Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Szél

2008.01.28. 06:35 - Doris, a komisz

Címkék: blog család gyerek kutya szerelem gondolatok napló életem cslád




Az imént levittem a kutyát. Ahogy kiléptem az ajtón, orkánszerű förgeteg csapott arcul.
Már annyira idegesít!
Azt mondtam, rohadjál meg te szél, hogy nem unod még a fújást!
És abbahagyta.
Lehet, hogy vége lesz mostmár?

Nos, a tegnapi Activity parti épp a legjobbkor bírt lenni, mert miután ez egy ilyen nagyon nyitott játék, abcolute lehetetlen egy buborékban végigcsinálni, így hát jót tett nekem. Ez olyan "hajamnál fogva kirángatom magam" című téma volt, mikor ugye nekifogsz valaminek, mert ott vagy, mint ötletgazda, muszály helyt állnod, és végül már élvezed is.
Hmmm, évek óta nem játszottam már, és nagyon hiányzott.
Nem fogom hagyni, hogy megint megzuhanjak, ezt eldöntöttem, úgyhogy este fürdéskor szépen beálltam a tükör elé, és gyakoroltam a mosolygást. Direktbe fogom nyomni, ameddig rá nem épül a fejemre, és az agyam el nem hiszi, hogy nincsen semmi gáz.
Merthogy nincs is.
Vagy veszek néhány flakon tejszínhabot, és a nehéz időkben kiszippantom belőlük a "kéjgázt".
Ezt most hallottam, hogy remek módszer.

Barátnőm és kiszemelt partnere nem lesznek egy pár- ez már bizonyos.
A péntek estét azzal töltötték, hogy a jelenlegi volt párjukról meséltek egymásnak, és amennyire bírok emlékezni, igen kéjes fejjel tették mindezt.
Így persze nem lehet. Újba fogni így nem lehet.
Másnap közvéleménykutatást tartottunk náluk.
Ez jó volt. Azt mondja bnőm:
- Nagyon jó fej a G., nagyon normális és értelmes, dehát lássuk be, teljesen odavan a barátnőjéért. Minden gondolata körülötte forog.
Szerinted mit mondott a pasi?
- Nagyon aranyos nő ez az E. Tetszik is tényleg, dehát lássuk be, még minden gondolata a pasija körül forog...odavan érte.

Ennyit erről.
Akkor legyen így.

Tehát erősen szeretném megtudni, hogyan lehet saját sablont készíteni. Ha esetleg van erre egy elsajátítható technika, jó lenne, ha valaki felvilágosítana, mert egyedül nem jöttem rá.
Elpiszmognék vele szívesen.
Amikor ráérek.






A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr58314342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Huxley · http://huxley.blog.hu 2008.01.28. 08:53:51

Szia Doris!

A második post erről szól ezen az oldalon: segitseg.blog.hu/

Írta valaki, hogy azt hitte eltéved.. én is meglepődtem a fekete hátteren. Ez a szín valahogy nem rád vall..

Huxley

Doris · http://doris.blog.hu 2008.01.28. 09:40:56

Köszönöm, és puszi érte!!!!
Amint kész lesz Okoska jelmeze, már nyomulok is rá az ügyre. :-)


süti beállítások módosítása