Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Kaja és főzés

2008.01.08. 07:01 - Doris, a komisz


Tegnap megint főztem egy borzalmat.
A fenébe a tévés receptekkel.
Barátság pörkölt, vagy mi lett volna a címe...
Undorító.
Jobban, mint a karácsonyi pulyka volt.

Bárcsak enni ne kellene!!!
Nemrég bekattantam az anorexia fül blogjaiba ( nincs sok). Rájöttem, hogy szerintem én is valami látens anorexiás vagyok. Bár ez sem igaz így, mert azok a lányok éppenhogy nagyon- nagyon szeretnének enni, csak nem mernek, én viszont utálom ezt. Egyszerűen éhes sem vagyok néha napokig. Aztán egyszercsak rosszul leszek meg fáj a fejem, és akkor jut eszembe, hogy nem ettem két napja.
Hm. A gyerekeim se látnak soha enni.
Ez állítólag nem jó.
Nincs rájuk jó hatással.
Még nem vettem észre. Nagyfiam pl. annyit eszik egy nap alatt, mint én egy hét alatt. Szóval egyelőre nem látom a negatív jeleket.
Esetleg, hogy válogatósak.
Mondjuk ha ilyen moslékokat főzök, mint tegnap, nem csoda, ha nem kérik.
De ismételten megfogadom, hogy semmiféle tévéből hallott receptet nem fogok elkészíteni. Többé nem kockáztatok.

A házunk körül pedig rengeteg cinege van.
Éhesek szegények.
Két napja csináltam egy etetőt, kiraktam a teraszra, és DIÓT!!! tettem bele.
Nekik.
Azóta eltűntek.

Ja, a kutyám is anorexiás.
Nem eszik, csak felvágottat.
Napi egy szeletet. Pedig azt nem is én készítem.
De még él.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr68289090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

movhu 2008.01.08. 08:38:46

Megigyelhettem több család életét, és azt tapasztaltam, hogy mind a gyermekek mentális fejlődése szempontjából, mind a családi összetartozás szempontjából fontos a közös étkezés, amikor csak lehetséges.
Tehát, amennyire csak össze egyeztethető, közösen le kell ülni, be kell várni egymást, mert nagyot jó lelki hatást gyakorol, főleg a felnövekvő csöppségekre.
Mintákat tanulunk, és sajnos ma nagyon rosszz mintákat látok. Az emberek rohannak, nem ebédelnek, legfeljebb bekapnak valamit. A TV pedig nyomja, hogy "tudjuk, hogy nincs időd enni, ezért délben a mi termékünket 13 másodperc alatt benyomhatod". A követketkezményeket meg már nem ecsetelik. A jó péda fontos, a gyerek úgy is azt tanulja meg, nem amit mondunk.


süti beállítások módosítása