Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Puki

2008.05.22. 06:36 - Doris, a komisz

Címkék: blog humor fing

Jól van.
A szomszéd is szokott pukizni... hahaha...
Hallottam, mert nyitva hagyta a fürdőszoba ablakát :-)
...
Már sokkal jobban érzem magam, mert mostmár ismerem a gyenge pontját.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr80481643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.05.22. 06:53:17

az miért gyenge pont?mindenki szokott pukizni..te is..sajnos az enyém a fürdőszobám mögött tanyázik,dolgozik egész nap..munkások..üzlet.vásárlók..belváros..és hallják'hogy hasnyálmirígy-gyulladásom van..dühös vagyok rájuk..átkozom őket nagyon..lehetne írni belőle egy posztot..miért szégyelljük a szelet?amikor természetes..már megint a zsidó-kersztény kúltúrkör..a tabuk..hogy szégyen ami a testtel kapcsolatban van..szégyellhetné magát az egyház..hogy belénkverte 2000 év alatt a büntudatot..hogy minden tabu..rossz..bün...ami jólesik..ami emberi természetünkből,testünkből fakad..

2008.05.22. 08:20:23

Ruszkibaka: folytatva a gondolatmenetedet, ebből következik aztán, hogy utálunk mindent, ami hasonlít saját undormányainkra, hogy más példát ne mondjak, a görényt és a csigákat, meg mndenféle gerinctelen csúszómászót....
Ismereteim szerint pl. a kínaiak illetlenségnek veszik, ha nem egy jóízű böfögéssel állsz fel az asztaltól, mert az náluk azt jelenti, pocsék volt a kaja....

stali 2008.05.22. 08:25:39

Még szerencse, hogy manapság a kultúrkörök találkozása lehetséges. kelgyo, a kínai horoszkópom szerint disznó vagyok. Szerintem meg disznó szerencsém, hogy tényleg szeretek elégedett lenni, elvagyok a pocsolyámban, és derűsen nézem ezt a pocsék világot.

2008.05.22. 09:29:14

Stali: ez jó! Bár úgy rémlik, "disznóságodat" említetted, és én is, hogy a nejem is az (én meg majom :-O ) ... Mellesleg zsigerből szimpatizálok a disznókkal, ma már az okát is tudom, sőt azt kell mondanom, hogy pont a "disznó vonások" kendőzetlen kimutatása mondatja velem, hogy a disznó amellett, hogy intelligens állat, őszinte is, és azon kevés állatok egyike, amelyik szerv szinten kompatibilis velünk (lásd: szívsebészek disznóbillentyűt építenek be, ha élő protkó kell).

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.05.22. 10:01:12

stali- végre egy öszinte ember

Elf 2008.05.22. 10:32:05

A gázok termelődése az emésztés része. Máshogy nem megy. Márpedig egy zárt csőrendszerből a termelődött gáznak távoznia kell, az egyik végén. Napi 10-15 puki az átlag a tudósok szerint :P
Átlagosak vagytok? :D :D :D

Impression 2008.05.22. 10:57:40

Doris... Olvaslak, és majd írok is mailt. Csak most történt valami... kis türelmet kérek.

Doris 2008.05.22. 11:25:21

Ruszkibaka, kelgyo: Én azért nem örülnék, ha valaki böfögne az asztalnál :-) Kultúrköröm beidegződése.
Kelgyo: És mi van, ha valaki bírja az ilyen állatokat. én pölö rajongok a kígyókért, a legszebb állatoknak a békákat és a gyíkokat tartom...(kivétel a rózsás gödény, mert valójában az a legszebb), na és néztél már meg közelről egy rovart? Csodaszépek.

stali: A disznó tiszta állat egyébiránt. Egy helyre ürít, és csak akkor mocskos, ha nem tartják rendben a helyét. Mert ugye takarítani nem tud. A pocsolya hűsölés miatt van. Mi strandra járunk.

gilyankata: Tényleg végre .-)
Nincs itt olyan másik úgyse :-)

Elf: Köszönjük a kimerítő tudományos meghatározást. Kérlek Elf, fajtánként is elemezd. Pölö mire utal a harsány ropogós, vagy a sunyi bűzbombás, vagy az, ami azt mondja: phőőőő?

Impression. Gondoltam, hogy ilyesmi van, mivel nálad is nagy a csönd. Remélem, mihamarabb megoldódnak a dolgaid.

Elf 2008.05.22. 12:04:31

A fajtákat nem tanultuk a suliban, de a megemésztett kaja összetevőitől is függ a pukik "illata" illetve a termelődött epe mennyisége is befolyásolja. Aki vega, a rostok miatt máshogy emészt, mint a mindenevő. Szal sokmindentől függ. :D :D :D
Amúgy szerintem mint mindent, ezt is lehet kulturáltan elintézni, intelligencia kérdése. Nem hiszem, hogy létezik a világon olyan ember, aki ne tette volna még sose. Feltalálták már az illemhelyet és el is lehet vonulni. :D

Andi 2008.05.22. 12:47:21

En, mint friss kapcsolatban elo, azert egyelore nem engedem el magam. Irtam is errol egy levelet kedvenc baratnomnek, amit, ha nem banjatok, bemasolok:

Figyelj, egy nagyon fontos dologrol szeretnek veled beszelni.
Raterek a lenyegre: hogy allsz az embered elotti szaras/fingas temajaval?

En mar haromszor is rettenetes kellemetlen helyetbe kerultem. Mikor otthon van A., felve merek elvonulni, hogy konnyitsek magamon, felve a tavozo gazok altal torteno hanghatasok A. altali eszlelesetol, magyarul attol, hogy meghallja, ha fingok. Ha felre is vonulok, tobbnyire konszolidaltan probalom intezni dolgomat, de altalaban ekkor nem jarok sikerrel - a salakanyag (a gazokkal egyutt) szervezetemben marad. Ilyenkor mindig azzal biztatom maga, hogy sebaj, masnap a munkahely tiszta es igen-igen elkulonitett, diszkret wc-jeben johet a varva-vart megkonnyebbules - igen am, de a gaz nem olyan valami, amit figyelmen kivul lehet hagyni, az bizony at nem nagyon alakul, hanem csak csavarog-tekereg a belekben, neha "belso fing" formajaban hangot adva jelenletenek. Ez meg a jobbik eset, de immar harmadszor fordult elo, hogy abbeli igyekezetemnek, hogy hangtalanul engedjem szabadjara a testemet kinzo anyagokat, hatulutoje tamad es az ejszaka kellos kozepen arra ebredek, hogy szervezetem rejtekebol hatalmas robajjal szakad ki a bennragadt szel. Az audio-hatasok dolby-surround minosegben eszlelhetok, igy akar legmelyebb almombol is felkelthetnek. Ilyenkor termeszetesen meghitt hortyogassal probalom leplezni magam, konkretan ugy teszek, mintha aludnek, de valojaban a leizzadok-elasapadok a tortenestol es azon gondolkodom, vajon meghallotta-e mellettem fekvo partnerem, vagy sem?

:)))
Bocs, ha valakinek a lelkebe GAZOLTAM!

2008.05.22. 13:10:20

Doris: már valahol leírtam, hogy nincs állat, amit ne találnék érdekesnek. Igen, ahogy mondod, mindegyiknek megvan a maga szépsége. A kelgyók ( :-O ), békák nekem is a kedvenceim, az ízeltlábúak meg a maguk nemében zseniális találmányai a természetnek, épp a minap volt egy film a csótányokról, valamikor azt hitték, könnyű lesz őket robotal modellezni, de hamar kiderült, hogy nincs az a szuperszámítógép, ami felérne a képességeivel.

2008.05.22. 13:14:51

Andi: remek a leírásod, ehhez csak egy mondókát fúznék hozzá:

"Bölcs Salamon mondá vala,
hangos púnak nincsen szaga,
ám amelyik hangnélküli,
annak szaga rendkívüli."

Vagy a refrén ásként:

"Ám amelyik sunyi lapos,
annak szaga irtózatos."

Kérem szépen: igenis lehet humorral beszélni arról, amit némelyek tabutémának tekintenek - igazából nem értem, milyen meggondolásból, hisz természetünk részéről van szó.

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.05.22. 13:20:04

ez borzasztóan tetszett andi.te leszbi vagy,hogy barátnőt írtál..nálam is így volt amikor a rendőr volt az élettársam.ő csinálta előttem.én meg kiküldtem őt a kertbe,vagy bélcsavarodást kaptam.nálam pont a wc-ben nem lehet elvégezni a dolgomat. mert az ablaka alatt van a szomszédom.az alkalmazottai ,és a vevői.reggeltől estig.olyankor meg kell nyitnom a zuhanyzóban a vízcsapot.és egy nagy sárga lavórba dübörögtetni a vizet,ami elnyomja a zajt.akkor meg azon röhögnek,mert tudják,hogy azért ömlik a víz nálam..nambeszélve a vízszámláról..tudnék történeteket mesélni..plána aki hasnyálmirigyes..állandóan pukizna..

2008.05.22. 13:24:20

Hehe :-))))))))) Látom, nem lehet nem továbbragozni a kérdést. :-D
Már csak egy jó kis medence kéne, és egy jó babgulyás után előállítanánk itten a biojacuzzit.....

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.05.22. 13:27:48

és még akkor nem beszéltünk arról akinek ez a perverzitása.hogy belepukiznak a szájába..vagy bele is csinálnak..láttam olyan fotókat a neten..borzalom..egy babgulyás jó lenne..hát még egy jakuzzi.nem voltam fürdőben 10 éve..szégyenlem a kövérségem...

2008.05.22. 13:30:28

Hú, az már több mint perverz.... :-(((((((((( És nem durran szét tőle?

Doris 2008.05.22. 13:30:56

Andi: Volt ilyen nekem is- alig egy éve. Ciki, a francba. El is döntöttem, hogy nem válok!!! Inkább a puki, mint új kapcsolat. :-)
Úúú, hát ez nagyon cinikus volt- remélem, érti mindenki a viccet.
A lényeg, hogy átérzem a gondjaidat. Feszítőek lehetnek.
De idővel megoldódik ám...én nem is emlékszem, mikor kezdtünk el mr. Darcyval fingolimpiát rendezni. Azóta beszálltak a fiúk és a barátaink is. Szeles hétvégéink vannak.

2008.05.22. 13:33:05

Doris: akkor ne csodálkozz, hogy helyenként repednek a falak.... Vigyázat! Nyílt láng használata tilos! :-))))))))))))))))))))))

2008.05.22. 13:33:49

És ..... :-)))))))))))))) érdemes figyelni a belső hangokra..... :-)))))))))))))))))))

2008.05.22. 13:36:03

Gyerekek! Ha ide valaki ismeretlenül benéz, seggel megy ki, és azt mondja nem vagyunk normálisak. (Tényleg nem :-)))))))))) )
De néha olyan jó hülyének lenni. ... Ti hogy érzitek? :-O

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.05.22. 13:55:40

most voltam 440ft-ért a saját wcmbe.a munkásfiúk az ablak alatt szokás szerint.én meg kidürörögtettem 1 köbméter vizet a lavórba..hogy kéne behajtani a szomszédomon?

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.05.22. 14:04:34

ha tudnád,hogy mennyibe kerül ez nekem.többször naponta..az a rengeteg kipocsékolt víz..csoda,hogy még nem tüntet a greenpeace a házam előtt..elnyomni csak a kellemetlen zajokat kell.a belsőhangot nem.egyébiránt wc előtt a szobában a fotelban ülve diszkréten kieregetem.hogy ne maradjon sok hang' a tett színhelyén..borzasztó..ha tudnád mennyit szenvedek emiatt...

stali 2008.05.22. 14:10:08

most térünk át biogáz meghatásra? Ne csináljátok ezt velem, munkaidőben vagyok!!!
Ja, a "liftezik a levegő" sem rossz, hol itt, hol ott törve utat.
Szagilag meg az sem megoldás, ha kizárólag rózsát és ibolyát eszünk, feldolgozva más az illatarány.
kelgyo, szivesen elmondanék egy tüneményes viccet, de hosszú lenne, tehát NEM.
Imádok erre járni, pláne, amíg szag és hang nélkül szórakozom!

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.05.22. 14:18:02

stali.a szagokkal nincs gond.tudok parfüm illatú 249ft-os akciós spray-t a 100-as boltban..rengeteg mennyei illat..van egy csomó nekem..erről mondjuk a szomszédomat,a munkásokat,és a vevőket kéne megszavaztatni,hogy melyiket használjam legközelebb..az árát,akár a vízét meg bedughatnák a szúnyogháló alatt a résen..és akkor még a sok potyazene hallgatásról nem is beszéltem,hogy még szórakoztatom őket ingyen..

stali 2008.05.22. 14:49:37

Attila, van egy pici baj. Allergiás vagyok az összes fújnivalóra, az illatosítók illatanyagától meg hányhatnékom van. Az se jobb. De ami természetes, aligha lehet taszító, bár láttam már egy-két dolgot, amit elkövetője természetesnek ítélt, s nekem mégsem volt az. Hja, az ízlések, nem is beszélve a pofonokról.
Arról már kár is említést tenni, ahogyan a Nina Ricci rajtam elváltozni képes.

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.05.22. 14:53:37

és még a nevemet is tudod..nem rossz,ha akad egy-két jó illat a házban..

Doris 2008.05.22. 15:08:04

stali. Egy disznón Nina Ricci?
Egy illatot döntően meghatároz a saját szaganyagunk. Ezért lehet, hogy egy parfüm mindenkin kicsit más. Namost ezt már reggel fennen hirdetted, hogy disznó vagy. Mégis mit vártál?

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.05.22. 15:23:42

ha küld valaki nina ricci-t bevállalom.kívül-belül hasonlítok a disznókra..aztán megszagolhatjátok,hogy áll nekem az illat..

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.05.22. 15:37:02

Andi-tetszett a hosszas fejtegetésed, ha így folytatod még le is doktorálsz.
Különben mondjam el nektek, az én Keresztanyám aki egyébbként úriasszony volt (viccen kivül) mindig azt mondogatta. Az emberek hülyék, mert ha tüsszentek egyből azt mondják egészségemre, de bezzeg ha fingok egy jó nagyot akkor mindenki megbotránkozik.
De azért valjuk be, milyen lenne, ha mindenki ahol éri?.... kell egy kis szorítás néha.

morgó medve · http://medveocs.freeblog.hu 2008.05.22. 15:39:12

Kedves Doris, másodszor téma itt a puki - egy egész poszt erejéig. Ennyire nincs témád? Vagy csak kíváncsi vagy, hogy minden feldobott csontot elkapnak-e a kommentelők? Mielőtt azt mondanátok, hogy előttetek nincs tabu téma, szeretném jelezni, hogy ez azért ízlés dolga: csevegni az emberi test végtermékeiről. Ha ez senkit nem zavar, javaslom ezen az alapon, azt is meg lehet beszélni, hogy kinek milyen állagú, színű volt a mai kaki "termése". Nézettséged ruszkibakáéval fog vetekedni.

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.05.22. 15:47:19

azért kedves morgó medve.nem hinném,hogy azért jár olyan sok ember hozzám,mert szar amit írok..hanem sok a meleg ember..és nagy meleg oldalakon vannak linkjeim..megbeszélhetjük a kakik színét,állagát is.mindenki arról ír,amiről akar..és nem baj,hogy doris erről írt ma..miért tabu ez a természetes dolog?írjál arról,hogy a medvék milyet szarnak..leszopják-e egymást a hideg téli éjjszakákon a nagy orosz télen az erdőben...és szoktak-e kúrválkodni,buziskodni a nagy medvefiúk..és nem harapnak-e közben?.

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.05.22. 15:50:40

ráadásul a blogod meg eltünt.ahogy rákattintottam..csak nem kevés volt az olvasó?medvebocs?

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.05.22. 16:05:41

ruszkibaka ez azért van, mert medve nagy hirtelen elvétett egy betüt. olvasd el te is majd rájösz

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.05.22. 16:17:17

láttam kata.megnéztem.havonta egyszer ír..azért irígy..a statisztikára..majd ha naponta hajnalban felkel..és körmöl mindennap..és olyanról ír..ami másokat is érdekel..akkor szövegelhet nekem..és dorisnak..a medvebocs..

Andi 2008.05.22. 16:29:53

Ruszkibaba, dehogy vagyok leszbi (bar semmi bajom nincs veluk). A legjobb baratnomnek panaszoltam el gondjaimat a bemasolt levelen arrol, milyen nehez is egy uj kapcsolatban "kibontakozni".

2008.05.22. 18:56:24

Stali vicccem nekem is van, de az a társalgás halála....
Na, azért hátrább az agarakkal, még megérhetjük, hogy lesz szagos internet.......

stali 2008.05.22. 19:51:13

Kicsinyeim. Rajtam a röhögés. Doris!!! Rajtam Pinariccsi lesz belőle!!!! Morgómedve, téged igazán kedvellek, mi a frász bajod van ezzel hogy épp a bélgázok és azok képződése, majd esetenként kellemetlen távozása adja a témát?!?

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.05.22. 21:13:59

morgó medve: Üdv, Medve! Örülök, hogy olvasol, és annak is, hogy kommenteltél nálam, még ha kritikusan is.
Való igaz. Közel 300 bejegyzésemből immár másodjára került szóba a puki. Beszélhetnénk még arról a kb. 15 bejegyzésről, ami a szexualitásról szól (és amilyen szerintem a holnapi is lesz), a legalább 30 "nőcis" posztomról, az unalmas gyerekszájakról, a szomszéd kutyájáról, a receptekről....millio dologról, ami egyik embernek érdekes, a másiknak nem.
Ilyesmik foglalkoztatnak. Plusz néha egy kis közélet, egy kis politika, egy kis hit, egy kis lélek, egy kis szerelem...ennyire futja.
A mai nem éppen a mélységekbe szántó volt- én sem gondoltam, hogy ennyi komment jön be rá. De nem is ezért született. Csak épp a reggeli kávémat kortyiztam a teraszon, és hát meghallottam, amit meghallottam. Jót mulattam, és megírtam kissé cinikus hangnemben. Ennyi.
Azt sem gondolnám, hogy kommentgyűjtő lennék. Nem árulom a linkemet, és mostanság már a barátaimat is alig van időm olvasni. Az olvasóimmal egy közepes szálloda konferencia termét meg lehetne tölteni, a kommentelőimmel pedig egy frankó kocsma teraszát. Ott aztán dumálnánk, vihognánk, söröznénk hajnalig.
Na, az nekem éppen elég lenne.
Ha idejössz, és elolvasol, annak örülök. ha kritizálsz, annak is, feltéve, hogy megmaradsz így, a jólneveltség hangnemében.:-)
Mert a jómodor az bizony fontos nekem :-)
Voltam nálad én is, és tetszenek az írásaid. Úgyhogy még benézek.

hohohó 2008.05.22. 21:19:24

Én a múltkor meggyújtottam, a gyerekek roppant jól szórakoztak!
Legyünk büszkék a pukira!
Én nagyon büszke vagyok, ha jó hosszan, hangosat sikerül.
vagy ha.... szééépen, csöndbeeen, oltáribüdöset. Nna az nagyon jól ég!

Elf 2008.05.22. 21:40:16

Ez itten kéremszépen egy nemnormális banda :P De jóóóóóóóóó

2008.05.22. 21:45:34

Elf: há' nem eztet sziszegem én is? :-))))))))))))))))))))))))))))))))))

stali 2008.05.23. 08:18:09

csak kell egy kis kárpótlás, amiért bezárt a Lipót...

morgó medve 2008.05.23. 11:16:11

Stop! Az én szövegem miatt mást ne bántsatok! Én morgó medve vagyok. A blogcímet elgépeltem. Álmomban sem gondoltam,hogy ennyiféle medveféle létezik a neten! Akihez Ti eddig "beszéltetek" ártatlan a kommentemben!! Ő nem tud semmiről. Az én blogom nem publikus. (Nektek unalmas is lenne! :-) )
Köszönöm a választ Dorisz. Kicsit irónikus, hogy éppen Te ajánlod nekem a jólneveltség hangnemét. És hogy a jómodor Neked milyen fontos. Azt hittem, hogy én erről is beszéltem. Mindegy, amikor a jóizlésre céloztam, abban benne foglaltatik az is, hogy udvarias hangnemben mondok kritikát.
Sokszor mondod, hogy nem vagy kommentgyűjtő. De szívesen nyúlsz a szaftos témákhoz, ami azért kicsit "félre is vihet ám"! Lehet gyűjteni olvasót, de nem mindegy, hogy mivel! Persze, ha van rá igény.
No, kritikából ennyi is elég.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.05.23. 12:16:41

Áh, szegény! Ő meg nyilván pislog ezerrel a málnásban, hogy mi a fene van.
Én meg szeretem az iróniát, és azt is, ha valaki felismeri.
Szerintem nem mondom sokszor, hogy kommentgyűjtő vagyok, mint ahogy puki sincs sokszor a többi témákhoz képest.
Zaftos témák? Tudod, én ilyen zaftos vagyok. és azért olyan ez, tudod, hogy sok blogíró azon hőbörög, hogy minek olyan blog, ahol "Gépíró Jucika" (ezt épp egy ilyentől idézem) leírja, hogy miképpen kavargatja a kávéját az irodában...vagyis nem zaftos, hétköznapi dolgokat. Mások bombagyárakat üzemeltetnek, vagy filmekről írnak.
Van némi tudatosság a szerkesztésben, nem korántsem annyi, mint gondolnád. Ahogy mondtam is, nem reklámozom magam, még olvasni is alig járok sajna, így hát a kommentjeimmel sem népszerűsítek.
És hogy félre is vihet...ez is igaz. Szólj, ha felborult az irány :-)
Úgy látom, elég tájékozott vagy a dolgaimban :-)
Ja, és ha már népszerűségi dolgokról esett sz:ó: Hamarosan indul a nevezés a Goldenblogra. Itt újságírók, szerkesztők is vizsgálják majd az írásokat, plusz az olvasók szavaznak ( milyen kár, hogy nem gyűjtöttem még minimum 500- as olvasótábort :-( ) Hát vagyok olyan nagy arc, hogy indulok azért (kíváncsi vagyok a véleményükre ugyanis).
Azért egy szavazatot remélem, megérek majd Neked.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.05.23. 12:21:54

Ja, és nem ajánlottam ironikusan a hangnemet- azt éppenséggel teljesen úgy gondoltam. Nincs semmi gondom a hangnemmel és a modoroddal, épp arra utaltam, hogy ez így korrekt volt teljesen.

hohohó 2008.05.23. 22:24:24

A medvék is finganak...
És örömet okoz neki, mert jobb mintha büfizné..

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.05.24. 17:26:06

gyerekek ez igen, ennyi koment a semmiért. Nem hiszem el. De roppant érdekes, mert én is a másik medvét olvastam el, és mondhatni tők jó írása van. A lényeg, hogy jót múllattunk, a többi meg mellékes.
morgó medvének pedig üzenem, így jár aki összevissza boklászik. De gustibus non disputandus- na de ezt is meg lehet komentelni, mert tuti, hogy rosszul írtam. Heehehehe

a "másik" medve · http://medvebocs.freeblog.hu 2008.05.24. 18:48:19

Na, akkor már én is beleszólok, úgymond a "szenvedő alany", ha szabad. A blogom elsősorban a barátaimnak szól, meg persze annak a néhány bóklászónak, aki odatalál a neten egy-két keresőszóval. A statisztikákat inkább ezek miatt nézem meg. Ruszkibaka, a közéleti blog nem igazán érdekel, mint műfaj, a bejegyzéseim amolyan izék, amiket nem tudok másképp közölni. Ha nem tetszik, nagyon egyszerű, ne olvasd, bocs;)
Egyébként nem is tudom, hogy egyáltalán örülnék-e annak, ha nagy "tömegek" olvasnának. És hát igen, nem posztolok csak kábé havonta, legalábbis így látszik, csakhogy az a helyzet, hogy egy-egy ilyen bejegyzés megírása kicsit hosszabb ideig tart. Nekem legalábbis.
De amúgy nem orrolok rátok, bár mitagadás tényleg csak lestem először, hogy akkor most mi van, sőt már arra is gondoltam, hogy biztosan spamek vagytok, csak túl ügyesek a rendszernek ahhoz, hogy kiküszöböljön titeket:)
De azért mindenkinek üdv,
medve (aki egyébként nem morog)

Doris 2008.05.24. 18:55:59

Üdv, Mackó! Örülök, hogy nincs harag. Hagyd a statot, Bakának ez a mániája, kértem Tőled elnézést a nevében. Jómagam hálás vagyok Morgó mackónak, hogy "beléd" olvashattam. :-) Micsoda szerencse, hogy nem egy idióta címét gépelte be. :-)

medve · http://medvebocs.freeblog.hu 2008.05.24. 19:13:28

Na jó, azt azért pirulva bár, de elárulhatom, hogy mitagadás, jól esett a pozitív kritika;)


süti beállítások módosítása