Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Öncenzúra

2008.02.15. 08:59 - Doris, a komisz

Címkék: blog család gyerek szerelem gondolatok napló életem


Na jó. Naplómat kimentettem, itt pedig erősen cenzúráztam.
Megvolt rá az okom, hidd el.
Sajna azt a bejegyzést, amit 6000- en néztek meg az elmúlt két napban, szintén törölnöm kellett, de azóta megvannak a csatornáim az ügy megoldására.
A lényeg, hogy mostantól nem napló, hanem blog, és teszek rá, hogy ki szórakozik azzal, hogy kiderítse a személyemet, mert akárki olvashatja.

Mindegy, jobb ez így.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr25340035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kampfer 2008.02.15. 09:30:56

Szia!

Meglepve lattam, hogy torolted a bejegyzest! Ki akartak deriteni, hogy ki vagy? Sok kocsog idiota ember! Meg a vegen tenyleg Neked kell felni? Rohej...! Vegyel egy vadaszpuskat! Vagy inkabb valami automatat! Kapd fel az SS kabatot es jojjon a sok kis idiota! Tenyleg egy vicc ez az orszag...
Udv!
Kampfer

Doris 2008.02.15. 10:06:41

Köszönöm, Kampfer,
így megy ez.
Van, aki azért képes órákig böngészni a bejegyzéseim, hogy a kis morzsákból összerakja a helyet és a személyt.
Azért csak remélni tudom, hogy emberileg, nyelvileg és gondolatilag is épült az olvasottakból. :-)

Kampfer 2008.02.15. 11:10:26

AAAA, hidd el, nagyon kicsi ennek az eselye! Tudod, vannak a lelki betegsegnek olyan melysegei, ahol mar nem tudsz ra hatni sem a nyelv, sem a gondolat eszkozevel! Szerintem a fenti esetben mar errol volt szo! :(
A dontesed megertem, de remelem hogy az ugy nem sikkad el es megtalalja mind a torveny, mind a tarsadalmi megvetes es kirekesztes az elkovetoket is es a falazokat is!
Udv!
Kampfer

Doris 2008.02.15. 11:13:54

Hallod? Három újságíró keresett meg azóta...egyelőre anyaggyűjtés...némi kivárás...és az a helyzet, hogy így élesben igencsak megrettent mindenki.
Nem szokás errefelé ujjat húzni, belekeveredni..és az a helyzet, hogy a gyerekét is félti mindenki. Na meg saját magát is. Úgyhogy a tárgyalások folynak.

Angel · http://thefallenangelofthedeepness.blog.hu 2008.02.15. 11:17:09

Szia Doris!

Igen, szerintem is így volt a legjobb... nagyon sokan elég bután reagáltak a dolgokra, és abszolút, de nem esett le nekik, hogy ez egy blog, és anonim, és az is szeretne maradni...
Néha szerintem olyan bután tudnak viselkedni az emberek! Aki pedig húzná őket felfelé azt hülyézik le...

Angel

TantóNéni 2008.02.15. 14:04:15

Ha a 'csatornáid' bármi érdemeset elérnek- nagyon jó, erről szívesen olvasnék valami beszámolót. Ha nem, akkor elég gyáva dolog volt a törlés, hiszen te nem neveztél meg senkit- sajnos- így felelőségre sem vonhatnak. Nem szabad ezt ennyiben hagyni, ha az én-nem létező - gyerekem iskolájában történne mindez, vagy egyszerűen tudnám melyikben már régen kipakoltam volna.

Doris 2008.02.15. 19:04:37

Angel. Igen, láttam a reakciókat a kommentjeidre. Ne is törődj vele.
Nem vagyunk egyformák. Aki szerette volna itt olvasni a helyet, biztos nyugodtabb lett volna, ha tudja, hogy tőle jó messzire történt. Én viszont tényleg nem ezt a fórumot tartom erre alkalmasnak, mivel változást nem hozna az ügyben, csak jópár ember pletyizhetne a városunkon.

Tantónéni: Nem igazán a "felelősségre vonás" aggasztott. Ahogy írtam is, én anonym blogger vagyok. Hogy egy nevemsenki esetleg kikeresgéljen, és nyilvánosságra hozzon, vagy mondjuk minden előzmény nélkül rám hivatkozva belenyúljon az ügybe...nos, erre semmi szükségem.
Akikkel beszéltem, képzett újságírók, de őszintén szólva pölö a Fókusz típusú műsorokat ismerve így sem vagyok biztos abban, hogy az jön ki belőle, amit szeretnék és korrektnek tartanék.
Itt nem az eseten való csámcsogás, a család sebeinek szaggatása a lényeg, hanem a jelenség, a társadalom hozzáállása.


süti beállítások módosítása