Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Farsang

2008.02.01. 11:29 - Doris, a komisz

Címkék: gyerek jelmezbál


Farsangok lementek. Három- ugyebár.

Láttam 18 Pókembert, 9 Supermant, 12 varázslót 42 tavasztündérkirálynőangyalt, 21 bohócot. A többi szerepen a fennmaradó tíz gyerek osztozott. Sütöttem sütiket, pizzát, cipeltem befelé, mosolyogtam fotókon és gyerkőcökön.
Örültem, hogy Okoskának egész heti hiányzás után (influenza) kijárt egy üdvrivalgás, hogy Picike most először felvette a jelmezt (eddig mindig csak elkészítettem, és az utolsó pillanatban eldöntötte, hogy nem veszi fel), és hogy Nagyfiam maga volt a született arisztokrata és elegancia, ahogy mr. Tájfelnek nem csak a ruháját, de a fielingjét is magára öltötte.

Ami külön örömmel töltött el, hogy nem felejtettem el egyetlen dátumot sem (jó előre naptárba jegyezve), nem égettem meg egyik kaját sem, és sehonnét nem késtem el. És a ruhák is időben kész lettek.
Ennyire kiegyensúlyozott báli szezon még nem volt nálunk.

Mostmár én is elmennék egyszer egy jelmezbuliba. Gyerekkorom óta nem voltam.
Hajhaj, beöltöznék mondjuk....apácának.  Vagy sintérnek (gonosz vigyor). Vagy íródeáknak...

Hm. Van az a társasjáték, mikor egymásnak kell kitalálgatni, hogy mondjuk Marcsi mi lenne, ha állat lenne, mi lenne, ha bútor lenne, stb.

Hallod? Te tudod mi lennél, ha jelmezbálba mennél? De úgy testhezállóan gondolom.



A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr36320720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tyria · http://tyria.freeblog.hu 2008.02.01. 12:28:28

Globetrotter! Világutazó! Lánykoromban imádtam utazni. Utána hosszú szünet. Néhány éve megint elkezdte, persze sokkal kisebb intenzitással.
De olyan utazó, aki utazásai során mindig vásárol CD-t is, és állandóan a zenét hallgatja.
A jelmez? Ha bálba mennék, megkérném Doris bloggerinát, hogy tervezzen nekem. Gondolom a Földgömb vagy a képe rajtam lenne. Egy Malév táska a kezemben, tele CD-vel, amiket éppen vettem vagy csak közben hallgatom.

Doris 2008.02.01. 14:34:59

Te magad lennél a Földgömb. :-)
Egy nagy szivacsgömbbe építenélek be. Egyik szemed az Arktiszon, a másik az Antarktiszon pislogna kifelé. :-)
Megcsinálnám Neked, esküszöm.

Tyria · http://tyria.freeblog.hu 2008.02.01. 15:32:25

:-) Sikerem lenne biztosan! :-)

Triker 2008.02.01. 17:37:47

Embernek öltöznék és jelmezként felvenném valamelyik ruhámat...
Vajon hányan találnák ki,hogy embernek őltöztem?

Doris 2008.02.01. 18:41:19

Triker: Azt mondanák, milyen béna vagy, hogy még egy nyusziálarcot sem bírtál magadra ölteni. Vagy egy koronát.

Tyria: Tuti siker.

csibike · http://csibike.blogol.hu 2008.02.01. 21:53:45

Kép nincs róluk? :)))

Triker 2008.02.02. 04:16:12

HAJNALI GONDOLATAIM ÉS ANOMÁLIÁIM

Kedves Doris!

Az,hogy bénának gondolnának,csak egy dolog.
De nem ez a kérdés...
Hanem az,hogy kitalálnák -e,hogy embernek öltöztem?
Hiszen minden egyes ruhánk egy jelmez.
Ha a bőrszerkómat veszem fel történetesen,akkor mindenki tudja,hogy most motorosnak öltöztem. Mert ezt JELeztem a MEZemmel...
És hogy tudom levenni a naponta viselt álarcomat,hogy embernek látszódjam?
Gárdonyi valahogy így fogalmaz a Láthatatlan ember első soraiban: "Az ember nem az arca.Ő az arca mögött van.Láthatatlan." /nem biztos,hogy teljesen szöveghűen idéztem,de a lényeg ez./
Na,ezen rágódom most a farsanggal kapcsolatban.
Vagy,Gárdonyira gondolva,az egész életünk egy farsang?

Rabótnyica · http://depike.blog.hu 2008.02.02. 08:50:06

A sintérjelmez nem rossz ötlet:-)))
Triker:ha embernek öltöznél,senki sem venne észre,átgázolnának rajtad.

Doris 2008.02.02. 10:33:08

Ez jó...ez az átgázolnának rajtad. Rabótnyica sajátos képpel bír az emberi fajról. :-)

Triker 2008.02.02. 10:44:36

Rabótnyica: Már megpróbáltak páran átgázolni rajtam,de valamiéert mindig ők lettek legázolva....Ergó,ha legázolhatatlan vagyok,akkor már nem is vagyok ember? :):):) Vagy csak ember külsejű terepjáró-rombolóhajó-tank vagy mittudoménmi? :):):) Ja,és nem vagyok gázló sem...Ugyanis,ott még a hajóvonták találkozása is tilos... :):):)

Tyria · http://tyria.freeblog.hu 2008.02.02. 13:23:31

Triker ötletes lenne tulajdonképpen a jelmezed. De nem kell csodálni, ha nem jönnek rá, hogy TE most jelmezt vettél fel! Ugyanis Te mindig ember vagy! Nem? A hétköznpokon is, és az ünnepnapokon is. Ha valamelyik ruhádat felveszed, az nem jelmez! Jelmezbálban jelmezt várnak tőlünk. Ha egyik hétköznapi alakoddal mész el, akkor jogos a kérdés, hol a jelmez?
Viszont!! Ha mondjuk én húznám fel a Te bőrszerkódat, az már nekem jelmez lenne! :-) Szóval először azt kellene tisztázni, kinek mi áll jelmezként?

Triker 2008.02.02. 13:38:05

Tyra: Értelmezd a "Hajnali gondolataimat"...Ha megtetted,az összes előbbi kérdésedre ott van a válasz...

Doris · http://doris.blog.hu 2008.02.02. 16:58:30

Tyria: kevéssé ismerlek, de mégis az a "szörnyű" gyanúm támadt, hogy ha Trikerrel egész egyszerűen ruhát cserélnétek, akkor már készen is lenne a jelmezetek.
Mindazonáltal egy ilyen felnőtt buliban tényleg azt tartanám igazán jónak, ha mindenki valami jellemző módon öltözne fel. Valami olyan ruhába, ami a ruhán túl is elárul róla valamit.

Rabótnyica · http://depike.blog.hu 2008.02.02. 18:54:36

Ez ám a kérdés!!! Azt hiszem,időnként mindenkit padlóra küldenek,csak ottmaradni nem szabad.A "legázolhatatlan ember" olyan krisztusian hangzik,ember,de egy kicsit az emberek felett.

Triker 2008.02.03. 04:34:49

Rabótnyica:

Ha már úgyis a padlón vagy,akkor szedjél is össze valamit onnan...:)

Krisztus...
Nem tudom,hogy honnan,de nagyon ráéreztél.
Engem gyerekkorom óta izgat a személye.Ő "testesíti" meg mindazt,ami egy embernek az életének az értelme kell,hogy legyen. És itt nem a vallási túlzásokról beszélek...
Krisztus,az ős-hippi...
És hogy ez mennyire igaz,meg kell csak nézni,hogy hány művészeti-ágnak ad inspirációt a mai napig,vallási hovatartozás nélkül...

Na,de a farsangtól mintha kicsit elkanyarodtunk volna... :)

Rabótnyica 2008.02.04. 08:45:01

Hát,egy kis kutyagumit bármikor..... ))
Krisztus ügyben egyetértek,de erről hosszasan lehetne írogatni,egy külön fórum is kevés lenne.


süti beállítások módosítása