Melissa Etheridge

Napra pontos

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Mélységek

2009.03.08. 06:45 - Doris, a komisz

Címkék: kapcsolat

Nagyon régen olvastam Esterházy Pétertől, hogy "akik nekünk adták teljes bizalmukat, azt hiszik, ezzel jogot formálnak a miénkre. Ez tévedés: ajándékokkal nem szerez jogot az ember". Ez jutott eszembe, mikor végre megbeszéltük, hogy egy önző állat vagyok. Eltiprok másokat, vagy éppen figyelmen kívül hagyom őket, mert mondjuk egyes szám első személyben fogalmazok bizonyos helyzetekben. Azt mondom, ha érdekel benneteket ez a kirándulás, akkor érdeklődjetek nálam. Nem nálunk, vagy nála, hanem nálam. Pedig állítólag köztünk azért más a nexus... Mert mi már sírtunk együtt. Gondolkodom: Nem, én nem emlékszem, hogy sírtam volna, vagy ha igen, akkor sírás lett volna az másképp is, szóval biztos nem volt akkora jelentősége, csak egyszerűen sírnom kellett. De persze ezt te nem tudhatod, hogy nálam a sírás nem a bizalom mélységét jellemzi. Ha te sírtál, az meg a te mélységed, és örülök, ha jólesett megnyílni, ez nem nekem volt ajándék, hanem neked. Nem én kértem a bizalmat, hanem te fektetted belém, mert szükséged volt valakire, aki meghallgat. Nahát. Ráadásul most is itt vagyok, a fodrász már nem fog elvállalni, annyit kések. Eljöttem, mert segítséget kértél, mellékesen pedig közlöd, hogy érzéketlen vagyok, és eltiprok másokat, mert nem figyelek a személyes névmásokra.
Tehát akkor sikerült ezt megbeszélni, illetve az van, ami mindig is: Te elmondtad, amit akartál, én meg megtartottam magamnak, amit gondolok. Azt például, hogy eleve én szóltam, hogy van ez a munka. Nem is lenne ez neked, ha én hallgatok önös érdekből, ha nem látok mást, csak egyes szám első személyt, akkor bizony neked ez nem lenne. De mindegy ez is, nem mondom, mert nem akarok végeláthatatlan vitába keveredni, vár a fodrász, és dolgozni is mennem kell, örülök, hogy megkönnyebbültél most, hogy iderendeltél, és lebunkóztál teljesen baráti alapon (jó, nem pont így, de ez a lényege).
Ez bizonyosan el fogja mélyíteni a kapcsolatunkat.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr91988640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

banyuc2 2009.03.09. 08:03:45

Legalább tudod, hogy mi volt a baja, innentől már felejtős, tojd le ...

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2009.03.10. 06:38:21

@banyuc2: Nem érdekes a dolog. Mint kiderült, előtte mindezt kifejtette a főnökömnek is. És mint kiderült, ő abszolut magára vállalta a felelősséget ezért. Azt mondta, félreértés volt a munkaformákat illetően, ő az oka, hogy így alakult. Tehát a dolog hasznot is hozott egy másik embert illetően. Róla derült ki fontos információ számomra. Teljesen jó ez így. Mindenkiről megtudtam valamit.


süti beállítások módosítása