Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Halálfélelem a tv előtt

2008.01.30. 09:05 - Doris, a komisz

Címkék: blog tv család közélet gyerek szerelem gondolatok napló életem


Fókuszunk itt az RTL- en megint adott az arcunkba.
Hozzáteszem, sajnos a házunk olyan, hogy konyha, ebédlő, nappali együtt van, így ha megy a szarházi tévé, akkor mindenkinek tolja be a fejébe az információkat.

Vacsora közben sikerült villanásokat megnézni Nemtudomki Anett home videójából, amit mellrákos kezelései idején forgatott otthonában.
"Remek" volt- még nekem is.
De én azért már képzett vagyok szörnyűségek tekintetében, szóval sikerült kellő távolságtartással fogadnom a képeket, és a könnyeket. De ugye vannak nekem gyerkőceim is, és hát Nagyfiam érzékenysége köztudott.
Azért elég jól vette a lapot.
Aztán mikor az elszabadult amerikai műhold történetét vágták be, kész volt a gyerek. Csak azt láttam, hogy szó nélkül feláll, és megy be a szobájába.
Utána mentem.
Bőgött.
Az ő fejében már ott volt a rémkép, ahogy a hatalmas szerkezet rázuhan a házunkra, matricává lapítva valamennyiünket, mellékesen pedig világkatasztrófát okozva.
Tudhattam volna előre.
Tavasszal, mikor a globális felmelegedés volt a téma, akkor azon parázott, hogy jövő héten sivataggá változik a Föld.
Teljesen valósak a félelmei, és elfogadom tőle, ugyanis én ennyi idősen az atombomba miatt sírtam éjjelente. (Ha valaki még emlékszik, a 80- as évek elején a hidegháború, és a fegyverkezés volt a fő téma.)
Szóval megértem őt, és képességeimhez mérten próbálom kezelni a helyzetet, de nem könnyű.
A tévében ezeket a híreket nem tényszerűen közlik, hanem felnagyítva, és a lehetséges katasztrófák esélyeit felerősítve. Ha én azt mondom a gyereknek, hogy a bekövetkezés esélye kb. annyi, minthogy a villám éppen beléd csapódjon, ez őt cseppet sem nyugtatja meg, hisz maga a tény, hogy megtörténhet, már elég ahhoz, hogy ő ne tudjon aludni.

Ki is dobhatnám a tévét. Gyakran szívesen meg is tenném. De nem egyedül élek, és nem dönthetek önkényesen ezekről a dolgokról.

És persze lehetnének ezek a műsorok sokkal később is, az éjszakai - gyakran értékes- programok pedig korábban. Akkor nem is aludnám át valamennyit.

Sőt lehetne mondjuk esti mese, ahogy az én gyerekkoromban az szokás volt. Ezzel együtt az is, hogy adott a napunknak egyfajta befejezést a TV- maci.
Akkoriban volt is egy ilyen szlogen: Megyek haza, köpött a maci. Merthogy mindenki életének része volt a maci.

No mindegy is, nyilván nem a tévének kell ezt a problémát megoldani. Azt viszont újra el kell mondjam, hogy undorítónak tartom ezt a hír- és szenzációvadászatot, amivel a kereskedelmi csatornák élnek. Tényleg gyakran azt látom, hogy arra megy ki a dolog, hogy minden nap fél 8- kor valamivel halálra rémítsenek, megrázzanak, felkavarjanak embereket.

12- es karikával.
Mire végignézed, úgyis hozzáöregedsz még egy tízest.







A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr97317466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

movhu 2008.01.30. 10:51:15

A médiatörény is rossz és képmutató. Mert 21 óra előtt nem villanhat meg egy meztelen popsi, akkor a csatornát elötétítik 1 órára, pedig az talán kevéssé volna veszélyes, mint az egyéb népbutító baromságok.

Doris · http://doris.blog.hu 2008.01.30. 11:11:08

Szombat délelőtt rajzfilm 21- es karikával.
Mindenre rányomják a 12- est, és ezzel le van tudva.
Férjem régóta be akarja vezetni a kábelt, de mindig tiltakoztam azzal, hogy akkor még gyakrabban lenne itthon tévézés. Viszont mostanában azt gondolom, akkor legalább tudnánk olyasmit nézni, aminek van értelme. Elfelejthetnénk az RTL- t, meg a többi hülyeséget.

Doris · http://doris.blog.hu 2008.01.30. 11:13:07

A karika a rajzfilmen természetesen 12- es, csak elírtam.

movhu 2008.01.30. 11:43:52

Óvatosan a rajzfilmcsatornákkal, mert ott meg nem győzöd majd beosztani, hogy mit nézhetnek és mit nem.

Doris 2008.01.30. 13:10:07

Nem épp a rajzfilmek miatt gondoltam, csak így egymás után írva tűnhet így.
Éppenséggel mondjuk természetfilmekre gondoltam pl.

Triker 2008.01.30. 14:56:59

Nem kell nézni a kereskedelmicsatornákat....

Doris 2008.01.30. 16:03:50

sajna nem én döntök egy személyben. :-( Egyébiránt 3 éve egy teljes nyarat töltöttünk úgy, hogy nem ment a tv. Ezt ott a Nev. tanácsadóban javasolták a gyerek miatt. Egy hét sírás, és veszekedés, aztán elfogadták, és alkalmazkodtak a fiúk. Nyugodtabbak is voltak tévé nélkül.
Jobb volt. Többet voltak együtt.
Hozzáteszem, nálunk még aránylag nem is megy annyit, mint sok helyen....és mégis.

movhu 2008.01.30. 16:55:39

Nekünk egyszer pontosan 1.5 évig nem volt tévénk és semmilyen olyan eszköz, amin otthon lehetett volna filmet nézni, mert akkor még a számítógép erre nem volt alkalmas.(és net se volt otthon). 3-4 hetente volt tvzés, amikor meglátogattuk a szülőket.
Szerintem életem legszebb időszaka volt, kár, hogy akkor tartozás fejében egyszer kaptunk egy TV-t :)

Triker 2008.01.30. 21:13:42

Én naponta nézem a tv-met.
Nézegetem-nézegetem,mert van.
De be nem igazán kapcsolom. :)
Na jó...
Ha elkezdődik a Forma 1-es szezon....:)
Ja,és ha adják a régi magyar filmeket. Tényleg,miért nincs manapság jó magyar film?

Doris 2008.01.31. 05:58:46

Van.
Én szeretem a mostani magyar filmeket. Bár kissé más típusúak, mint amikről Te beszélsz.
No, a Forma 1 idején meg aztán fel is robbanhatna a tévé felőlem. Azzal még aztán lehet engem a falnak küldeni. Mondjuk néma üzemmódban még elviselem. De soha nem tudom eldönteni, hogy a kocsik , vagy az idióta kommentátorok visításától akadok ki jobban.


süti beállítások módosítása