Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Mozgásba lendülve

2007.11.13. 06:44 - Doris, a komisz

Címkék: blog család gyerek szerelem gondolatok napló életem

Tegnap újra mozgásba lendültem.

Az elmúlt tél és tavasz a Nagy Formába Hozás ideje volt. Hetente kétszer jártam spinning edzésre. Tekertem, mint az őrült, és erősödtem, és izmosodtam, és levezettem az energiáimat.
Aztán ugye elköltöztem, így hát ez is elmaradt.
Most meg már nem volt kedvem újra nekifogni, meg persze a munkám sem engedi, hogy a délelőttjeimet ilyesmire fecséreljem.
Most aztán megszereztem a vastagszájú Alexandra egyik lemezét, és este szépen becsúsztattam a DVD- be.
Milyen aljas dolog, hogy a megfeszített több hónapos munkádat milyen könnyedén- kb. fele idő alatt- el tudod veszíteni egy kis tespedéssel!!!
Túlcsordul a tejsav minden tagomban!
Annyira nem zavar különben- ilyenkor legalább érzem, hogy megmozdultam.
Hogy úgy egyben vagyok.
Mikor elhagyom a tornát, akkor érzem, hogy folyok szét kint is bent is.
Az edzés tartást ad nekem minden szinten.
Nem beszélve róla, hogy a tudat, hogy foglalkozom magammal, igazán jót tesz. Ha már ilyen szerencsés alkat vagyok, mint amilyen, legalább érezhetem, hogy megbecsülöm, amit kaptam, és nem hagyom pocsékba menni a koromra meg a három gyerekemre hivatkozással.

Csinálták velem a fiúk is az edzést. Közben megvitatták, hogy drága Alexandránk, mint nő, mely kategóriába tartozik- a tetszetősbe, vagy a kevésbé izgalmasba.
Okoskának tetszik, bár azt mondta, undorító, hogy mennyire izzad. Mondtam, nem izzad, hanem csillámporral van bedörzsölve a teste. Ez teljesen összezavarta. Nem értette, minek egy olyan dolgot magára kenni, amitől hülyén néz ki.

Picike egyértelműen csúnyának találta. Egyetlen esztétikai értéknek a fogait látta benne. Hogy azok aztán tényleg szépek.

Ezeket vitattuk meg a belső combizmok erősítése közben.

Aztán fürdéskor még sziporkáztak egy keveset.
Igazán három fő téma körül szokott mozogni a filozofálásuk: nők, hit, halál.
Az utóbbi kettő volt terítéken.

- Anya, ki is volt a Mária szerelme?
- József.
- Ja, tényleg. Na, akkor úgy volt- öccsének magyarázza- Hogy Mária és József megszülette Jézust.

Meztelenül bohóckodás a nappaliban fürdés után: Picike a pizsamáját csavargatja magára teljesen abszurd módon.
- Mit csinálsz?
- Istent csinálok magamból.
Erre Okoska:
- Nekem meg ez a harci hálóm- és a magáét pörgeti a feje fölött.
- Én meg mindjárt felakasztom magam!- ez a Picike. A nyakára tekeri a pizsamát.
- Nem ölheted meg magad, mert akkor nem jutsz a mennyországba. Ha akkor halsz meg, mikor eljön az ideje, csak akkor jutsz a mennyországba.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr56227367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása