Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

A.

2008.09.16. 13:00 - Doris, a komisz

Címkék: emlék lélek életem


Nézzük hát, ki is A., akit kiemeltem a napló számos alakja közül? Akit annyira vártam a 24.születésnapomon, és akkora fájdalmat okozott, hogy végül nem jött el? Lehetett volna válogatni másik  szereplőket. Volt még néhány fiú, srác, férfi, akiket szerettem, örültem nekik, vagy éppen haragudtam rájuk.
A. más volt. A kapcsolatom vele más volt...
Ő egy olyan fiú volt, aki zenész szeretett volna lenni. Valójában sosem volt az. Ő csak zenélt. „Zenész"- nek lenni életforma. Szabad gondolkodást, könnyedséget, föld fölött lebegést feltételez. Egy szívből zenész sokat időzik a hangok közt, az érzések közt, színes belső világa van. Így képzeljük legalábbis. A. zenélt, vonzotta ez a világ, ki akarta venni belőle azt, ami jó, de emellett két lábbal állt a földön. Valójában focista volt. Átvitten, és igazából is. Ha a talaj megmozdult alatta, máris kapaszkodót keresett. Emiatt elég furcsa volt együtt lenni vele...

Első végén találkoztunk. Akkor ő már hallott rólam, és mint utóbb kiderült, tervezte, hogy így vagy úgy, de a közelembe férkőzik. Naggyon jól adta a „zenészt”. Nagyon szabad volt, nagyon sokfelé nézett, nagyon könnyed volt… ááá, elcsavarta a fejemet alaposan. Egál volt. Ő éppen annyira vonzódott hozzám első perctől. Mire kiderült, hogy a világaink valójában száz helyen ütköznek, már nemigen bírtunk elszakadni egymástól. Éjszakákon át vitáztunk, beszélgettünk, és mindketten élveztük ezt. Aztán belefáradtunk, hagytuk a csudába az egészet. Sose beszéltünk arról, hogy mi „együtt járunk”, vagy ilyesmi. Nem mászkáltunk kézen fogva, nem híreszteltük, hogy egy pár vagyunk. Mert nem is voltunk. Volt neki is barátnője olykor. Nekem is voltak kapcsolataim. Szerettem is azokat a fiúkat. Aztán ha találkoztunk, akkor mindez „ment a levesbe”. Akkor muszáj volt beszélgetni, incselkedni újra és újra. Volt, hogy elszökött, és velem jött haza. Reggel ment, én meg nem kérdeztem, hogy jössz- e még. Abszurdum, tisztára. Aztán megint ott volt. Végül belefáradtam ebbe.

Mikor elköltöztem, nem hagytam meg neki a címem. Ő járt utána, aztán egyszer váratlanul levelet kaptam tőle. Utána kezdődött az a telefonálósdi, levelezősdi, eljövök- nem jövök játék, amit a napló is említ. Ez majd egy éven át tartott. Néha azt gondolta, felad mindent, és ide költözik, de igazán soha nem gondolta komolyan. A realitása tiltakozott egy ilyen lépés ellen. Olyat csak egy „zenész” mert volna megtenni. Egy „focista” mérlegel: mit kaphatok, mit veszíthetek. Ő pedig mérlegelt. És hát egy vibráló, leginkább intellektuális kapcsolat éppen úgy tartogathat rosszat is, mint jót. Veszélyes alapozni rá. 


Annyira szépen lett vége. A napló tanúsága szerint még őszig húzódott (erre tisztán emlékszem is). Telefonált, én telefonáltam, volt, hogy éjjel hívott, volt, hogy napközben, aztán kora ősszel eljött két napra. Mindenről beszéltünk. Akkor elmondta, hogy százszor átgondolta, mi legyen. Szíve szerint költözne (pedig soha nem hívtam, épp úgy, ahogy ő se mondta előtte egy évvel, hogy ne költözzek), de nem mer. Nem mer mindent elölről kezdeni egy idegen helyen. Ez neki nem megy. A talaj megingott, ő pedig kapaszkodott. És én nagyvonalúan azt mondtam: Ahogy érzed. A te életed. Én élek nélküled is, ha kell.
Egy picit azért kiszakadt a szívem, de túléltem. Még mosolyogtam is hozzá. És nem kértem, nem könyörögtem, mert ha fél maradni, akkor úgysincs értelme. Hogy bennem nem bízott, vagy magában, az sem érdekelt. Együtt aludtunk, aztán másnap délelőtt egy nagy sárga busz elvitte az életemből.
 

 

Annyiféle kapcsolatom volt! Éppen csak olyan nem, amilyenről minden lány álmodik. Nem volt soha egy kézen fogva sétálós, vattacukor szopogatós szerelem az életemben.
Valahol, valami boldogságügyi ombudsmannál panaszt kellene tennem. Valahogy így szólna a beadványom: Vádolom az Életet, mert megtagadta tőlem a biztonságos, nyugodt szerelem lehetőségét
.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr96666026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pudingocska · http://pudingocska.com 2008.09.16. 15:40:36

Olyan jó, hogy olvashatom a blogodat. Köszönöm.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.09.17. 06:57:53

Szívesen, és köszönöm. Ezért aztán érdemes az időmet tölteni vele :-)

Huxley / Citizen-@ 2008.09.20. 11:41:01

Írásaid alapján megismerve, szerintem te bele is bolondultál volna egy biztnságos nyugodt szerelembe :)

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.09.20. 14:54:34

huxley/nek igaza van, nem nek-nk val= az a nyugis vatacukros micsoda. Fujj ut'lom a vattacukrot, a ragacsosságot és mindent ami erre emlékeztet. Doris, mi vadászok vagyunk, kell az izgalom, kell a harc, a vakmerőség......de azért jó néha álmodozni....kell néha. Basszus Te Doris, nem látom mit írok, mi ez a sok kacskaringó?

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.09.21. 06:39:11

Tudjátok, én azért mindig vágytam ilyesmire. Folyton magamban kerestem a hibát. Azt képzeltem, hogy engem nem is lehet igazán szeretni, vagy bevállalni, hogy valami nem stimmel velem. Valami tényleg nem stimmel(t), mert valószínű azért volt ez így, mert én sem úgy álltam a dolgokhoz, mint más lányok.
Az egy nagyon bizonytalan érzés, ha nem tudsz feloldódni egy kapcsolatban. Mindegy, ez már elmúlt. Bár van egy olyan érzésem, ha mostanság kellene kapcsolatot építgetnem, hasonlóan menne, mint annak idején.

Gilyannkata 2008.09.21. 15:54:16

Én pontosan olyannak szeretlek amilyen vagy Doris............basszus ez most olyan nyálasra sikerült, de tényleg Doris......amúgy semmi meleg hajlamom, nehogy rosszul értsd, még mindig a férfiak érdekelnek, bocsánat inkább egyes számban mondom, mert Mackóm is szokott olvasgatni téged. hehehe

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.09.22. 05:46:45

Üdv Mackónak :-) A hajlamaid tekintetében nincsenek kétségeim, de azt tényleg nehezen kezelem, ha valaki ennyire kedvel. Mer' nem nagyon tudok ezzel mit kezdeni. Így hát csak szépen megköszönöm. Olyan jó érzés, hogy az írásaim örömet okoznak.


süti beállítások módosítása