Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Lánykák

2008.09.11. 05:46 - Doris, a komisz

(címrekattezhosszúlesz)

Adri:

"... pénteken otthagyott a diszkóba' amúgy. Bementem a vécébe, ő meg közben fogta magát, és otthagyott. A telefonom persze nála volt, mert azt elvette. Annyira jót buliztunk a csajokkal, ő meg ült a széken, és nézett. Úgy be volt b***va, mint az állat. .. kijövök a vécéből, érted, és nincs sehol. Az egyik haverom vitt haza. De hozzá mentem. Ő meg üvöltözött velem, hogy hol a francba voltam. Mondom a vécében. De ő hívott telefonon. A telefonom nálad volt, nem baj? ... Reggel olyat verekedtünk, mint az állat. Mondom neki, most akkor mondd meg, mit akarsz! Mondd meg! Csak röhögött. Olyan ideges lettem, hogy nekiugrottam. De belevágott a karomba, hallod, meg is kékült. Én meg röhögtem, meg bőgtem is, mert nagyon fájt. Itt látszik is, tiszta kék az egész, de kapott ő is, gondolhatod. Na, megyek. Délután megyek hozzá takarítani. "Anyósom" szólt, hogy nem lesz otthon, és ki kellene takarítani a szobáját."

Andi:

"A páromra megint rájött a féltékenység. Nem aludt valamelyik éjjel, mert belenézett a telefonomba, és talált ott egy számot, amit nem ismer. És az a legrosszabb, hogy meg sem tudom magyarázni. Felhívtam, és a t- mobil ügyfélszolgálata jelentkezett be. De én pannonos vagyok, és soha nem hívtam a t- mobilt. Nem értem.
- Belenézeget a telefonodba?
- Ja, ez mindig így volt. De engem nem zavar. Nincs titkom előtte.
- Nem a titokról beszélek. Arról beszélek, hogy tiszteli- e a magánszférádat. Alszol, és ő kutat a telefonodban.
- Ő ilyen. Féltékeny. Már megszoktam."

Kitti:

"A barátom hozott. Az új barátom. Majd jön is értem, ha végzünk. Annyira aranyos! Múltkor vett nekem egy cipőt, mert mondtam, hogy akarok venni magamnak egyet. Erre legközelebb hozott. És ha elmegyünk valahová, nem engedi, hogy fizessek. Az előző barátom nem ilyen volt. Még mindig van a telefonján 50 ezer forint tartozás, és ki kell fizetnem, különben kikapcsolják az enyémet is. Tudod, ilyen ikertelefon. Én fizettem mindig mindenét. Akkor is, ha szórakozni mentünk.
- Nem dolgozik?
- Nem. Azt mondja, ő nem megy el valami gyárba dolgozni. Én mondtam, én is gyárban dologozok, nem baj? De legalább van pénzem. Szerinte csak a hülyék mennek el ilyen helyre.
- Ja. És azok tartják el az olyan élősködőket, mint ő.
- Áh, szerinted hányszor köszöntött fel szülinapomon, vagy névnapomon?
- De akkor miért voltál vele? Miért vagytok ilyen pasikkal?
- Hát, a szerelem sok hülyeségre  ráveszi az embert"

Korosztály: 18-23 év. Történet van még ilyen számtalan. És én csak nézek tátott szájjal. Ennyire kicsi a kínálat fiúkból? Vagy ennyire mazochisták a nők? Miért ragaszkodnak szép és kedves fiatal lányok otromba, tapintatlan fiúkhoz? Miért hagyják magukat kihasználni, miért futnak a pasik után és kapaszkodnak beléjük úgy, mintha az utolsó esélyt veszítenék el, ha kilépnek egy olyan kapcsolatból, ami semmi jót nem tartogat a számukra? Miért nem mesélte el nekik az anyukájuk, hogy egy nő mindig választ, pontosabban mindig a nő választ, és csak addig van értéke, amíg a férfi azt érzi, ő a kiválasztott a sok másik közül. Hogy akkor is kell tartás, ha közben a fene majd megeszi az embert valaki után?
Azt látom állandóan, hogy minden átfordul a visszájára. A nők felkínálkoznak, a férfiak válogatnak, és úgy dobálják ezeket a tinilányokat, mint a labdákat. Ők pedig közben észre sem veszik, mennyire értéktelenné válnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr67658151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elf 2008.09.11. 08:19:28

Megőrült ez a világ...

movhu 2008.09.11. 09:24:42

Most elővett az a fránya magyarleíró pesszimizmusom. Azt tapasztalom, hogy az átlag magyar nő - tisztelet a kivételnek - annyira hlye, hogy csak na. A pasija agyonalázhatja, kémkedhet utána, meg is verheti, és a nő meg betudja annak, hogy mindez a szeretet jele.
Közben egymással megdumálják, hogy ez így frankó. Tudjátok:
Attól, hogy a kocsmában beszélgetsz a többi részeggel még nem leszel okosabb, csak magabiztosabb.
Ők legalább magabiztosan hülyék.

pudingocska · http://pudingocska.com 2008.09.11. 23:35:46

Azért, mert nem tanulják meg, hogy értékesek, meg fontosak, meg, hogy megérdemlik, azért.
Azért, mert az anyák agyonbabusgatják a fiaikat, mert a gyerekük az érzelmi férjük, az fatuskó férjük helyett.
Mert otthon is ezt látják. Anyu hátán mindig fát lehet vágni, mert sose állt ki magáért az életben.

Nem, nem mindenhol, de rettenetesen sok helyen ezt látom.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.09.12. 09:55:28

Ez itt a lényeg. Felnőnek olyan családban, ahol ez a norma, hogy üvöltöznek egymással a párok, nem tisztelik egymás magánszféráját, manipulálnak, stb. Mikor párt választ, ezt a mintát követi. Azt gondolja, teljesen természetes, hogy egy kapcsolat így működik.

Az Ember, Aki Létra Akar Lenni 2008.09.13. 11:12:49

Szerintem ez úgy megy, hogy két jól eltalált szó után bármit elhiszenek és bármire hajlandók, pláne ha még valami csodakülsejű faszitól is hallják, máris dobják szét a lábukat és hánynak el hanyatt-homlok mindent, ami mélyebb, értékesebb, netán hosszabb távú előnyökkel jár számukra egy pár dugásnál vagy új cipőnél - nyilván ezt is lehet magyarázni a családi mintával, meg a legalább ugyanennyi ellenpéldát is, az önző, számító kis ribancokat, akik bárkin átgázolnak.

subabubba 2008.09.13. 11:24:56

Welcome to the real world - miután bevetted a piros tablettát. Milyen hülyeség az hogy a "magyar nő"? Ebbe benne van az édsanyám, a legjobb lány barátom, KAnnácska, Heller Ágnes? Nyilvánvaló ezek abúzált fiatalok, akik maguk sem tudják, mit szeretnének az élettől.

elek 2008.09.13. 14:15:58

"egy nő mindig választ, pontosabban mindig a nő választ"

A nő arra van programozva hogy még a legganébb embert is szeresse (férje vagy fia) - egy nagyon kedves idősebb asszonytól hallottam

Gergő 2008.09.13. 14:36:13

hozzá kell tenni, a férfiak ezekről a dolgokról legalább annyira tehetnek szerintem (elnézést, hogy általánosságban beszélek). 16 éves vagyok, ezt látom magam körül.. nagyon kevés őszinte kapcsolat van, amiben mindkét fél azért van együtt a másikkal, mert tanulhatnak egymástól, szenvedélyesen rajonganak a másik egyéniségéért.. ez már egyre inkább kihalófélben van, mert a világból csak azt látják sokan (fiúk, lányok, férfiak, nők) egyaránt, hogy miből, kiből származik érdekük, és sok fiatal lány/fiú csak ezt követi. vagy amit a szüleitől kapott értékeket. kivételek viszont léteznek, már ebben a korosztályban is, az érettebb emberek között meg méginkább:)!

gravi_t 2008.09.13. 15:25:02

"Miért ragaszkodnak szép és kedves fiatal lányok otromba, tapintatlan fiúkhoz?"

Ha nem otromba és tapintatlan vagy, akkor nincs esélyed. Eleinte úgy tűnhet, hogy van, mert a lánynak tetszik, hogy kedves vagy vele, meg odafigyelsz rá. De pillanatokon belül elkezd kihasználni, és az első adandó alkalommal lepattint, mihelyt egy tapló paraszt elkezd érdeklődni iránta.

Nyugodtan cáfoljatok meg, elhiszem, hogy nem mnk, de én még csak ilyennel találkoztam.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.09.13. 16:42:43

Jogos. Több nővel beszélek, de férfiakkal is. Jogos, hogy működik visszafelé is. mert az ilyen elcseszett, megalkuvó kapcsolatok mögött sokszor lapul egy BMW, vagy gyzdag szülők. Bizony, a lányok sem ártatlanok.


süti beállítások módosítása