Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Betűk

2008.02.07. 09:17 - Doris, a komisz

Címkék: blog család gyerek szerelem gondolatok napló iskola életem


Tegnap Nagyfiam szülői értekezletén felolvasták a félévi fogalmazás- felmérőjét.
Mint példaértékű betűhalmazatot.
Én pedig csak ültem döbbenten, és persze annyira kellett megint bőgnöm, mert tényleg tökéletes volt. Eleje, vége, csattanója, szárnyaló fantáziája, humora....élvezetes volt minden szava.

Arra gondoltam, miért nem mutat ebből semmit nekem? Mindent belezár magába vaspáncéllal, félmondatonként kell kihúzgálni belőle a szavakat, aztán megfogja a ceruzáját, és szárnyal.
Egyetlen radírnyom nem volt a papíron, egyetlen piros bejegyzés...semmi.
Leült, és írt, ahogy jött belőle kerekegészen.

Mikor vége volt, csend, aztán az egyik anyuka felkiáltott: ez döbbenetes. Ilyen nincs, hogy egy ekkora gyerek ilyet írjon.
Aztán mindenki sutyorgott a szomszédjával.
A végén pedig páran gratuláltak.
Nekem.
Nekem?
Mire föl?

Este beszélgettünk. Mondtam Fiamnak, szeretném, ha írna. Azt hiszem, jobban is érezné magát, és hát nyilvánvaló, hogy tehetsége van hozzá.

Nagyon döbbenetes volt látni így belőle valamit.
Bár én még a karácsonyi ünnepségeken is mindig bőgök, mikor a kis hülye versüket mondják a tekintetüket az enyémbe akasztva.

Olyankor úgy érzem magam, mint a fa, miközben ágacskájának virágzását figyeli.




A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr87329045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

movhu 2008.02.07. 09:45:17

Ismerem az érzést. A lányom fogalmazását a tanítónő tavaly felvitte a tanáriba, és felovasta, hogy lássák a felsős tanárok milyen alapanyagot kapnak. Múltkor neked idéztem a "életrajzi ihletésű" írásaiból. Én, mint apuka nagyon oda meg vissza vagyok.

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.02.07. 12:54:06

legyél büszke a fiadra,de soha ne mondj kritikát az írásairól.mert elbizonytalanodik.így fejlődik.én sem szerettem beszélni.csak írtam.segítsd őt szépirodalommal.lehet,hogy tényleg író,vagy költő lesz belőle.vigyázz a kis lelkére,mert ilyenkor nagyon törékeny.védelmezd meg,ha bántják az osztálytársai ezért.magyarázd el neki,hogy csak irígyek,mert tehetségtelenek..segítsd kibontakozni.és egyszer majd nem csak rá,de magadra is büszke leszel,hogy hagytad,író,költő váljon belőle..ati

Doris 2008.02.07. 13:28:57

movhu: Igen, emlékszem, mikor mutattad. Jó is az ilyen "dagadó mell". Bár a hülye szülői ego...mikor az ember mondja magának, hogy nem ő lesz álmaim megvalósítója, de mégis egy- egy ilyen villanásnál már tudat alatt mögé képzeljük a Nagy Tehetséget, aki majd helyettem is megírja, eltáncolja, megrajzolja....
ruszkibaba: Szerencsére a betűkkel jóban van kicsi kora óta. Mindent elolvas, ami a keze ügyébe kerül. :-) És szerencsére ezzel a furcsa kis jellemével eleddig igen népszerű is a többiek közt. Mondjuk ez egy jó közösség és harmadik éve együtt vannak. Ez nagy védettséget ad.

stali 2008.02.08. 08:01:32

Ahogy Téged olvaslak, fogalmam sincs, honnan van ez a gyerek. Gratulálok!

Tyria · http://tyria.freeblog.hu 2008.02.08. 08:44:37

Nagy élmény egy ilyen szülői értekezlet! Dícsérd is meg érte a fiadat nagyon!

csibike · http://csibike.blogol.hu 2008.02.08. 20:55:32

Az elmúlt 2 napban nem volt időm blogokat olvasni, így utólag gratulálok :)) Szerintem a fiad nagyon érzékeny kisember lehet, és nekik nem sajátjuk, hogy dicsekednek, verik a mellüket, hogy nézd, erre vagyok képes, lehet, neki ez nem is nagy dolog, hanem teljesen természetes, magától értetődő :)

Doris 2008.02.09. 08:09:36

Köszönöm mindannyiótoknak.
A gratulákat továbbítottam illetékes helyre. :-)


süti beállítások módosítása