Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Hüvely(b)gomba

2008.12.09. 06:16 - Doris, a komisz

Címkék: gyerek

" mostmár, hogy a eltűntek a férfiak, végre nyugodtan beszélhetünk a hüvelygombáról" (köcsög reklám!)

- Anya, mi az a hüvelygomba?
- Valami hüvelybetegség...
- De mi az a hüvely?
- Hát... ööö... tudod, a kard meg a hüvelye. A kardnak van hüvelye. Annak valami betegsége.
- Arra minek tablettát szedni? Neked volt már hüvelygombád?
- Hát van énnekem kardom?
- Jaaaj, tudom, hogy ez valami puncis dolog.

De honnan tudja?

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr75812500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Loge · http://bloge.blog.hu/ 2008.12.09. 10:05:31

egyszerűbb őszintének lenni

pudingocska · http://pudingocska.com 2008.12.09. 17:07:10

Egyetértek Loge-val.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.12.09. 18:49:56

6 éves a gyerek. Nagyon kiábrándító lenne neki gombáktól burjánzó altájakról fantáziálni. Ez nagyon gáz.

stali 2008.12.09. 19:13:43

mert a reklám ugye nem....

hohohó 2008.12.09. 20:03:41

Így múlik el a világ dicsősége!
Déd- és nagyszüleink demokrácia és szekszuális szabadság nélkül élték le az életüket, mi mégis megszülettünk, szóval valamit jól csináltak.
Aztán jött a "Nagy generáció",(aki saját magát kiáltotta ki annak, lehúzva ezzel mind az ősei, mind az utódai teljesítményét(ezzel mondjuk a sajátját is).
Szóval jöttek ők, a nagy szabadságvággyal(a szüleik értetlenül nézték a százéves normák minden gátlás nélküli felrúgását, a Moszkva téri fiatalok tiszteletlenségét, flegmaságát(minden településnek megvoltak a moszkvatéri fiataljai).
Ez a generáció aztán elkúrta, elszórta, csinált itt nekünk rendszerváltást, kereskedelmi televíziózást(Kádár Jánost a svéd(?) király irigyelte, hogy olyan befolyása van a médiára, hogy a hétfő este a családé!!!)..
Szóval ez a kereskedelmi televízió ővelük, és az ő utódaikkal ennyire képes...(hüvelygomba, délután még az én gyerekkoromra visszaemlékezve a késő(!)esti filmbe illő(nemillő) ágyjelenet(12-es "O"-val), rossz buzik (bocs a kulturált melegeknek) egyenes adásban feszegetik a riporternek a perverzióik határait(egyelőre szóban, bár lassan az arc kitakarásával akciót is láthat egy alsó tagozatos gyerek).
Lehet itt azzal takarózni, hogy ilyen a világ....
Neem!A világ olyan amilyenné tesszük....De!
Ugathatja a Holdat néhány hozzám hasonló nagy generáció utód, de mint tudjuk, a kutyaugatás nem hallatszik az égig.
A nagy generáció ül még a parlamentben, csinálja az oktatási reformot(A szüleik, nagyszüleik által létrehozott rendszerrel Mo. az élvonalban volt)is, és mé sok olyan ayament állatságot, amit egy családi stratégiában azonnal golyó általi mérgezett kötéllel büntetnének..
Húúú, jól elvonatkoztattam a hüvelygombától.
Csak már ez a téma régóta sütötte a számat...

pudingocska · http://pudingocska.com 2008.12.09. 21:45:56

Nem, nem arra gondoltam. Hanem arra, hogy néha a puncik is megbetegszenek, aztán meg meggyógyulnak. Ennyi.

Kedves hohohó,
mivel perverz vagyok, gondoltam, mindenképp válaszolok. :) Az, hogy felnőttünk, még nem jelenti azt, hogy az előző generációk hű, de jól csinálták a dolgukat.
A grafikusunk egy fiatal lány. A (különben művész) szülei nem világosították fel a menstruációról (se). Amikor elkezdett vérezni, azt hitte, hogy meg fog halni. Titokban mosta a bugyijait, mert nem mert a szüleinek szólni...
Amikor főiskolán kollégista lettem, azok a gyerekek szálltak el, rúgtak be, őrjöngtek, akiket szigorúan fogtak otthon. Rossz volt látni.
Lehet példákat mondani pro és kontra klasszikus nevelés, meg a nyitottabb gondolkodás mellett, vagy ellen. Az egyik embernek ez válik a javára, a másiknak meg az. Csak nem szeretem, amikor mindig a múlttal példáznak az emberek.

pudingocska · http://pudingocska.com 2008.12.09. 21:49:07

Jaj, Doris, kihagytam a lényeget. Lehet, hogy azok után, amit most mondtál neki épp ilyen burjánzó fantáziák vannak az agyában. Pont az a lényeg ebben, hogy képzavar van így...

De ez az én véleményem. Nincs gyerekem.:) Csak egy csomó kisgyerekes anyuka ismerősöm. Néha ők jönnek azzal, hogy mennyi hülyeséget mondanak a gyerekek egymásnak az oviban, amit a szülőktől vettek.

hohohó 2008.12.09. 23:26:30

pudingocska!
Szimpatikus vagy az eddigi hozzászólásaid alapján, a lényeg hogy én végleteket hoztam.Te is.
Persze nem állt meg a világ Karády Katalinnál,csak azt akarom mondani, hogy ezeréves értékrendeket nem szabad hirtelen ötlettől vezérelve lesöpörni, mert annak hüvelygombareklám a vége.Idáig el kellett jutni.
Én ezt a világot valakiktől kaptam.Akiktől kaptam, ők is kaptak egy számomra a szabályaival sokkal élhetőbb(persze ezt úgy mondom hogy sajnos sohasem éltem benne) világot, amire azt mondták hogy nekik nem kell.
Meg az utódaiknak sem.Leromboljuk.
Jerry Lee Lewis nem rombolni akart.
Akkor miről beszélünk?Jerry Lee Lewis világa kell nekem!
Ezt meg el kell fogadnom...(lehet nem vagyok érthető)
Áááá, inkább beszéljünk a hüvelygombáról!!!(szegény 48-as huszárok mit szenvedhettek 2 csata között)

Elf 2008.12.10. 06:05:27

Sosem értettem, hogy miért nem lehet bármiről is beszélni a gyerekkel a saját fejlettségi fokának megfelelően...
Igen, neked fütyid van, nekünk puncink. Nyilván, mivel a szervezeted része, ugyanúgy megbetegedhet, mint az orrod, amikor náthás vagy. Doktorbácsi meggyógyítja és kész.
Nem kell se hülyének nézni a gyereket, se óvni a tudástól, hisz egyértelmű, innen onnan hallanak ezt azt, főleg egymástól és főleg ott ahol nagyobb tesók is vannak, és amit ők hoznak ki belőle, az sokkal de sokkal rosszabb, mint az igazság...

Szerintem itt nem az értékrendekről van szó, hanem hogy változik a világ és alkalmazkodnunk kell hozzá.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.12.10. 07:01:44

Teljesen jogos, amit írtok, és általában be is tartom. Általában elég nyíltan beszélünk dolgokról, de ez a szaros reklám délután ötkor eléggé szíven ütött. Mi a francért kell állandóan gombás picsájú nőknek mosolyogni a tévében (csak nekem tűnt fel, milyen savanyú vigyorral fonja össze a lábait abban a húsz másodpercben? Nyilván, miután kikapcsol a kamera, lázas vakarózásba kezd). utálom az intim betétet, tampont, a lefittyedt farkú pasikat is nézni. Ezek nem oda tartoznak. Szeretném én eldönteni, hogy mikor és mi módon világosítom fel a gyerekeimet bizonyos dolgokról. Na ja. Minek megy a tévé? Ha nem megy, majd elintézik az oviban.

Loge · http://bloge.blog.hu/ 2008.12.10. 09:02:20

Jogos; de a világ sokszor borítja a jól kiszámított ütemtervet...

szciklon 2008.12.21. 11:26:39

Nekem mindig az vált be, hogy a _gyerek szintjén_ megpróbáltam elfogadható magyarázatot adni. Az általában elég. A gyereket nem érdeklik a részletek, és nem érdekli, hogy hogy lehet megkapni. De ez a reklám nálam is az alja. Persze olyan világban élünk, hogy az emberek lazán léteznek láb-és hüvelygombával és nem kezelik/kezeltetik, és az óvodában mikor tetűjárvány van és a barátnőm akar szólni a többi szülőnek, az éjsötét óvónő közli, hogy "Anyuka, nem kell ezt nagydobra verni..."


süti beállítások módosítása