizony, ha csak egyik oldalon, akkor nem vesszük észre, és leégethetjük a fékeket. Az egyes. Az jó. Megtart, és garantáltan nem ragad be.

Doris · http://doris.blog.hu 2008.04.22. 10:25:38

kelgyo: Köcce :-) Szóval egyes. Egyszer így gázoltam el mr. Darcyt. Szerelte a trabantunkat, azt mondta indítsd be a motort, hadd nézzem, jó- e. Indítottam, aztán felengedtem a kuplungot, de sajna egyesben volt a kocsi. Jááááj....nem ragadt be.

2008.04.22. 11:29:39

Édes. :-)) Szereléskor, főleg, ha az ember fia alá is fexik, vagy elé/mögé áll, kötelező a kézifék, még sebességbe rakva is. Kereketcserélni sem nagyon tudsz, ha a nem meghajtott kereket akarod csavarozni emelt állapotban. Ejnye-bejnye. :-)))))))))))))) Persze ezt Mr. Dracynak kellett volna tudni, nem neked, aki "csak" segíteni akart.

movhu 2008.04.22. 16:36:11

Ez a történet mindent visz :)
Nem vonok le nagy tanulságokat, de csak remélni tudom, hogy azonnal kivették a szükségszerűen elkészült videoanyagot, és hamarosan itt kering a neten. Nem vagyok kárörvendő, de kár volna megismételni, ha van belőle eredeti. Már a gondolattól is jót szórakoztam...
Aztán megpróbálok itt is nem belegondolni abba, mint minden ilyen videónál, hogy mit érez a főszereplő :D

cesztina68 · http://cesztina68.blogol.hu 2008.04.22. 18:33:37

Nagyon jó kis sztori így estefele....köszke

csicseriborsó 2008.04.22. 20:51:20

ez qrvajo...annyira láttam magam előtt a jelenetet Doris...most is röhögök...csak mert én is szoktam burlesk-et produkálni :)

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.04.22. 20:57:19

Hát kedves Doris, mint ahogy már mondtam, felüdülni járok hozzád, akár egy kávézóban, már a barátnőim is ismernek. De az a mai történeted ez csúcs. Ha meglesz netten, feltétlen tedd ki. Tudod mi a legjobb az egészben? Az az egészséges humorérzéked. Mi szoktuk azt mondani... a székely még a bajából is viccet farag. Nem vagy te netán földi?


süti beállítások módosítása