Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Új lakó

2008.08.19. 07:29 - Doris, a komisz

Címkék: család szórakozás kutya életem

Csodálatos élőlényekkel gazdagodtunk a tegnapi napon.
A Feritől kaptam őket.
A Feri egy nagy mackó. Egyedül él, mert úgy 3 éve elvált tőle a barátnőm, ő pedig azóta a gyerekeinek és a hobbijának szenteli magát.
A hobbija egy nagy rakat kutya, 4 ló, két pulyka, egy páva, megszámlálhatatlan galamb és csirke, akik egy - mr. Darcy kifejezésével élve- boldog tenyészetben élnek és szaporodnak követhetetlenül.
Hát most a Feri adott nekem kettő apró, fekete, csizmás- búbos csibét és 12 tojást, amiket azon nyomban a kotlósom alá helyeztünk.
Na jó. Mozgó csirke már csak egy van. De nem én tehetek róla, hanem a dög kutya. Merthogy mikor a példányokat a boldog tenyészetben hosszas futkosás után megfogtuk, akkor én még azon melegében haza indultam velük. Szépen a két kezembe fektettem őket és így gyalogoltam végig az utcán. Beszéltem is nekik, mert megfigyeltem, hogy azt szeretik. Ha tyúkul beszélsz nekik, azt nagyon szeretik.
Nem sokkal később a többiek is beértek, a tojcsikat betettük a kotlós alá, a két pipét meg elengedtem az ólban. Kedvtelve nézegettük őket, mikor az egyikük sasmadár módjára kiterjesztette a szárnyait, átrepülte a kerítést és eszeveszett módon futni kezdett.
Persze a gyerekek ordítva utána.
Ennyi pont elég lett volna ahhoz, hogy a csirke sokkot kapjon, és örökre eltűnjön az életünkből... szerintem ez is elég lett volna. Egyáltalán nem kellett volna a kutyának is beleavatkoznia, és kipirulva a vadászat örömétől be-, és kiszorítania, megcincálnia és a fülébe lihegni. De ő ezt tette, így szegény állat végül kipréselte magát a kertből és befutott a mellettünk lévő kanálisba. Nyilvánvaló, hogy mindannyian utána vetettük magunkat.
Okoska ordított.
Én ordítottam, hogy ne ordítson, mert elijeszti végképp.
Mr. Darcy visszarohant a merítőhálóért, mert gondolta, azzal majd könnyedén lehalássza. Bevágtattunk a nyárfacsemeték és egyéb növények közé, ott igyekeztünk felhajtani a szökevényt. Persze hasztalan. Végül feladtuk.
Úristen! Az Őrjöngő Ötös feladta!

Egy csibe megmaradt azért. És a 12 tojás. Ami ugye a jövő ígérete. Abból még bármi lehet.
Én pedig elmagyaráztam Zsöminek, hogy a  gatyás- búbos nem ám préda, hanem teljes jogú lakója a ranchnek. Odavittem hozzá, óvatosan az orrához nyomtam és mutattam neki: Nagyon szép pipi. Szeretjük a pipit. Nem bántjuk...hijj, az anyád! Mondom NEM BÁNTJUK!... Úúúgy, nyalogatja Zsömi. Ügyes a Zsömi.
A csirke pedig könnyedén kitépte a Zsömi szemöldökét, amúgy reccsenősen.
Hát ez van. Még dolgozom az ügyön.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr52622454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elf 2008.08.19. 12:10:59

Titeket kukkolni kellene. Nem gondolkoztál még valóságsón? Szerintem rengeteget keresnétek vele :)

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.08.19. 12:49:59

Hm. Nem rossz ötlet. És lehetne ez a címe: Az őrjöngő ötös.

pudingocska · http://pudingocska.com 2008.08.19. 13:00:35

Jaj istenem.:)))


süti beállítások módosítása