Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Komoly nőcis

2008.06.06. 21:13 - Doris, a komisz

Címkék: emberek szerelem lélek életem


- Hogy vagy?
- Kösz, jól.
- Nagyon lefogytál...hm, csinos vagy.
- Köszönöm. Nem vagyok beteg, nem vagyok ideges, nem fogyózok.
- Ja, nem azért mondtam, de tényleg jól nézel ki. Minden rendben?
- Persze. És nálad?
- Köszönöm, megvagyok.....hjaaaaj, nem is tudom...annyira szerelmes vagyok. Kiszakad a szívem, úgy érzem.
- Na...hát ez mi?
- Hát képzeld el, találkoztam egy régi szerelmemmel, aki 17 éve volt nekem, mikor még házas voltam, de leleplezett a férjem, emiatt el kellett válnunk.
Akkor Ő azt mondta, elmegy és soha többé nem látom, és b***d meg, másnap nem jött be dolgozni. Azóta nem láttam... De én úgy sírtam Doris, a G. meg folyton cseszegetett, pedig ő mindig csalt, de mondtam neki, mit akarsz még, veled maradtam, de szeretem, ennyi. Legalább ezt ne sajnáld tőlem.  Aztán el is váltunk, tudod. Nem ment az már úgy nekem.
Most Ő megtalált interneten, váltottunk pár levelet, és ma találkoztunk. Én annyira akartam, hogy ne legyen semmi bennem, de ahogy megláttam, annyira sírnom kellett, és neki is könnyes volt a szeme és remegett a keze, ahogy megfogta az enyémet. Azt mondta, végig tudott rólam mindent, de nem mert keresni, mert azt gondolta, ha nem tudott boldoggá tenni akkor és a férjemet választottam, akkor most sem tudna.
És basszus, tényleg tud rólam mindent.
Doris, ugyanazt érzem, érted? Ugyanazt, mint 17 évvel ezelőtt!!!...de olyan lelkifurdalásom van. Tudod, a Gyuri miatt.
- Vele mi van?
- Áh semmi. Letojja, mi van velem. Nem segít, hazaad 50 ezer forintot és horgászik. nem érdekli semmi, hogy miből fizetem a számlákat, miből etetem őt, mi van az üzletemmel...tojik rá, érted? Meg hát nincs is miről beszélnünk. Múltkor megkérdezte, mi az a Feszty körkép. Aztán, hogy mi a holocaust. Olyan égő volt, otthon volt a lányom is....Te mit csinálnál a helyemben?
- Az teljesen mindegy.
- 50 éves vagyok basszus, kiszolgáltam 2 férjet, egy élettársat, a gyerekeimet, mindent megadtam nekik, egzisztenciát adtam nekik, mindenről lemondtam....hát nem jár már nekem is valami?
- De jár.
- Már én is gondolhatok magamra...egyszer már én is, nem igaz?
- De igaz.
- Huh, de jó volt már elmondani...annyira boldog vagyok...vagy nem is tudom...már nem is tudom, mikor éreztem ilyet. ...
Szóval veled akkor minden rendben?
- Rendben.
- Jó. Itt vannak a cuccaid, és adok egy új árlistát is. Vannak új termékek. Nagyon jók, nézd meg, ha van időd. Most mennem kell. Rohanok.

Mindez egy parkolóban, szakadó esőben fél óra alatt.




A nőknek nem kell sok. Beszélni, beszélni, beszélni...
Közben meg is találják a megoldást.
Rá is jönnek, mit akarnak.
Meg is érzik, mire vágynak és mi az, ami jár nekik.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr87507432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elf 2008.06.06. 22:08:12

Hjajjjjjj
Valahogy így kezdtem én is. Aztán mi lett belőle... :D

2008.06.07. 00:56:37

Basszus. :-((((((((( Tudod, ilyenkor hálálkodom a sorsnak, hogy nekünk valahogy jobban sikerült. Ha későn is, de sokkal jobban. És akkor legyünk egy szavunk is. ..........

stali 2008.06.07. 05:14:44

Hajaj, néha elegendő kérdezni, s önként felkínálja magát a válasz. Csak mire eljutunk a kérdésig, telik el jó sok idő.

Impression 2008.06.07. 07:54:52

Én is valami iylesmit csinálok.. kavargok össze-vissza... de hogy megtalálom-e, azt akit... hát nem tudom:-)
Egyébként tényleg jó elmondani valakinek... bár talán sokszor elég, ha csak leírjuk...

Doris! Más... nem felejtettem el a mailt, írni fogok.

Doris · http://doris.blog.hu 2008.06.07. 11:07:11

na ja. Meg olyan is van, hogy az ember meg se látja, mi történik vele, amíg nem történik valami. Ez mondjuk fentebbi esetet ismerve jutott eszembe. Ő pl. sokáig azt mondta, ha kérdeztem, mi van: ááá, megvagyunk, nincs semmi rossz szavam. Na persze. Első férje verte, második alkoholista volt. Ehhez képest egy ostoba, mafla és önző, bár igen szelíd pasi nem is olyan rossz.
Aztán történt ez a dolog, és most azt érzi, hogy valaki 17 év után rajong érte, akarja őt tűzön- vizen át.
Nem is hitte, hogy ilyen vele történhet. Hogy ér ő annyit.
Hozzáteszem, gyönyörű nőt képzelj el, okos, energikus, és tényleg nagylelkű, önzetlen.
Nem is értem, hogyan alakulhatott így az élete.
Impression: lvaslak. Tedd rendbe magadat, aztán majd beszélünk. Nincs semmi gond.

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.06.07. 18:12:13

Azért én sajnálom a nőt, szerintem ez sem fog sikerülni neki, abból amit elmondtál annyi kudarc sugárzik. Ez a NŐ vonzza a kudarcokat. Bár ne lenne igazam

Enable · http://myenable.freeblog.hu/ 2008.06.08. 05:06:53

A sok csalódás mellett, aki meg tudja látni azt a kevés szépet, ami van neki, az boldog lehet ám azért... :)
Emberi életek mennek tönkre, soxor csak egy hibás döntés miatt...
Yó lenne, ha valaki megmondaná mindig előre, hogy mi a jó...

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.06.08. 06:49:03

Enable: Hogy mi a jó...viszonylagos. Neked nem akarták még megmondani, mi a jó? Csak épp te azt nem láttad olyan nagyon jónak. Vannak évszázados tapasztalások, vannak az életnek bejáratott sémái, amik az esetek többségében jónak (biztonságosnak) mondhatók. Ha azoktól eltérünk, nagy eséllyel bajba kerülünk. Mégis van, hogy eltérünk tőlük. Én azért eléggé ideges lennék, ha valaki folyton előre megmondaná, hogy egy- egy döntésem majd hova visz. Hogy az "jó"nak minősül, vagy sem. Én úgy gondolom, a saját bukásaink formálnak olyanná, hogy egyre jobb és jobb döntéseket hozzunk idővel.
Mikor kamasz voltam, anyukám sokszor mondta nekem. csak azért mondom ezt vagy azt, tiltom ezt vagy azt, hogy megvédjelek. Hogy ne kelljen falakba ütköznöd, mert az fájni fog. Azt válaszoltam: jogom van a falaimhoz. Akarom látni őket, hogy hol állnak, akarom érezni, mennyire kemények és milyet tudnak ütni.

stali 2008.06.08. 07:02:56

Bravo, Doris. Volt egy olyan postod, amihez ezt (is) mertem ajánlani. Engedjük a fejét falba verni, mert hiába akarjuk megkímélni, csak annyit érünk el, keservesebben fogja megtudni később, hogy milyen kemény tud lenni.
Az előre kijelölt "neked ez lesz a jó" alighanem NEM lenne jó. Mindenkinek joga van a tanuláshoz, s ha esze van, kötelessége is tanulni. Mindenből, bármiből.


süti beállítások módosítása