Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Születésnap

2007.12.05. 10:32 - Doris, a komisz

Címkék: család gyerek gondolatok életem

Picikének ma van az 5. születésnapja.

Délután ünnepeljük, de az oviba vinni kellett sütit, és egy valamilyen kis írást arról, hogy hogyan vártam, hogyan született.  Azt ott felolvassák, aztán a fotójával kiteszik a falra- így ünneplik őt.
Írtam itt hajnalban. Nehezen indult, de aztán meglódultak bennem az érzések, és annyira bőgtem is, ahogy minden előjött, ami akkor volt.
Építkeztünk azon a nyáron. Mr. Darcy küszködött a munkásokkal, én meg jártam a bankokat, hivatalokat a nagy hasammal, cipeltem magammal a másfél éves Okoskát, és az alig 5 éves Nagyfiamat. Volt, hogy elaludtak az autóban, míg én harcoltam az ügyintézőkkel. Ezer fokos nyár volt, kinyitottam az ajtókat, és az üvegtáblán át lestem, ki ne rabolják közben a kocsit.
A félig kész házban laktunk, kőművesek, villanyszerelők mászkáltak az életünkben, elárasztottak minket a legyek, és ha jött néha egy nyári zápor, ömlött be a víz a cseréptelen tetőn át. Sírva töröltem a padlót, és könyörögtem Istennek, hogy így vagy úgy, de legyen már vége, mert nem biztos, hogy végig tudom csinálni.
Iszonyat volt.
Aztán őszre rendeződött minden, így maradt egy- két hónapom, hogy Picikével is törődjek, és felkészítsem az itteni életére.
Úgy született, ahogy azt egy intelligens gyerek teszi.
Még fél órával az akció előtt is énekeltem a meleg tus alatt, aztán felmentem a szülőasztalra, ő pedig két fájás után sírás, nyafogás nélkül ott volt a lábamnál. Kedvesen, szelíden. Csak nézett rám az óriási kék szemeivel, és az volt bennük: Meglásd, minden jó lesz. Jóbarátok leszünk mi ketten.

A mai napig a legbújósabb mindannyiuk közül.
Ölel, puszil, símogat.
Úgy fúrja be magát a karjaimba, mintha át akarna jutni rajtam, és újra eggyé válni velem.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr74253019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mélisande · http://melisandegyuruje.blog.hu 2007.12.13. 11:31:32

Nagyon szépen írtál a kisfiad születéséről! Bizony, én is könnyezek mindig, pedig az enyém most 19-én lesz 12!! Valahogy a karácsony előtti hangulat, meg a váratlanul nyakamba szakadt anyaság (mert erre nem kszültem - tudtam is én, milye az!)nagyon érzékennyé tett. Érdekes, a lányomnál ezt nem éreztem bő 4 évvel később. Persz akkor tavasz volt, az olyan más!
További sok boldosgságot és örömet kívánok Neked és gyermekeidnek!

movhu 2008.01.08. 11:42:15

Harmadjára már nekem is könnyen menne. Gyakorlat teszi a mestert :) Egyébként a szülés ugyan nem a vágyálmom, de azt szívesen kipróbálnám, milyen, amikor egy emberi élet van az ember hasában. Férfiként csak kívülről, a kezemmel próbálhattam.


süti beállítások módosítása