Melissa Etheridge

Napra pontos

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Diszkrimináció

2008.04.30. 08:12 - Doris, a komisz

Címkék: humor életem öltözködés


Ezúton szeretnék a Nemzetközi Emberjogi Bírósághoz keresetet benyújtani a Tesco üzletlánc ellen a nők felé irányuló diszkriminatív magatartása miatt.


Kifogásom tárgya, hogy üzleteinek tisztántartására hivatkozva épületeit veszélyessé teszi, amennyiben a bejáratokat kikerülhetetlen lyukacsos gumiszőnyegekkel látja el, valamint padlózatát oly mértékben csúszós járólapokkal fedeti le, hogy azokon kizárólag gumitalpú, Wink márkájú edzőcipőkben lehetséges a közlekedés.

Ezen magatartásával figyelmen kívül hagyja azokat a nőket, akik igyekeznek megjelenésükre figyelve élni az életüket. Nevetségessé teszi őket a gumiszőnyegbe beágyazódó cipősarokkal, ráadásul ezt ipari kamerával rögzíti is, mely az emberi jogok súlyos megsértése.
Nem kevésbé hozza őket kellemetlen helyzetbe azután sem, miután négykézláb bejutva az épületbe a sorok között igyekeznek a dolgukat intézni, hisz a bevásárlókocsit nem merik ők elengedni, mert a csúszós padlón bármely pillanatban életveszélyes sérüléseket szenvedhetnek.

Ezzel mozgásterük erősen korlátozva van.

Tehát keresetemmel egyidőben kártérítési igényt nyújtok be a kecskeméti Tesco áruház ellen 3 000 000 Ft nagyságban. Az összeg az alábbi tételekből áll össze:

- 250 Ft cipőjavítási költség,
- 2 799 750 Ft erkölcsi kompenzálás az engem ért kellemetlenségek, úgymint nevetségessé válás nyilvánosan, sajnálkozó pillantások stb. miatt,
-  200 000 Ft fellépési díj, amennyiben a vásárlóközönség 3 egész percig remekül szórakozott ezen a napon.

Azt gondolom, igényem méltányos, mert a diszkrimináció ez esetben már halmozottan áll fenn, hisz az üzlet önkiszolgálós benzinkútjánál tapasztalható patriarchális magatartásformától és az ebből adódó kellemetlenségeimtől jelen esetben eltekintek.

Kérem, hogy az ügyet kellő komolysággal kezeljék, és peren kívüli megegyezés lehetőségével jogi képviselőmet, Mark Darcyt (emberjogi ügyvéd) keressék.
Ellenkező esetben találkozunk a bíróságon.
Grrrr!

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr16448124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stali 2008.04.30. 10:44:53

Leányom, elismerve a kártérítésre való jogosultságodat eltekintek az indokló rész alapos kifejtésétől.
Megállni azonban nem tudom, hogy ne röhögjek jót, részint a leírás életszerűsége, részint vizuális fantáziám fejlettsége okán.
Ja, egyébként a nevezett sportcipő márka reklámjáért is jogosan folyamodnál javadalmazásért. Kár, hogy erre nincs lehetőséged, meg amilyen hülyék (?) és tisztességtelenek, az ingyenreklámot meg sem köszönnék!

2008.04.30. 11:19:01

Ehhh, Dorius Nem értesz Te ehhez. Hát van szíved perelni a szerencsétleneket? Annyi kártérítést kifizetnek nélküled is. Kell még ezzel is tetézni a bajt? Bezzeg akkor meg mégy vásárolni, amikor egy kis kedvezménnyel kecsegtetnek, igaz, sokszor úgy imitálják az árengedményt, hogy a megszokott ár fölé odaírnak egy magasabb árat, hadd higgyed, hogy milyen rendesek, de ezt is igazán megbocsáthatnád nekik. A körömcipőd félméteres sarkát meg tessék letörni, és mindjárt más, és különben is nepanaszkoggyámán, vazze. Azt a kis élvezetet is sajnálod a főnökségtől,hogy egy kis csúszkálásod nyomán megláthassák a neccharisnyádat? Olyan jól festetek amikor seggreestek. Meg különben is, nem nagyestélyiben kell vásárolni menni. Tessen megvenni azt a spéci csukát, és abban vásárolni.
Eeeeennnnyemán. Hát milyen nőci vagy Te?
Na. Értesz mosmán?

2008.04.30. 11:49:41

Stali: könnyű ám kikacagni a csajszikat, közben meg dolgozik a - sokszor piszkos ;-))))))))))) - vizuális gantáziánk. Igaz-e? :-))

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.04.30. 13:46:27

Hol kell aláírni? Mert ha támogatás kell akár ki is utazhatok.
kelgyonak pedig- ha mindenki csukába járna bevásárolni, nem gondolod, hogy titeket férfiakat fosztanánk meg az ingyenes nyálcsorgatástól amit feleségeitek mögé bújva műveltek.
ezt a kis élvezetet is elvenni?

Elf 2008.04.30. 13:48:40

Ez csúcs. Köszi az isteni 5 percért. Én amúgy edzőcipőben járok vásárolni, nincs kocsim, haza sem tudnám vonszolni azt a sok szart :D :D :D

Doris 2008.04.30. 14:20:53

De ugye, hogy igazam van??? Vannak helyzetek, ahol EGYÁLTALÁN nem gondolnak arra, hogy a nők boldogulnak- e az ő adottságaikkal. Külön psstot lehetne írni a "szarházi pénztárosról", aki DIREKT ledobja a pénzt a sík felületre, hoy aztán a műkörmöddel véletlen se bírd felszedni. Pedig tartod a kezed neki. A kihúzhatatlan benzincsőről. A letekerhetetlen autókerékcsavarról. A tükörmentes ruhaakció-standokról...blablabla

stali 2008.04.30. 14:27:27

Jesszum. Identitászavarom lesz. Lehet, hogy mégsem vagyok nő??? Sose volt, s talán nem is lesz pl. műkörmöm, ritkán forgolódom tükör előtt (meg szoktam kérni valakit, hogy legyen a tükröm), az autómat meg a lányom vezeti, mert neki van jogsija. Nekem meg autóm, mert a Párom után ez megmaradt. Élete első saját autója, amit még át sem vett, amikor megkapta a behívóját az egészségügytől. De óva intett a jogosítványtól, mire realitása lett volna a hozzá tartozó autó beszerzésének.

2008.04.30. 15:54:04

Stali: őszintén szólva én sem tudtam, "milyen színekben" indulsz, most már tudom, hogy egy egészséges felfogású nő lehetsz, akinek van jó humorérzéke. :-)))))))))))) Nem attó nő valaki, hogy mivel tupírozza fel magát, meg naponta hányezerszer áll a tükör elé.

Doris 2008.04.30. 17:37:10

kelgyo: Tényleg nem. Viszont ha valaki szereti az ilyesgféle dolgokat, attól sem kevesebb. Én szeretem a magas sarkút, és szeretem a hosszú körmöt, és a passzos nadrágot, és a sminket. Nem gonolom, hogy ettől több, vagy kevesebb az, aki nem. Ja, a tükör előtt nem ezerszer forgolódom, de nevetségesnek tartom, ha egy ilyen üzletben a bejárat elé kihajigálják az akciós cuccokat, és az ablakban kell megnézni, hogy nagyjából hogyan állna. Tegnap vettem egy gyönyörű nyári kalapot (így, akcióban), és 10 prcet futkostam, hogy felpróbáljam, mert nyilván nem adok pénzt olyasmiért, ami szarul néz ki.
Nagyon trendi és klassz lenézni az ilyen nőket, tudom- itt is olvasok ilyen írásokat, amikor a megjelenés alapján ítélkeznek emberek. Én felvállalom, hogy ilyen vagyok. Azt is, hogy műkörmös (mármint munkailag)....egy műkörmös tűsarkas hahaha. Szőke nem vagyok- de éppenséggel voltam.
Az ész mennyisége és a tűsarok nagysága nem (feltétlen) fordítottan arányos. Épp ezért én már nem ítélkezem ilyen szempontok alapján.

Doris 2008.04.30. 17:52:06

Ja, és vannak naaagy fülbevalóim és csipkés alsóim is. Titta gáz ez a nő... :-)

Enable · http://myenable.freeblog.hu/ 2008.04.30. 17:58:23

ááááááááááá...
Ez hatalmas volt... :D

Elf 2008.04.30. 20:24:00

Sokzsebes nadrágban szeretek járni, edzőcipőszerűségben, de csinos, szexiesebb felsőben. imádom a vörös vagy fekete baromihosszú körmöket. Nem festem magam, de tele vagyok ékszerrel. Akkor most nő vagyok, avgy nem vagyok nő? :P :D

stali 2008.04.30. 21:09:22

Kényelmi okokból (meg egyéniségileg) rendszerint sportosan járok, ám kánikula alkalmából indiai lenge, magassarkú szandál, és észreveszem, hogy észrevesznek. Bevallom, igen jól tud esni. Kosztümöm is van. Festéket nem használok (allergén reakcióim miatt), hangosan nevetek, barátaim számára fiúsítva vagyok, a Párom számára meg kölcsönösen nemes egyszerűséggel MINDEN voltunk. Na, az a magánélet, ami úgy tartozott kettőnkre, hogy akinek szüksége volt rá, a melegében feltöltődhetett. És, bármily furcsa, láttam már nagyon is okos nőket, hangsúlyozottan nőket, de láttam butákat is - ugyanez férfi előadásban is előfordul. Az arányok kicsit mások. Eszem ágában sincs senki elitélni, amiért tud nőies lenni, ha szépen hordja, öröm látni.

2008.04.30. 21:46:34

Stali: ismerősek a magadról leírtak. Egészen mellettem sokban hasonló nő él. :-)))))))))))))))) Ő is sportosan szeret lenni, baromi jól áll rajta az indiai, ő sem halkabb az átlagnál, és állítólag őt is fiúsították (ezt én nem veszem észre rajta ;-)))))))))) ). Vazze, Asszony, csak nem Te blogolsz itt álnéven? :-)))))))))))))) Hehe.... :-O

stali 2008.04.30. 22:09:04

kelgyonak! Tudnék róla, ha a tartozékod volnék. Nem, én egy nagyanyó vagyok, nem is kicsi unokákkal, a freeblog világából járok ide és határozottan szeretek itt olvasgatni. Téged is, miként kommentelőt.
Ha akarsz, megnézhetsz, szerintem megtalálsz.

2008.05.01. 00:35:26

Stali: kösözönöm, megpróbállak megkeresni, de úgy látom, tű a szénakazalban... :-(( Mellesleg unokák nálunk is vannak, egyik nem is kicsi. ;-)))))))))))))) Nagyanyó. :-)))))))))))))))))

2008.05.01. 12:11:11

Köszönöm, nem állom meg, hogy meg ne keressem. :-))))))))))))))))))

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.05.01. 18:15:59

Na és én még szőke is vagyok, és akkor mi?
született szőkeeeeeeeeee

Angel · http://thefallenangelofthedeepness.blog.hu 2008.05.05. 18:55:21

Elárulom Neked, hogy nem csak a Tescoban csúszik a padló... én rendszeresen az egyetemen akarom nyakamat törni magassarkúban.

Doris 2008.05.05. 20:48:35

Ááááá!!! Alakul már! Szóval van itt még más tűsarkas is :-)

Angel · http://thefallenangelofthedeepness.blog.hu 2008.05.05. 22:22:32

Úgyúgy! Vmivel ellensúlyozni kell a törpenövést! =D De amúgy meg szebb tartást ad egy magassarkú, és nőiesebb is!
Mondjuk az már kevésbé mikor éppen brídzsítesen megbotlom benne! =D


süti beállítások módosítása