Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Korlátlan

2009.01.20. 14:34 - Doris, a komisz

Címkék: szórakozás életem


Állandó stresszben éltem már egy ideje az internet miatt. Ugye fiamnak volt a nagy számlája, és azóta is állandóan figyelünk, számolunk, idegeskedünk, hogy mi fér bele és mi nem. Én ugye imádok fent lenni a hálón, a gyerekek is szeretnék, ha lehetne- egyértelműen látszik egy ideje, hogy 5 giga nekünk túl kevés.
Ma elvittem magammal a sticket azzal, hogy mivel már vasárnap jött sms, hogy az e havi egység elfogyott, így amíg dolgozom, fiam nehogy elcsábuljon, és tudtomon kívül valamit "alkosson" nekem újra.

Futkosásaim közben feltűnt egy T- mobil központ, és hirtelen ötlettől vezérelve be is rontottam, hogy elsírjam a bánatom. Nyafogtam a kishölgynek erősen. Sajnáltattam magam, hogy mennyire nehéz az életem 5 gigával. Tudna- e valamit tenni az érdekemben? Valami jót...Türelmesen végighallgatott, majd azt mondta:
- Azt javaslom, írjuk át korlátlan opcióra. Ez teljesen ingyenes, és a havidíj növekedésével SEM fog járni.
- ??? De akkor hol szívok én?
- Sehol.
- Olyan nincs. Biztos szívok. Az ilyeneknél ÉN soha nem járhatok jól...
- Talán most mégis- és mosolyog.
- Na jó. Írjuk át. De nekem nincs ám itt semmim. Se szerződés, semmi.
- Na és a stick a nyakában? Nekem az elég a pin kóddal- még mindig mosolyog.

Apám!!! Soha nem vittem még el otthonról a sticket, csak ma. Éppen ma. Egy ilyen napon, mikor végigtrappoltam egy egész középiskolát, beszéltem kb. 400 kamasszal, ettől az ügyeim egészen jó irányt vettek, és persze a Nap is ragyog, itt a tavasz, meleg van, holnap újabb és újabb fiatalok, aztán megint újabbak.
Szeretek velük beszélgetni, jó lesz velük kirándulni is.
Fura, ha messziről, csapatban látom őket, félelmetesek. Nagy, langaléta fiúk. Azt képzelem, hogy beszólnak, kinevetnek- ettől félek mindig. Ha pedig közelebb megyek, nem csak úgy figyelem őket, hanem beszélünk, akkor már jó fejek. Persze könnyű nekem, nem vagyok a tanáruk. Könnyű így velük vicceskedni. Jókedvem lesz tőlük.
Tőlük, a Naptól, a tavasztól, a netemtől.
A netemtől!!!
Napfény, barátság, jókedv, tavasz, öröm, bizakodás áradj végtelen sebességgel!!!
KOR- LÁT- LA- NUL!

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr17891119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hohohó 2009.01.20. 19:33:24

én azért gyanakodnék.
Dávid és Góliát(lakos és szolgáltató) harca csak egyszer dőlt el a kis hősre nézve kedvezően.
De örülök, és örüljetek hogy nem vagytok korlátozottak.
Amúgy én még telet akarok.Tél van, nem?

mnmnbkhj 2009.01.20. 20:25:33

Ha csak ennyi kell a hepineszhez, akkor jó :)
Mit kerestél te középsulisok közt, nem rég vagyok olvasód, így nem tudodm :)

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2009.01.20. 20:38:58

@hohohó: Nekem most, hogy így kiderült, már nincs kedvem újra a hideghez. Viszont ha tovább maradt volna, azt nagyon szerettem volna (a kori miatt). A net miatt félek amúgy. Én sem hiszem el valahogy, hogy ennyire egyszerűen megoldódna. Rákérdeztem többször is, így most bizakodok, hogy nem vernek át.

@erosnegyes: Programszervező vagyok, a sulik a partnereink. Most egy pályázat miatt(Közúti elsősegélynyújtó tanfolyam szinte ingyen) beengedtek a diákokhoz. Végre! Így minden könnyebb, mint az ofőnökön keresztül. Osztálykirándulásokat, és egyéb rendezvényeket csinálok(lunk).

Jaj, ZAdrienn! A héten megyek hozzátok is! Remélem, az ig.nő beenged az osztályokba! :-)

mnmnbkhj 2009.01.20. 20:49:45

nagyon fontosnak tarotm az áltlad oktatottad, kötelezővé tenném.

noriblogja.blogspot.com 2009.01.20. 21:22:43

Hűha, nekem is pont ilyen netem van, csak nekem 3GB-s. Akkor most nekem is át lehetne váltanom korlátlanra, csak szépen kellene kérnem? :)

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2009.01.20. 21:25:19

@noriblogja.blogspot.com: Ki ne hagyd! Sehol nem reklámozzák, de ha bemész sírva, egy perc alatt átváltják.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2009.01.21. 06:22:58

@erosnegyes: Szó van róla, hogy beépítik a tananyagba. Ez sem lenne rossz, és némi kressz. Nem rossz az, ha a gyalogos, és a biciklis is tisztában van a szabályokkal.

movhu 2009.01.21. 11:28:04

Ilyenkor úgy örülök a nagyon régi netszolgáltatós múltamnak. Ebből adódóan napközben nem csak korltátlan, de 1 Gbit/sec-es netem van.
Otthon kettő darab korlátlan van. Egy ADSL és egy DIGI. Sorban 4Mbit/192K és 20Mbit/20Mbit. Mindkettő ingyen... :)
(De adok tovább belőle két havernak jelképes összegért wifin)

Most ezt csak azért írom le, hogy Doris érezhesse ugynazt, mint amit Afrikával kapcsolatban érzett :D A különbség csak az, hogy itt nincs olyan sok kilométer.

teknős 2009.01.21. 14:22:45

Mi is majdnem megjártuk. Ültünk nyugodtan, hogy 20 megás korlátlan internetünk van. Aztán G. sejthetett valamit, mert megnézte a forgalmi adatokat. Az elmúlt évben egészen novemberig nem is mentünk soha 40 giga fölé. novemberben 100 decemberben 280 giga forgalmunk volt. Az én nagyfiam is talált egy jó ftp szervert. Majdnem meghaltam. 300 fölött, ha 3 havi átlagban hozod, egyszerűen kikapcsolnak a szolgáltatásból, pluszként még a rendőrség is megjelenhet és elviheti a gépeinket. Ami esetünkben az éhhalált jelentené.
Szóval, vigyázni kell!

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2009.01.21. 16:06:56

@movhu: Érzem :-) Híres vagyok a rossz választásaimról.

@teknős: Nagyon. Én most is izgulok. Mert ha mégsem... akkor az újabb szivattyú lesz. És hogy tényleg úgy van- e, az majd az első számlánál derül ki.


süti beállítások módosítása